Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
pytanko
Autor Wiadomo¶æ
Bartek Dobrzyñski
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-12, 12:19   

Trabant to w porównaniu z innymi samochodami z tej pó³ki bardzo wdziêczny temat. Zw³aszcza 1.1. Silnik jest niemal¿e wiecznotrwa³y buda gnije jak ka¿da w tym wieku, ale odpadaj± parchy na b³otnikach, dachu. I stosunkowo ³atwo siê customuje. Dobry youngtimer na pocz±tek albo... na resztê ¿ycia <3
 
 
Kosiek
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-12, 12:43   

@ pawel przydatek. S³uchaj, mam nadziejê, ¿e nie obrazi³e¶ siê na nas - dyskusja posz³a ma³o zgrabnie (to do¶æ czêste u nas i niestety trzeba nam wybaczyæ:D)
Ogó³em rzecz bior±c masz bardzo szerokie plany, jak kto¶ ju¿ wspomnia³ wiele projektów poleg³o z powodu braku zapa³u i st±d takie ogólne "zmartwienie".
Na swoje pytania dotycz±ce OC i rejestracji odpowiedzi dosta³e¶. Niejeden z nas ubolewa z powodu takiego stanu rzeczy, ale przepisy s± przepisami.
Je¶li w Twojej g³owie jest pozytywna zajawka, pomys³, masz si³y na wykonanie i do tego masz jeszcze warunki (gara¿ i sprawne dwie rêce) to s±dzê, ¿e za jaki¶ czas kupisz takie auto i nie raz bêdziesz jeszcze na forum zagl±da³ bo Trabi nie jeden raz Ciê zaskoczy:P
Trabant to bardzo fajne auto i trzeba do niego du¿o mi³o¶ci i wyobra¼ni bo to niestety nie VW golf czy Honda civic do których pe³no gotowych zestawów do przeprowadzania zmian:)

DDR
 
 
Dymatorek
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-12, 14:01   

Amen.
 
 
pawel przydatek
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-12, 23:11   

A zastanawiam siê jak np rejestrowane s± samochody typu sam lub kit cary, je najpierw siê sk³ada w gara¿u a gdy s± ju¿ gotowe mo¿na je rejestrowaæ
 
 
kuzyn353
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-12, 23:27   

Wyguglaj
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-13, 08:20   

niektórym brakuje na na tyle chêci ¿e wracaj±c ze zlotu zacieraj± silnik albo doje¿d¿aj± ju¿ z zatartym....:) mi³o¶nicy :D. Jak czasami widzê pad³a na zlotach to siê zastanawiam czego mi³o¶nicy. Chyba tylko zlotów co niektórzy. Adik pyta³ gdzie te germany, juz siê powtarzam.... ale teraz mogê odpowiedzieæ :) dwie sztuki s± na allegro :) oczywi¶cie z nazwy tylko :D Z tymi kosztami remontu nie przesadzamy.
Oczywi¶cie rozk³adaj± sie w czasie. Ale tyle one wynosz±. Ja te¿ nie robi³em niczego na raz. Pierwszy remont z piaskowaniem i lakierem kosztowa³ mnie w 2003 na wiosce oko³o 3,5 tys plus ca³e wakacje pracy w³asnej. Od 2003 roku w³o¿y³em w to auto 3 razy tyle i wk³adam ca³y czas. Poniewa¿ zale¿y mi ¿eby auto a przeciwieñstwie do skutków czasu ³adnia³o i by³o w stanie coraz lepszym a nie odwrotnie,tak¿e inwestycje ci±gn± siê bardzo d³ugo.
 
 
Bogdan 611
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-13, 08:49   

Tanio nie jest ja w czê¶ci wsadzi³em ok 2500z³ robocizna ok 700z³(z czego 300 z³ na pseudo mechaników)a resztê robót sam lub przy pomocy kolegi mechanika,zrobi³em same podstawowe czynno¶ci obs³ugowe ,czê¶ci do trabanta 1.1 mo¿e nie s± tanie i bardzo dostêpne ale w porównaniu do innych popularnych klasyków i tak taniocha,zalet± auta jest przejrzysta i prosta mechanika(za wyj±tkiem niektórych smaczków) i auto jest stosunkowo niezawodne,mo¿e i co¶ siê co jaki¶ czas psuje ale zawsze wraca na w³asnych ko³ach(no jak oczywi¶cie nie odpadn±),ogólnie polecam samochód ale nie jako pierwszy lub drugi samochód ani nie jako dupowóz bo szkoda takiego stosunkowo rzadkiego klasyka do katowania,nauki jazdy czy nauki mechaniki czy wo¿enia imprezowiczów,czy na jakie¶ tjuningi.A je¿eli chodzi o op³aty to s± nie du¿e bo ja mia³em samochód na dobr± ciocie i wysz³o mnie ok 300z³ na rok
 
 
kuzyn353
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-13, 11:00   

niektórym brakuje na na tyle chêci ¿e wracaj±c ze zlotu zacieraj± silnik albo doje¿d¿aj± ju¿ z zatartym....:) mi³o¶nicy
A w ryj chcesz? Jakby co to pisz, jestem do us³ug :D
 
 
kuzyn353
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-13, 11:05   

Jakby¶cie tak kochali Trabanty to by¶cie nie wyliczali tak dok³adnie ka¿dej z³otówki :p
Magik, robisz Trabanta dla szpanu. Nie wyje¿d¿asz nim bo po tym co pisujesz na forum musi byæ naprawdê tip top, inaczej zostaniesz wy¶miany :> A ¿e brakuje ci owego szpanu ju¿ teraz to czynisz go wirtualnie. I tyle.
 
 
Kosiek
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-13, 13:16   

A zastanawiam siê jak np rejestrowane s± samochody typu sam lub kit cary, je najpierw siê sk³ada w gara¿u a gdy s± ju¿ gotowe mo¿na je rejestrowaæ
Pawle, normalnie s± rejestrowane. ¯eby przej¶æ taki przegl±d trzeba jedynie cierpliwo¶ci by przej¶æ wydzia³ komunikacji i stacjê kontroli pojazdów zgodnie ze wskazanymi przepisami - szerzej google.
Jednak tutaj, jak s±dzê, zastanawiasz siê nad rejestracj± trabanta jako SAM. Muszê Ciê rozczarowaæ, nie znajdziesz diagnosty, który podpisze siê pod czym¶ takim. To jest samochód, który istnieje i nie ty go zrobi³e¶...nie chodzi o prawa autorskie, broñ Bo¿e, lecz o obawê przed paserstwem.
W ten sposób mo¿na by zarejestrowaæ niejeden kradziony samochód.
Powo³am siê na do¶wiadczenia motocyklistów (bez bajkopisarstwa i przytaczania konkretów). Mianowicie, na przegl±dzie lepiej siê nie przyznawaæ, ¿e rama motocykla typu SAM jest ram± od istniej±cego modelu-nie wykonana samodzielnie.
A samochód, masz ca³± jego konstrukcjê i pola numerowe. Wyrejestrujesz? jedyna legalna metoda wyrejestrowania to z³omowanie, sk±d auto ma mo¿liwo¶æ powrotu jedynie drog± opisan± w Automobili¶cie.
Kupisz auto bez papierów? Jak naby³e¶ do niego prawo w³asno¶ci? Gdzie s± dokumenty? poprzedni w³a¶ciciel?
Próbowaæ mo¿na, ale zazwyczaj wi±¿e siê to z co najmniej po¶wiadczaniem nieprawdy na którym¶ etapie.
Niestety...
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-13, 16:54   

"uderz w stó³ a no¿yce siê odezw±" :D zasadê mam prosta robiê tego trabanta ¿eby go mieæ a nie sprzedawaæ z powodu beznadziejnego stanu.Tym bardziej ¿e mój stan oceni³ rzeczoznawca a nie z³omiarz. Moja mi³o¶æ do tych aut przejawia siê zupe³nie inaczej ni¿ sobie to wyobra¿asz. Dziêki mnie je¼dzi w tym roku je¼dzi po drogach 4szt trabantów wiêcej. Za rok bêda kolejne dwa. Co z tego ze nie moje. ale jest ich wiêcej a nie mniej. I cieszy mnie to ¿e nic nie zaje¼dzi³em a przywróci³em do ¿ycia. Du¿o gadam ale i robiê :]
 
 
kuzyn353
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-13, 19:42   

Jednym s³owem zmniejszy³e¶ ryzyko zatarcia silnika do minimum. Nie wyje¿d¿asz Trabantem :D Te¿ sposób! Chocia¿ wiêkszo¶ci pozosta³ych osób raczej nie odpowiada. Gdyby wszyscy tak postêpowali jak Ty to mieliby¶my tu klub zbieraczy monet i znaczków. Tyle samo z nich pociechy :)
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-13, 20:03   

lepsza pociecha bêdzie za na¶cie lat kiedy trabantów bêdzie du¿o mniej ni¿ dzisiaj
 
 
kuzyn353
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-13, 20:10   

No to masz racjê. Dla mnie wa¿niejsi s± ludzie ni¿ trabanty. Nic mi po gara¿u/klaserze z trampkiem.
Nie bêdê teraz oryginalny jak to powiem :)
Dla mnie trabant to styl ¿ycia, nie samochód.
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2010-11-13, 20:17   

owszem ale to u mnie nie przek³ada siê na jazdê, wolê naprawianie z tego mam wiêcej frajdy. Z reszt± ty je¿dzisz trabem tylko na zloty. Ja trabantem ju¿ siê naje¿dzi³em. Przez ostatnie 4 lata zrobi³em nimi ze 35 tys. wystarczy mi na razie :)
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytañ do SQL: 12