 |
CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0
|
[S] zawieszenie |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Kumpelek
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-22, 18:04
|
|
|
Nigdy nie zez³omowa³em Trabanta:) no ale Ty jako znawca ludzi i Trabantów wiesz o tym najlepiej...:D
Zmierz sobie lepiej przewód od zap³onu, hehe. Chyba specjalnie za³o¿y³e¶ tak ¿a³osny w±tek o kablu, ¿eby brali Ciê za dok³adnego i super specjalistê...
KONIEC. |
|
|
|
 |
maciek (macq)
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-22, 22:23
|
|
|
w innym temacie napisa³e¶ kumpelek takie co¶:
Nie ma co siê poddawaæ... sam kiedy¶ by³em w takiej sytuacji i poci±³em Traba, teraz po paru latach wiem, ¿e by³em g³upi..
No ale niewa¿ne...
Widzê Maciek ¿e mamy dwa ró¿ne podej¶cia co do spraw starej motoryzacji. Ty jeszcze za³atwiasz sprawy jak we wspó³czesnym. Tutaj powinienem zrobiæ ctrl+c i ctrl+v posta jajera. W ka¿dym razie wa¿ne ¿eby trupem nie je¼dziæ, podej¶cie do trabanta mam mniej pedantyczne, bo nigdy nie mia³em ³adnego i zabytkowego trabanta, teraz powoli zmieniam nastawienie, ale kto wie co z tego wyjdzie...
Niestety zdajesz sobie magik sprawê, ¿e jak kto¶ niewprawny rozbierze zwrotnicê, stwierdzi, ¿e ma luzy, nabije tulejki plastikowe z motirexu i "poprawi" pilnikiem, to lepiej ¿eby nie robi³. Smutna, ale prawda, sam przez to przechodzi³em :) |
|
|
|
 |
za¶ciankowy
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-23, 00:32
|
|
|
Panowie,
sam rozbieraæ jak na razie nie bêdê. Co nie znaczy, ¿e to olejê. Pojadê do stacji, pos³ucham, albo wcze¶niej znajdê jaki¶ kana³ w jakim¶ gara¿u i obejrzê to od spodu. Potem najlepiej by³oby jakbym siê przejecha³ jakim¶ innym Trampem, dla porównania. Wówczas bêdê mia³ sto procent pewno¶ci co i jak. No chyba ¿e oglêdziny i wizyta w stacji bêd± w sposób dobitny ¶wiadczy³y o tym ¿e co¶ nie tak jest.
Dzi¶ stwierdzi³em ¿e co¶ mi z ty³u stuka, z lewej strony i te¿ bym pewno tego nie us³ysza³ gdyby mi siê paliwo nie skoñczy³o. Wiêc kilka kilometrów do stacji paliw na lince siê przejecha³em. Stuka, a raczej trzeszczy, tak jakby przy nadkolu. A mo¿e to tylko tapicerka czy co¶ takiego?
Po ¶wiêtach wiêc trzeba siê bêdzie nad tym pochyliæ i ustaliæ przyczynê. |
|
|
|
 |
Kumpelek
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-23, 10:19
|
|
|
MACIEK- Poci±æ, a oddaæ na z³om to ró¿nica:) ja nigdy nie odda³em Trabanta na z³om, zazwyczaj by³o tak, ¿e kto¶ przygarnia³ budê, albo æwiartki bo np s³upki by³y zdrowe, albo co¶:) rok temu sprzeda³em w³a¶nie budê gdzie¶ pod Opole i powstaje tam Trabik vr6 :) Ludzie d³ubi±, ale nie chc± siê przyznawaæ:(
co do dziwnych d¼wiêków z ty³u, to mo¿e byæ tak, ¿e np ok³adzina hamulcowa siê odklei³a czy co¶, a równie dobrze, ³o¿ysko te¿ potrafi zdumiewaj±co dziwne d¼wiêki wydawaæ:) bo odkrêcenie siê wahacza wykluczam bo chyba by¶ sam to zobaczy³. |
|
|
|
 |
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-23, 10:31
|
|
|
- dziwne d¼wiêki z ty³u mog± te¿ ¶wiadczyæ o pêkaniu blach, albo wahacza.
Mo¿e te¿ ¶wiadczyæ o wybiciu poduszki amortyzatora i wielu innych czynnikach. Trzeba dok³adnie sprawdziæ i oceniæ na podstawie dog³êbnych oglêdzin. Inaczej siê nie da. Pamiêtajmy, ¿e najm³odsze trabanty maj± ju¿ 20 lat.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-23, 10:50
|
|
|
dok³adnie podzielam zdanie Jajera |
|
|
|
 |
Komoon
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-24, 21:28
|
|
|
ja to my¶lê, ¿e w trabancie komfort jazdy jako taki nie istnieje i faktycznie siê je¼dzi jak "sportowym bolidem". Przynajmniej moi znajomi siê pytali, czemu on taki sztywny (zawias seria, amory sprawne w 70%, sprê¿yny z ty³u, dwie osoby na pok³adzie) |
|
|
|
 |
misza
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-24, 21:32
|
|
|
moze te¿ ¶wiadczyæ o wkreceniu sie sprê¿yny z podk³adk± od regulatora szczêk... tak by³o u mnie... po 500km usta³o..;)
M |
|
|
|
 |
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|