Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[S] zawieszenie
Autor Wiadomo¶æ
za¶ciankowy
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-19, 13:24   

Mam drobne pytanie, mo¿e wydawaæ siê g³upie, ale jednak mnie nurtuje pewna sprawa.
W moim Trampie na dziurach i wybojach - a w Lublinie ich sporo, w ¶rodku czuæ je wszystkie, tak jakby zawieszenie nic nie t³umi³o. Auto jest sztywne jak jaki¶ sportowy bolid. Troszkê to denerwuj±ce. Nie wiem, nie pamiêtam ju¿ czy w poprzednim Trampie te¿ tak by³o, choæ tamtym je¼dzi³em po Krakowie i na koniec-do momentu jego znikniêcia, we Wroc³awiu. Co wy na to, czy¿by amortyzatory powiedzia³y pass?
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-19, 13:43   

Zawieszenie seryjne?
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-19, 13:49   

najprostszy sposób aby unikn±æ tu na forum ró¿nych podpowiedzi typu "chyba" to rozkrêcenie wszystkiego i skrêcenie z powrotem. wystarczy 2 godzinki dla wprawnego ¿eby zdj±æ wahacze i obejrzeæ przy okazji tulejê resoru oraz oceniæ stan zwrotnic.
A je¶li masz rudy resor to juz dawno na pewno mia³ byæ nasmarowany.
 
 
za¶ciankowy
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-19, 18:46   

nom, oryginalne.
 
 
wnuq
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-19, 21:33   

MAGIK NIE ZGADZAM SIÊ TUTAJ Z TOB¡. Najprostszym i najtañszym sposobem jest podjechaæ do SKP(stacja kontroli pojazdów) i za 35 z³ jak mnie cennik nie myli diagnosta na szarpaku i lewarku sprawdzi co i jak. za dodatkowe 20 amorki. czas jakie¶ 15 minut z otwarciem drzwi. niektóre stacje robi± to za free po zimie, zw³aszcza te nowo otwarte. W niektórych za przyjazd trabantem na sprawdzenie te¿ nie bior±.
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-20, 11:15   

ja siê zgodze z Tob± ale jak siê rozkrêci to przynajmniej siê wie jak szybko siê wysypie je¶li jeszcze w miarê dobre. Ale jak tu kolega mówi ¿e ³upie to pewnie co¶ tam ju¿ ma do roboty, A przeciez zdjêcie zwrotnicy w 601 to piku¶ :)
 
 
maciek (macq)
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-20, 18:47   

i pó¼niej za 1000km wymiana tulejek, bo siê znowu musia³y u³o¿yæ- choæby wtedy, jak siê wide³ki w drug± stronê za³o¿y, albo zastosuje siê inne naprê¿enie wstêpne tulei wahacza. Nie ruszaæ gówna jak nie ¶mierdzi. A co do sprawdzenia amorów w trabie, to nigdy pomiar nie jest miarodajny, auto jest za lekkie i zawsze bêdzie ma³o.
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-20, 19:45   

przeciez kolega napisa³ ¿e dobrze nie jest to co ma je¼dziæ a pó¼niej wymieniæ wszystko ³±cznie z resorem ? dumac nie wiem nad czym rozkrêciæ oceniæ naprawiæ i skrêciæ, w koñcu ka¿dy musi siê tego nauczyæ je¶li d³u¿ej je¼dzi trabantem, wiosenna konserwacja na pewno siê odwdziêczy
 
 
maciek (macq)
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-21, 20:03   

Sprawdzenie na szarpakach- 2min, 20z³, efekt- wie co do zrobienia
Rozkrêcenie wszystkiego w drobny mak i skrêcenie- ca³y dzieñ, pieni±dze na odrdzewiacze, ¶ruby, klucze, piwo, fajki, efekt- wie co do zrobienia


Niech kolega sam sobie oceni co chce zrobiæ ;)
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-22, 11:49   

ale ile satysfakcji ¿e siê co¶ zrobi samemu :] 20 z³ plus co¶ na paliwo ¿eby dojechaæ to ja bym wola³ wydaæ w³a¶nie na fajki i bro :)
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-22, 12:05   

Widzê Maciek ¿e mamy dwa ró¿ne podej¶cia co do spraw starej motoryzacji. Ty jeszcze za³atwiasz sprawy jak we wspó³czesnym. Ja swój, z reszt± wszystkie trabanty traktujê jako zabytkowe i wymagaj±ce szczególnej troski.
 
 
JaJer
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-22, 12:37   

Magik:
- wprowadzasz z³e metody!
Jak kto¶ nie wie co z czym, to bêdzie tak:
- rozebraæ, spieprzyæ do koñca i z³o¿yæ, mo¿e siê samo wyleczy.
Na szarpakach pan mechanik poka¿e co i jak, a nawet wiêcej wymy¶li jak obok ma kumpla z warsztatem samochodowym ;)

Tu uwaga! (do wszystkich)
Zanim zdecydujesz siê podjechaæ na szarpaki, zobacz czy w pobli¿u nie ma warsztatów samochodowych. Nigdy do koñca nie daj wiary co do wymiany/naprawy czê¶ci zawieszenia w trabancie.
Pozdrawiam.
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-22, 12:44   

dobra podkulê ogon powiedzmy :) bo ju¿ z Toba Jajer nie bêdê dyskutowa³ bo wiem ¿e wiesz wiêcej o mechanice. Ja po prostu zak³adam ¿e 99 no mo¿e 90 procent trabantów jest do kapitalki wszystkiego. St±d moje upieranie siê. Absolutnie ka¿dy trabant który przechodzi przez moje rêce ma wywalone wszystko co siê da. Jeden jedyny Kosmy po 20 tys wymaga³ jedynie nasmarowania no ale to rodzynek
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-22, 13:09   

Jedyne Trabanty które nie wymagaj± remontów, to te które przechodz± przez rêce Magika. Hahahaha! :)
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-22, 13:12   

za to po Tobie zostaje kwit ze z³omu....
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytañ do SQL: 12