Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Moja czarna skarbonka.
Autor Wiadomo¶æ
Martin Wodecki
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-07, 21:01   

Witam!!!!
Jestem od jakiego¶ czasu szczê¶liwym posiadaczem tego oto cudeñka :
http://www.joemonster.org/p/276645/size/oryg
http://www.joemonster.org/p/278425/size/oryg
http://www.joemonster.org/p/278419/size/oryg
http://www.joemonster.org/p/278416/size/oryg

Jak do tej pory kosztowa³ mnie ok 2 tys z³. A gdzie tam jeszcze co. Nie jest zarejestrowany na mnie, nie mam OC ani przegl±du. zrobi³em now± podsufitkê, wstawione s± siedzenia od mazdy coupe. Mam za³o¿ony szyberdach, przyciemnione tylne szyby. A kiedy¶ w przysz³o¶ci gdy bêdzie kasa mam zamiar za³o¿y mu serwo i pompê hamulcow±, za³o¿yæ z ty³u tarcze, zaprowadziæ go do lakiernika i za³o¿yæ sterownik do otwierania drzwi ( jak widaæ usuniête s± klamki) no i co najwa¿niejsze planuje siê wybraæ na zlot w 2010. Pozdrawiam
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-07, 23:38   

Rewelacji jaki¶ nie ma. :P
 
 
Piotr Bachurski
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-08, 03:17   

witam -z klamkami uwazaj bo ogolnie to mandacik i dowod rejestracyjny zabrany w/g przepisow a jak trafisz na aprekarzy to na 100% zabrany ;/
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-08, 10:33   

Czêsto bywam w rejonach gdzie du¿o takich autek z rej.KNS. Mistrzowie tjuninku :] Rób lepiej orygina³. Kupê robi siê do¶æ ³atwo. Póki co inwestuj w mechanikê. Rozbieraj po kolei w drobny mak i sk³adaj od nowa remontuj±c wszystko bez udziwnieñ. To daje najlepsze efekty. Sprawno¶æ najwa¿niejsza. Ale sprawno¶æ osi±gniêta nie dziêki dzia³aniom dora¼nym a poprzez porz±dne i uczciwe naprawy. Najlepiej samemu. To ju¿ stare auto i potrzebuje wiêcej pracy ni¿ siê wydaje. Nawet je¶li je¼dzi. Je¶li zaniedbasz to za dwa trzy lata zobaczymy auto na allegro. Powodzenia i wytrwa³o¶ci.
 
 
Martin Wodecki
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-08, 15:20   

KNS jest tylko dlatego ze nie przerejestrowane jak co¶ to bêdzie TKN ;) a o sprzedaniu ani my¶lê i tak z kas± ciê¿ko (maturzysta) wiêcej ró¿nych wydatków ni¿ ogólnych zysków. A autko po trochu samemu robie na ile mi fundusze pozwalaj±.
 
 
wnuq
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-10, 11:18   

kielce to chyba Tk a nie TKN-koñskie
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-10, 11:26   

jak bêdziesz po trochu to zanim siê obejrzysz bêdziesz zamiata³ rdzê, wystarczy rok , dwa. Wtedy najczêsciej sie odechciewa i auto l±duje na gie³dzie. W stare auto trzeba naprawdê wpompowaæ kasy której siê nigdy nie odzyska. Zabawa tylko dla prawdziwych fascynatow i z ogromnym zaparciem. Nie pitu pitu co sobie zrobiê. Tyko siê wstawia do gara¿u i robi w ka¿dej wolnej chwili. Wiêkszo¶æ trabantów jest w takim stanie ¿e trzeba ratowaæ na ju¿. Raczej Twój do wyj±tków nie nale¿y z tego co widzê.A po zimie bêdzie tylko gorzej
 
 
Martin Wodecki
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-10, 17:09   

Auto stoi ca³y czas w gara¿u, co mogê przy nim robiæ to robiê ale sk±d braæ na to kasê, chwilowo jestem puusssstttyy ;(
 
 
Bogdan 611
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-11, 11:18   

Ja znam trzy drogi robienia trabów
1 100% orgina³ igie³ka ew delikatne poprawianie fabryki
2 p³yniesz z tematem robisz jakis wynalazek z silnikiem golfa gti sportowe zawieszenie full wypas
3 jezdzisz dopuki sie nie zesra robisz tylko co na bierzaco potem kupujesz nastepnego a tego masz na magazyn czesci
Kazda droga ma swoje plusy i minusy
 
 
kasq5510
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-11, 21:55   

najlepiej odrestaurowaæ dwusówa, wsadziæ 1.8 do polo a na codzieñ ganiaæ star± 601 i patrzeæ czy siê rozsypie czy nie:)
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-12, 10:43   

pierwsza g³ówna zasada- nie kupuje siê czego¶ jak nie staæ Ciê na utzymanie. W tym przypadku 3 punkty o których pisze Bogdan s± nie do zrealizowania.
Ale tak to jest jak siê kupuje samochód na granicy ¿ywota za 600 z³ i siê wydaje ¿e bêdzie siê mia³o auto do jazdy, a tak naprawdê do wymiany i zrobienia jest wszystko. Mnie absolutnie podstawowy serwis auta zaraz po kupnie kosztowa³ przesz³o 1200 z³, a kupi³em polówkê z przebiegiem 50 tys od nowo¶ci A gdzie reszta oc i przegl±d chocia¿ ? Tu trzeba trze¼wo i realnie my¶leæ. Jak siê kupuje bez pojêcia to siê generuje jedynie straty.
Powiem dla przyk³adu:
Robi³em koledze profesjonaln± regeneracjê wachaczy tylnych 2 szt
Obspawanie 250 z³ - fachowiec
piaskowanie 100 z³ - fachowiec
cynkowanie 80 z³ - fachowiec
materia³y do malowania i zabezpieczania 50 z³ - praca w³asna
nowe czê¶ci 250 z³ (cylinderki, szczêki, ³o¿yska , samoregulacje, gumy wahaczy, przewody ham, p³yn ham)
koszta paliwa bo trzeba zawie¼æ, odebraæ... ok 100 z³
oczywi¶cie demonta¿ i monta¿ w aucie
I z moj± robocizn± kole¿ka zabuli³ 1100 z³ za same wachcze !!! A gdzie reszta ?
Przednie zawiaszenie do roboty ³±cznie z halulcami i resorem, silnik do roboty, lakier do roboty, wolne ko³o ju¿ siada
Ja jeszcze potrafiê to zrobiæ a jak kto¶ nie umie i jeszcze nie ma kasy to co ? A jeszcze niekiedy zapa³u do pracy brakuje......stoi i gnije w 90 % przypadków

Powiem tak, z punktu ekonomicznego naprawa trabanta siê w ogóle nie op³aca Trabant jest dla ludzi z kas± bo 99 % aut jest do kapitalki
Oczywi¶cie mo¿na za¿ynaæ trupa ale warto siê zastanowiæ nad warto¶ci± w³asnego ¿ycia
 
 
Bogdan 611
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-12, 15:30   

W classik auto by³ cykl odbudowy pf125p ze stanu padliny do igie³ki i koszty ³acznie materia³ robocizna lawety koszt przechowania wysz³y grubo ponad 30tys pnlów nie liczac zakupu auta i op³at w³asnie tu jest problem ze ze ekonomicznego punktu widzenia wiekszosci aut nie op³aca sie odbudowywac Najlepiej kupic syrenke/pf126p gdzies za grosze dziury papierem po³atac prysnoc lakierem i na alledrogo wystawic i szukac jelenia i to sie nazywa biznes
 
 
cizik
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-12, 17:35   

Szczera prawda co piszecie.Jeszcze pare lat wstecz trabanty kupowa³ ka¿dy.Teraz s± to modele hobbistyczne gdy¿ jest to skarbonka bez dna i trzeba miec pojêcie o mechanice by oszczêdziæ kupe kasy i nerwów z rze¿nikami w warsztatach.
 
 
Kargul
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-12, 20:20   

Magik dobrze gadasz.... niektórzy ¶migaj± autem a¿ siê nie rozleci z wykoñczonym ju¿ zawieszeniem, hamulcami itd. ja tego osobi¶cie nie rozumiem... bo tu jednak chodzi o ¿ycie i bezpieczeñstwo swoje i osób które wozimy... Ja zawsze po kupnie traba rozbieram go wymieniam co trzeba i dopiero ¶migam.. na wygl±d przyjdzie czas, mechanika to podstawa. Sam ostatnio kupi³em kolejnego traba 1.1 i z dnia na dzieñ niby jedno zrobione a co inne trzeba zrobiæ:) tak to jest jak siê kupi auto po tanim i jeszcze od osoby która o auto wcale nie dba³a:) Pozdrawiam
 
 
Martin Wodecki
Go¶æ
Wys³any: 2009-11-14, 20:00   

Auto stoi w gara¿u, nie muszê go ruszaæ, jak stoi to siê przecie¿ sobie bêdzie. Do jazdy na co dzieñ, u¿ywam ojcowej rav4. Jak mam kasê to powoli dok³adam i tuninguje. On mo¿e jeszcze 3 lata staæ w gara¿u i nic mu nie bêdzie. A ze to worek bez dna to wiedzia³em kupuj±c to.
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytañ do SQL: 13