[(S)] RS 800 Poszukiwane dane. |
Autor |
Wiadomo¶æ |
TrabiVR6
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-29, 23:39
|
|
|
Dorzuce zdjecia V gear boxa ;] |
|
|
|
 |
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-30, 08:40
|
|
|
wybieram siê na dniach do in¿. Smolicza. Mo¿e ten cos bêdzie wiedzia³ wiêcej. To ju¿ starszy pan, no i z ogromn± wiedz± |
|
|
|
 |
Narwaniec
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-31, 09:20
|
|
|
nadal mieszka na woli?
kiedy¶ pare ³adnych lat temu (chyba jeszcze w latach 90-tych) go¶ci³em u niego.pokaza³ mi ró¿nego typu publikacje dotycz±ce trzeciego kana³u oraz zasilania podwójnymi ga¼nikami.mia³ naprawde duuuu¿o w g³owie , a ogrom wiedzy mnie po prostu wbija³ w krzes³o.byæ mo¿e On bêdzie móg³ sporo przekazaæ w takich sprawach.a chyba trzeba by by³o ju¿ siê spieszyc... |
|
|
|
 |
J.J.
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-31, 14:57
|
|
|
zbieraæ na dyktafon i potem na papier ;) |
|
|
|
 |
Kumpelek
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-31, 16:45
|
|
|
i na grub± kasê dla kogo¶ kto by siê pofatygowa³ to wszystko ogarn±æ. :/ :( |
|
|
|
 |
Pietrek "ELV15&a
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-31, 20:00
|
|
|
Ja w ClassicAuto w³a¶nie czyta³em, ¿e w Czechach obecnie w Volnym Pucharze silniki dwusuwowe w Trabantach s± krêcone do 100KM! Nie wiem jak to robi±, ale my¶lê, ¿e Komar bez awarii potrafi wiêcej kilometrów przejechaæ ni¿ te Trampki.
Fajnie, ¿e powsta³ temat o tych unikatach, bo w internecie nie ma za du¿o informacji o tym. |
|
|
|
 |
kuzyn353
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-31, 23:52
|
|
|
601 i 100KM. Która czê¶æ silnika zosta³a oryginalna? :) Bo chyba nawet kartery tego nie wytrzymaj±. |
|
|
|
 |
qba_601
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-02, 07:34
|
|
|
co do skrzyni i prêdko¶ci maksymalnej kr±¿y wiele mitów,
id±c za homologacj± FIA z ró¿nych lat tzn pocz±wszy od roku 65 do 85 podawane s± dane które twierdza w skrócie ze dopuszczalna by³a skrzynia biegów z piêcioma prze³o¿eniami do jazdy do przodu,
i tu was troszkê rozczarujê troszkê i zaniepokoje :) mianowicie s³ynny bieg piaty mia³ prze³o¿enie identyczne z czwartym ze zwyk³ej skrzyni biegów :),
by³ mianowicie jeden ma³y "myk" dopuszczalne by³y rózne prze³o¿enia g³ówne na tzw dyferencjale/dyfrze , zale¿nie od dyfra móg³ ganiaæ w okolicy 200 a óg³ tez miec problem z innym dyfrem dobic do 140
reasumuj±c mo¿liwe jest ¿e katalogowa wielko¶æ przytoczona na zdjêciach magika jest wielko¶ci± prêdko¶ci dla standardowego dyferencja³u
podejrzewam ze picia i jego 353 na d³ugim dyfrze mog³o by siê "obiæ" o 200 :) |
|
|
|
 |
klakson
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-03, 01:16
|
|
|
taaaaak, bo z tamtych czasów pamiêtam na przyk³adzie chyba pany fiata, czy to ma 4 biegi !plus 5! czy ma 4 podzielone na 5. W dzisiejszych mobilach to ju¿ ciê¿ko o logike... |
|
|
|
 |
qba_601
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-04-15, 22:50
|
|
|
wielkie dziêki za zainteresowanie
na chwile obecna uda³o mi siê stworzyæ jakie¶ wzglêdnie wygl±daj±ce poczucie ze siê uda co¶ wymodziæ, hehe mo¿e za rok :)
plan jest zacny chocia¿ nie bêdzie to silnik na podstawie RS800, mo¿e nastêpny taki bêdzie :P
mam troszkê dziwnych ró¿nych danych, niestety jest to bardzo chaotyczne i niespójne, postaram siê dla potomno¶ci "jako¶" usystematyzowaæ choæ czê¶æ, ale z braku wolnego czasu szybko to na pewno nie nast±pi
je¶li kto¶ jeszcze ma co¶, cokolwiek w jakimkolwiek jêzyku niech wrzuca tu b±d¼ na prv, bêdê wdziêczny |
|
|
|
 |
|