Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[(S)] RS 800 Poszukiwane dane.
Autor Wiadomo¶æ
qba_601
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-08, 23:22   

Witam.

Generalnie jak to siê mówi mam pomys³a, aczkolwiek do realizacji sami niezbedne dane/rysunki dotycz±ce wesolego silnika rs800, g³ównie chodzi mi o rysunki

ludzie we wsi mowi± ¿e niemcy wkladali do glowicy dwie swiece, wszystko fajnie tylko jak :) tzn czy jak, oba nowe otwory czy tylko jeden ?

i takie tam inne, podobny temat odnosnie bloku i dwóch gazników,

jesli ktokolwiek ma cokolwiek by³bym wdzieczny.
 
 
TrabiVR6
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-09, 02:06   

Generalnie jest to zupelnnie inny silnik. Pocz±wszy od karterów a na g³owicach koñcz±c.Gdzies w necie trafilem kiedy¶ na fotografie pokazujace ró¿nicê miêdzy seri± a RS,ale ich niestety nie zapisa³em i teraz ¿a³uje ;/
 
 
Galant - YuLaS
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-09, 14:14   

Ogl±da³em go w muzeum w zwickau. Mia³ 3 cewki , ale trzecia by³a jako zapas. W g³owicach by³o po 1 ¶wiecy. Dwie ¶wiece wymagaj± przeróbki g³owicy - taki zabieg mo¿na spotkaæ w silnikach przerabianych do motolotni, przez to silnik ma byæ bardziej niezawodny ni¿ mocniejszy. RS800 mia³ mocno wysilony silnik jego zadaniem by³o dojechaæ do koñca wy¶cigu.
 
 
machoony
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-09, 16:18   

Yulas: rajdu.

mam gdzies homologacje FIA, jak znajde to wrzuce.
 
 
qba_601
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-10, 01:31   

przeróbka g³owicy to nie problem (mam chwilowe dojscie do fajnej zabawki wiec chcia³bym to wykorzystaæ ), wiem ze madziaty tez wciskaja druga swiece, chodzi o to pod jakim katem, wydaje mi siê ze ma to znaczenie, a niechcia³bym odkrywaæ ameryki, umiejscowienia par swiec mo¿e byc n+1 :)

przefrezowanie karteru te¿ wchodzi w rachubê, korci mnie niesamowicie "przedzielenie" silnika pod dwa gazniki,
 
 
J.J.
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-10, 12:09   

jak masz mo¿liwo¶æ siê baw siê :)
do tego wydech banan obowi±zkowo :)
 
 
Qbs
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-10, 16:05   

to mo¿e zrealizuj tunig wg tej instrukcji , bo do tej pory nie zosta³ profesjonalnie zrealizowany przez nikogo chyba jeszcze.
 
 
qba_601
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-10, 21:00   

gdyby ktos chcial to tu znajdzie skany homologacji FIA nr.5630 to homologacja na traba z roku 74

http://web.archive.org/we...eringsattester/
 
 
qba_601
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-10, 22:00   

FIA 5142 ..rok panski 63-64
 
 
klakson
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-13, 22:32   

Je¶li dobrze pamiêtam obecne umieszczenie ¶wiecy jest najbardziej korzystne, dodatkowa ¶wieca poprawiæ mo¿e tylko niezawodno¶æ przy wiêkszym sprê¿aniu (z pewno¶ci± takowe bêdzie:) - ale to moje lu¼ne pomys³y

Podzieliæ silnik pod 2 osobne ga¼niki ? a jak rozwi±¿esz rozrz±d ? najpopularniejszym rozwi±zaniem by³oby przerobienie cylindrów na sterowanie t³okiem i pod³±czenie do nich ga¼ników. Mo¿e kto¶ wymy¶li³ jakie¶ inne sterowanie, ale obecnie brak mi jest jakiegokolwiek pomys³u.

Jak na moje nieposkromione przez naukê przeczucie mo¿na by by³o zacz±æ od zwiêkszenia pojemno¶ci przy obecnym skoku t³oka i dopasowaniu odpowiednio wiêkszego zasilania z ga¼nikiem. Reszta przy tym to "kosmetyka" :)

Ale czy to bêdzie lataæ ?

Qbs -owa propozycja jest faktycznie ciekawa, jest precyzyjnym przeniesieniem opisu modyfikacji 2t ze "¶wiata motocykli" i innych artyku³ów o optymalizacji silników z jedynie s³usznej epoki :)

Widaæ ¿e wiosna idzie ;)
 
 
Zbyszek 601
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-15, 13:35   

Mo¿na daæ membrany.
 
 
Galant - YuLaS
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-17, 22:55   

dwa ga¼niki i sterowanie t³okiem..

Proszszszszszsz:

hmm powinna byæ fota
 
 
klakson
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-19, 01:07   

jakiesz to proste :)
 
 
wnuq
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-20, 19:58   

ke?
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-25, 08:59   

z pó³ roku temu widzia³em na czeskich stronach blok pod dwa ga¼niki tak a propos.Siermiê¿nie to wygl±da³o na oko.
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 12