Trabi 601s rajdówka w budowie |
Autor |
Wiadomo¶æ |
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-21, 13:35
|
|
|
moje marzenie trabant z klatk±, mo¿e kiedy¶ siê dorobiê. Jak z silnikiem? co bêdzie? zdradzisz ? |
|
|
|
|
seba601s
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-21, 19:04
|
|
|
kolego Magik planujesz mieæ czo³g z klatk± ;) ? Ale aj i owszem by³by bezpieczny..Ja silnika nie bede robi³ ,zlece koledze z forum z Krakowa...a co bedzie zrobione na pewno opisze,ale bedzie zrobione wszystko co sie da. Nie interesuje mnie spalanie i trwa³o¶æ(w granicy rozs±dku_1000km musi wytrzymaæ..)tylko si³a silnika...wydech to ju¿ wiadomo i dolot..pewnie polerowania,rozwiercanie,¶wiece irydowe,lekkie ko³o i takie tam. Zawieszenie na razie bedzie seryjne(dlatego ¿e chce sprawdziæ jak bedzie sie sprawowaæ),bo trab i tak ma twardy zawias,docelowo bed± amorki Bilstaina,ale gumy seryjne na wahaczach...poza tym nic sie nie wymy¶li w trabancie... |
|
|
|
|
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-21, 20:26
|
|
|
my¶lê ¿e klatka i polerka serii, mooo¿e kiedy¶, na razie to tylko marzenia |
|
|
|
|
DzorDz601
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-21, 23:19
|
|
|
Komu z Krk zlecasz zrobienie silnika ??? Ciekawy jestem bo wydaje mi siê ze na forum nie ma osoby z Krk co by sie podje³a takiego zadania. |
|
|
|
|
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-24, 12:01
|
|
|
ja sobie zgrywa³em okna wydechowe z otworami w kolektorze, zdajê sobie sprawê ile to roboty. A jak sobie pomy¶lê o kana³ach w karterze to chyba trzeba mieæ gumowe palce :) |
|
|
|
|
seba601s
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-24, 17:12
|
|
|
teraz troche fotek z podwozia...po pierwsze czysci³em wszystko opalark±,potem czyszczenie mechaniczne...¿adne tam jakie¶ piaskowania. Tak oczyszczone podwozie pojecha³o na wspawanie progów i klatki,obspwanie wszystkiego co sie da³o...potem autko wróci³o i sta³o troche czasu(brak zdrowia i czasu) i pojawi³a sie korozja,i znów by³o czyszczenie z rdzy i nak³adanie masy i podk³adu...potem bia³y baranek. Nie oszczêdza³em na materia³ach i czasie pracy,wszystko zrobione lepiej jak w fabryce...W sklepie Pani powiedzia³a ¿e normalnie to lakiernicy daj± maks.3 kg baranka na podwozie ,ale ja sobie tego nie wyobra¿am,no chyba ¿e k³adziesz czarny baranek na czarne podwozie to tak nie prze¶wituje,a tu wszystko by³o widaæ,wiec u¿y³o sie ok.11kg baranka i ponad kg masy i podk³ad..na nadkola które s± szczególnie nara¿one na³o¿y³em ok.3 warstwy baranka i chyba 2 warstwy podk³adu..
|
|
|
|
|
seba601s
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-24, 17:18
|
|
|
¿eby by³o dok³adnie to chyba 4 albo wiecej razy samochód by³ przewracany na boki,i w sumie dobrze,bo pod innym k±tem inaczej wszystko by³o widaæ i nie raz z pozoru dobrze pokryta z drugiego boku nie by³o tak ³adnie zrobione wiec by³y poprawki...no teraz to nie ma Hu...we wsi,¿e pojawi sie korozja .... |
|
|
|
|
|