Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
["Mój" 1.1] Kto¶ wie co siê z nim dzieje?
Autor Wiadomo¶æ
Wiktor/ EL Wiktorro
Go¶æ
Wys³any: 2010-05-22, 16:34   

A no zgadza siê, by³ w Czêstochowie na spocie (chyba 2 lata temu) ¿ó³ty trabik ale nie mam pewno¶ci czy to ten sam, wtedy by³ na rybnickich blachach
 
 
Alan
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-10, 12:51   

A mój niebieski to chyba zapad³ sie pod ziemiê... Nikt go nigdzie nie widzia³? Szkoda :-(
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-10, 14:31   

I co, lepiej Ci w Skodzie?
 
 
Alan
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-03, 21:31   

Lepiej czyi wygodniej, ciszej, szybciej i przede wszystkim taniej :-) . Ale o Trabiach nadal czytam i tu zagl±dam :-)
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-04, 10:12   

rozwiñ pojêcie "przede wszystkim taniej"
 
 
papieju
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-04, 12:36   

To mo¿e ja, bo te¿ zmuszony zosta³em do przesiadki z warba 1.3 na co¶ inszego. Taniej - bo jednak awarie rzadsze, czê¶ci dostêpniejsze i tañsze, a przede wszystkim s±. Komfort nieporównywalny, osi±gi te¿, a spalanie w moim przypadku ró¿ni siê o 1l gazu, przy czym 1.3 dysponowa³ 58KM, a Astra 101KM. Tam gdzie 1.3 osi±ga³ swoje wy¿yny mo¿liwo¶ci, Astra dopiero siê rozkrêca. Ale co do tanio¶ci, to zdecydowanie - tañszy i dostêpniejszy serwis. Bêbny ze szczêkami do Astry na ten przyk³ad kosztuj± za komplet oko³o 120-140z³, do 1.3 nie kosztuj±, bo ich nie ma. Szczêki jako tako mo¿na dostaæ, bêbny niedostêpne, a jak ju¿ to wêgierski szajs. To taki przyk³ad pierwszy z brzegu :)
 
 
Bogdan 611
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-04, 14:47   

Taka jest prawda ¿e do DDr-ów czê¶ci w porównaniu do ich warto¶ci s± stosunkowo du¿e a i te¿ w autach ponad 20 letnich mo¿e zepsuæ siê wszystko i nie wiadomo kiedy a jeszcze dochodzi brak mechaników takich aut bo albo s± wymieniacze czê¶ci a fachowcy starszej daty albo s± na emeryturze albo u ¶w.Piotra.Do tego wiem z w³asnego do¶wiadczenia ¿e takie auta u¿ytkowane na codzieñ szybko siê zu¿ywaj± z racji wieku i przebiegu.
Ja nic nie widzê z³ego w trzymaniu klasyka w stanie orginalnym na niedzielne przeja¿d¿ki a normalnego auta no codzieñ,zawsze mo¿na robiæ naprawy na drucie,u¿ywanych czê¶ciach,czy za³o¿yæ gaz,ale jaki jest sens takie auto zarzynaæ na codzieñ i pozbawiaæ orginalno¶ci.
 
 
J.J.
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-04, 16:10   

Jak czytam niektóre posty to siê ciesze, ¿e to forum nied³ugo idzie w archiwum.
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-04, 20:04   

Brak s³ów i mieszane uczucia mam..

ale tylko pozwolê sobie Bogdana skomentowaæ...
mówisz o u¿ywanych czê¶ciach... a sam to nowe zak³adasz?? odpu¶æ wreszcie te teorie przeró¿ne:)
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-04, 20:06   

A!

Papieju, ile pali³ Ci wartb na gazie?
 
 
Bogdan 611
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-04, 23:53   

Ciekaw jestem jakie czê¶ci u¿ywane wk³adam bo chyba nie eksplatacyjne?
 
 
papieju
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-05, 07:05   

1.3 zasysa³ w granicach 7.5-8, ale na trasie potrafi³ nieco ponad 7. Ogólnie ciê¿ko by³o wyj¶æ z 8, musia³em naprawdê katowaæ.
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-05, 16:29   

Bogdan to mo¿e by¶ pisa³ dok³adniej :]
 
 
Bogdan 611
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-05, 19:46   

O to widzê ¿e muszê zacz±æ pisaæ bardziej ³opatologicznie.p
To ¿e Ddr-ów s± stosunkowo drogie czê¶ci to wiadomo,za same podstawowe czê¶ci eksploatacyjne da³em ponad 2500z³ a w robociznê ok 500z³(z czego 200z³ wsadzone w ¶mietnik),dokupi³em Poloneza 1.6 LPG ¿eby mieæ auto do jazdy na co dzieñ a trabanta my¶la³em robiæ spokojnie i na przeja¿d¿ki dla przyjemno¶ci,ale plany siê trochê pozmienia³y bo w miêdzy czasie nie mog³em znale¼æ dobrej pracy i miejsca do trzymania auta(przecie¿ nie bêdê trzyma³ auta pod blokiem ¿eby lumpy siê nad nim pastwi³y),wiêc postanowi³em auto sprzedaæ bo nie chcia³em robiæ remontów po³owicznie a Poloneza teraz trzymam bo staæ mnie na to auto bo jak siê co¶ zepsuje czy zu¿yje to kupiê od rêki nowe w sklepie za ¶mieszne pieni±dze(tak jest w wiêkszo¶ci popularnych aut),taka jest prawda ¿e wielu zrezygnowa³o z Trabantów bo brak³o im samozaparcia,warunków,kasy(akurat tak by³o w moim przypadku jak kasa siê przykróci³a),czy po prostu Trabanty im siê znudzi³y.P
 
 
J.J.
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-15, 07:08   

Alan, 'Twoje' 1.1 jest na sprzeda¿.
Jest duchem w Trójmie¶cie, ale cia³o gdzie¶ siedzi sobie w gara¿u.
Ma zdjête poszycia, tak¿e mo¿na zobaczyæ jak blacha sie w nim prezenci ;)
Zdjêcia bêdê mia³ wkrótce.
Niestety boje sie, ¿e polówka z chyba najni¿szym vinem w PL trafi do huty :(
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytañ do SQL: 12