istny rarytas!!!! |
Autor |
Wiadomo¶æ |
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-26, 17:40
|
|
|
Andrzej co to ma byæ ? To twój ? |
|
|
|
|
mateusz105l
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-26, 18:42
|
|
|
Genialny pomys³ wsadzenia miodowych foteli od 126p. To trochê tak jak do 353 wsadziæ silnik z 601. |
|
|
|
|
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-26, 19:08
|
|
|
tak siê zla³y ¿e nie zauwa¿y³em |
|
|
|
|
Andrzej Z
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-26, 19:29
|
|
|
zdecydowanie nie |
|
|
|
|
Qbs
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-28, 20:50
|
|
|
Tablica oddaje w pe³ni to czym sie sta³o to auto: KAU |
|
|
|
|
Kosiek (Rafa³ Ko¶ka)
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-28, 21:26
|
|
|
ten oryginalny 601, to ma 4 cylindrowego dwutakta:P
Qbs, cudaczny obrzyn. Alternatywa dla R 20 i Bosto zanim jeszcze powsta³y (pocz±tek produkcji bodaj 1972 rok). Ale ciekawe po co by³a r¿niêta. Obstawiam, ze przeróbka w pó¼niejszych latach ¿ycia tego egzemplarza. |
|
|
|
|
Eagle
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-28, 21:30
|
|
|
104 z drzwiami otwieranymi w t± stronê? |
|
|
|
|
mateusz105l
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-29, 15:03
|
|
|
ze 104 to ona mo¿e mieæ conajwy¿ej glejt i boczki. |
|
|
|
|
Kosiek (Rafa³ Ko¶ka)
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-29, 15:25
|
|
|
Faktycznie 104 by³y kuro³apkami. |
|
|
|
|
kuba_krakow
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-29, 21:30
|
|
|
104 byly z kurolapkami - ja tam bym chcial 103s (krotka seria z silnikami 353 ;D) |
|
|
|
|
Qbs
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-29, 21:39
|
|
|
kuz sobie stopi±tkê, za³ó¿ zawiasy z drugiej strony i silnik od wartburga wsadz, bedziesz mial 103s :) |
|
|
|
|
mateusz105l
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-06-29, 21:53
|
|
|
Kiedy robili syreny 102s i 103s wartburga 353 nawet nie by³o w planach
Silniki by³y z 312 |
|
|
|
|
Kosiek (Rafa³ Ko¶ka)
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-07-01, 22:28
|
|
|
Ta sryta na desce ma znaczek 105 powiêkszcie sobie fotê:D Ale kto¶ leci w c..ja. |
|
|
|
|
Bogdan 611
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-07-01, 22:56
|
|
|
105l+silnik 353 gazniki MZ odpowiedni wydech troche modów i nie jeden smark w aucie taty sie bolesnie zdziwi |
|
|
|
|
xiêdzu
Go¶æ
|
Wys³any: 2009-07-02, 11:46
|
|
|
Tablica oddaje w pe³ni to czym sie sta³o to auto: KAU
mo¿e bêdê wy¶miany ale to mo¿e byæ rarytas...
je¶li potraktowaæ ten samochód jako srytê 104 to jest to kau - nieoryginalna, pociêta, stan fatalny itd...
wielu z was jednak nie pamiêta czasów kiedy po drogach je¼dzi³y w du¿ej ilo¶ci samoróbki, przeróbki popularnych samochodów przystosowane w amatorski sposób do potrzeb w³a¶ciciela
kiedy¶, gdy potrzeba by³o przewoziæ co¶ wiêkszego a nie mo¿na by³o dostaæ talonu na tarpana czy ¿uka - ciê³o siê otrzyman± w spadku po wujku srytê i wozi³o siê pomidory na rynek...
i gdy popatrzyæ na tak± srytkê pod tym k±tem to je¶li ma papiery, ma jak±¶ dokumentacjê (zdjêcia itp) ¿e to nie zabawa szlifierk± m³okosa tylko u¿ytkowy samochód stworzony w czasach braku absolutnie wszystkiego to mo¿e to byæ nawet warto¶ciowy zabytek!
tak by³o np. z fiatem 508, który kto¶ po wojnie przerobi³ na pickupa... aktualny w³a¶ciciel pocz±tkowo mia³ zamiar odbudowaæ nadwozie oryginalne ale ostatecznie odrestaurowa³ go jako pickupa - znak czasów i pomys³owo¶ci ludzi. zarejestrowane jest to jako zabytek, wiêc i konserwator zabytków i odpowiedni rzeczoznawca uznali jego wyj±tkowo¶æ i nie-oryginalno¶ (a mo¿e w³a¶nie oryginalno¶æ) |
|
|
|
|
|