Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[1.1] Za du¿o oleju....
Autor Wiadomo¶æ
Wolak
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-25, 00:28   

Witam...
jak mierzy³em olej to mam ponad max.
wlano mi 3,5litra.
poprzednio jak wymienialem to zrobili tak samo. ale jezdzilem po 10tys wymienilem i znowu tak samo mi inny mechanik nalal.
czy cos sie moze stac? czy zlewac?
do tego napisze, ze odrazu po wymianie ten trabant przejechal 1100km na strzal do Holandii i jezdze tu nim ciagle mam juz jakos 3-4tys. nabite od wymiany. i nic sie nie dzieje. ale czy moze sie cos stac? i jak go najlepiej zlac?
raz mi zasmierdzialo olejem, to popatrzylem na maske to troche wybilo, ze nad skrzynia biegow bylo, ale to nic powazne, troche pocieklo, a cieplo pod maska, to smierdzialo :)
pozDDRo
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-25, 09:57   

Ja jak wla³em do BMW za du¿o oleju, przejechalem ok 200km to 6cylindrowiec straci³ totalnie moc i silnik nada³ siê do remontu.:( (chocia¿ ju¿ przed wlaniem kwalifikowa³ siê do remontu, ale jeszcze moc mia³) Moim zdaniem bezpieczniej bêdzie jakby¶ trochê go upu¶ci³, bo przy ostrzejszej je¼dzie bêdzie wiêksze ci¶nienie i nie wiadomo czy nie skoñczy siê to tak, jak u mnie z BMW.
 
 
maciek (macq)
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-25, 10:55   

jak masz za du¿o oleju, to przeciwciê¿ary zaczynaj± t³uc w lustro oleju robi±c konkretn± ciapê, mo¿e to spowodowaæ nawet zapieczenie pier¶cieni. Ma byæ tyle, ile producent ka¿e ¿eby by³o. W ogóle to co za mechanik, jak oleju wymieniæ nie potrafi?
 
 
Piotr Kucharski (kuchar)
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-25, 13:59   

A nie by³o to tak, ¿e ostatnio tylko krótkie przejazdy robisz? Ten silnik znany jest z tego, ¿e podczas ch³odniejszych dni i tylko krótkich przeja¿d¿ek, kiedy silnik nie jest zdolny osi±gn±æ swojej normalnej temperatury pracy, rozrzedza sobie olej niespalonym paliwem podczas pracy na ssaniu. Mo¿e u Ciebie jest w³a¶nie taki przypadek? Je¿eli tak, to przegoñ autko po trasie kilkudziesiêciu kilometrów, a paliwo odparuje z dobrze nagrzanego oleju. Sprawdzone i skuteczne. Przy okazji sprawd¼ uk³ad ssania, czy po nagrzaniu ca³kowicie siê wy³±cza.

@kumpelek: A sk±d to "wiêksze ci¶nienie przy ostrzejszej je¼dzie bêdzie" skoro pompa oleju ma zawór upustowy? Wolak zada³ konkretne pytanie dotycz±ce trabanta 1,1 (sprawd¼ w tytule), a Ty mu opowie¶ci o zw³okach jakiego¶ bmw sadzisz.
 
 
papieju
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-25, 14:41   

3.5L?? Ja do 1.3 wlewa³em wg ksi±¿ki 3l z wymian± filtra i mia³em po³owê bagnetu. 3,5 to zdecydowanie za du¿o. Nastêpnym razem wlej 3 i problem za du¿ej ilo¶ci oleju zniknie. Niech zgadnê, odk±d wlewaj± te 3.5 silnik zacz±³ siê pociæ tu i ówdzie?
 
 
Wolak
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-25, 15:42   

no w ogóle jako¶ inaczej ;) te¿ mi siê wydajê, ¿e powinno byæ 3l.... nie wiem, ale przeje*ani jacy¶ Ci mechanicy :) bo co jeden, to lepszy :) bo oni uwa¿aj± pewnie: trabant (my¶li?) a jak ju¿ widzi, ¿e polo "aaaa to tak jak inne auto" :) a niejednokrotnie siê przekona³em, ¿e nie :D
dobra idê go dzisiaj trochê zleje :)
choæ do Holandii nim przyjecha³em i tu nim je¿d¿ê... ale wiem o co chodzi :)
mo¿e to nawet wyj¶æ po latach :)
pozdrooooo ;)
dziêki!
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 13