Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[(S)] RS 800 Poszukiwane dane.
Autor Wiadomo¶æ
TrabiVR6
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-29, 22:39   



Dorzuce zdjecia V gear boxa ;]
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-30, 07:40   

wybieram siê na dniach do in¿. Smolicza. Mo¿e ten cos bêdzie wiedzia³ wiêcej. To ju¿ starszy pan, no i z ogromn± wiedz±
 
 
Narwaniec
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-31, 08:20   

nadal mieszka na woli?
kiedy¶ pare ³adnych lat temu (chyba jeszcze w latach 90-tych) go¶ci³em u niego.pokaza³ mi ró¿nego typu publikacje dotycz±ce trzeciego kana³u oraz zasilania podwójnymi ga¼nikami.mia³ naprawde duuuu¿o w g³owie , a ogrom wiedzy mnie po prostu wbija³ w krzes³o.byæ mo¿e On bêdzie móg³ sporo przekazaæ w takich sprawach.a chyba trzeba by by³o ju¿ siê spieszyc...
 
 
J.J.
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-31, 13:57   

zbieraæ na dyktafon i potem na papier ;)
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-31, 15:45   

i na grub± kasê dla kogo¶ kto by siê pofatygowa³ to wszystko ogarn±æ. :/ :(
 
 
Pietrek "ELV15&a
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-31, 19:00   

Ja w ClassicAuto w³a¶nie czyta³em, ¿e w Czechach obecnie w Volnym Pucharze silniki dwusuwowe w Trabantach s± krêcone do 100KM! Nie wiem jak to robi±, ale my¶lê, ¿e Komar bez awarii potrafi wiêcej kilometrów przejechaæ ni¿ te Trampki.
Fajnie, ¿e powsta³ temat o tych unikatach, bo w internecie nie ma za du¿o informacji o tym.
 
 
kuzyn353
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-31, 22:52   

601 i 100KM. Która czê¶æ silnika zosta³a oryginalna? :) Bo chyba nawet kartery tego nie wytrzymaj±.
 
 
qba_601
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-02, 06:34   

co do skrzyni i prêdko¶ci maksymalnej kr±¿y wiele mitów,

id±c za homologacj± FIA z ró¿nych lat tzn pocz±wszy od roku 65 do 85 podawane s± dane które twierdza w skrócie ze dopuszczalna by³a skrzynia biegów z piêcioma prze³o¿eniami do jazdy do przodu,

i tu was troszkê rozczarujê troszkê i zaniepokoje :) mianowicie s³ynny bieg piaty mia³ prze³o¿enie identyczne z czwartym ze zwyk³ej skrzyni biegów :),
by³ mianowicie jeden ma³y "myk" dopuszczalne by³y rózne prze³o¿enia g³ówne na tzw dyferencjale/dyfrze , zale¿nie od dyfra móg³ ganiaæ w okolicy 200 a óg³ tez miec problem z innym dyfrem dobic do 140

reasumuj±c mo¿liwe jest ¿e katalogowa wielko¶æ przytoczona na zdjêciach magika jest wielko¶ci± prêdko¶ci dla standardowego dyferencja³u

podejrzewam ze picia i jego 353 na d³ugim dyfrze mog³o by siê "obiæ" o 200 :)
 
 
klakson
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-03, 00:16   

taaaaak, bo z tamtych czasów pamiêtam na przyk³adzie chyba pany fiata, czy to ma 4 biegi !plus 5! czy ma 4 podzielone na 5. W dzisiejszych mobilach to ju¿ ciê¿ko o logike...
 
 
qba_601
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-15, 21:50   

wielkie dziêki za zainteresowanie

na chwile obecna uda³o mi siê stworzyæ jakie¶ wzglêdnie wygl±daj±ce poczucie ze siê uda co¶ wymodziæ, hehe mo¿e za rok :)

plan jest zacny chocia¿ nie bêdzie to silnik na podstawie RS800, mo¿e nastêpny taki bêdzie :P

mam troszkê dziwnych ró¿nych danych, niestety jest to bardzo chaotyczne i niespójne, postaram siê dla potomno¶ci "jako¶" usystematyzowaæ choæ czê¶æ, ale z braku wolnego czasu szybko to na pewno nie nast±pi

je¶li kto¶ jeszcze ma co¶, cokolwiek w jakimkolwiek jêzyku niech wrzuca tu b±d¼ na prv, bêdê wdziêczny
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 12