[1.1] faluj±ce obroty, problem z odpalaniem |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Igorsky
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-13, 15:25
|
|
|
Czy je¿eli zaopatrzê siê w podrêcznikowy 32 TLA to bêdê mia³ pó³automatyczne ssanie czy muszê jeszcze co¶ zmieniaæ? |
|
|
|
|
Bartek Dobrzyñski
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-13, 17:12
|
|
|
Zale¿y co masz zmienione w uk³adzie ch³odzenia. 32tla ma wodne grzanie bimetalu. |
|
|
|
|
Igorsky
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-13, 19:21
|
|
|
A odpowie mi kto¶ jeszcze na 3 i 4 pytanie z pierwszego posta? :) |
|
|
|
|
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-13, 22:07
|
|
|
Nie oszczêdzaj na oleju!!!
Odkrêcisz miskê, nasypie siê Tobie syfu do oleju i chcesz potem na tym gównie je¼dziæ?
Wymiana filtru oleju bez wymiany oleju mija siê z celem!!! (kasa wydana niepotrzebnie)
Jak masz inwestowaæ 10,00PLN w nowy filtr i narobiæ siê przy jego wymianie to lepiej po³ó¿ t± dychê na chodniku przed domem i za tydzieñ sprawd¼ czy jeszcze le¿y. hi hi.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Igorsky
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-13, 22:31
|
|
|
Wymiana filtru oleju bez wymiany oleju mija siê z celem!!!
Wiem, dlatego na razie filtr zakupi³em ale wymieniê razem z olejem i uszczelk± miski. Napisa³em o tym wcze¶niej, nie wiem dlaczego na mnie krzyczysz :P
po³ó¿ t± dychê na chodniku przed domem
nie mam chodnika przed domem :D mieszkam na wsi :P |
|
|
|
|
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-14, 00:18
|
|
|
Odpowied¼ na pytanie nr.3
Jak zobaczê to Ci powiem czy dobry k±t. (wirtualnie trudno)
Odpowied¼ na pytanie nr.4
Jest mo¿liwa wymiana, lub za³o¿enie nowej w warunkach domowych. |
|
|
|
|
Igorsky
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-14, 00:29
|
|
|
no w³a¶nie ja potrzebujê zdjêcie oryginalnego mocowania i u siebie zrobie odnosz±c siê do tego. Najlepiej zdjêcie z boku. A co do tej sprê¿yny to gdzie ona siê dok³adnie znajduje? |
|
|
|
|
qba_601
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-16, 23:17
|
|
|
jesli mnie pamieæ nie myli to w org. gazniku w 1,1 by³o takie ustrojstwo zwane m±drze elektromagnetyczna dysza wolnych obrotów, co prawda nie jest to "klasyczny" silniczek krokowy ale jakby nie patrzy³ spe³nia jego role, wiec na upartego mo¿na by rzec ¿e trabant mia³ silniczek krokowy :D |
|
|
|
|
XXL24H
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-17, 00:55
|
|
|
Tak ale silnik krokowy mo¿e regulowaæ p³ynnie obroty a nasz elektromagnes albo dzia³a albo nie a jak ju¿ wiele osób wie czêsto nie dzia³a ;D |
|
|
|
|
Igorsky
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-17, 01:13
|
|
|
czyli co w trampku reguluje wolne obroty?
A co do mojego, to dzisiaj poszed³ do warsztatu na regulacje. Zobaczymy co z tego bêdzie. Najgorsze, ze dzisiaj mija mi termin przegladu. Ostatnio w ogole przestal odpalac po dluzszym postoju. Na pych nie ma problemu. Mam nadzieje, ze regulacja cos da. Bedzie przyplyw gotowki to kupie oryginalny gaznik TLA a poki co niech siedzi ten ICEV. |
|
|
|
|
Igorsky
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-05, 13:46
|
|
|
No to tak, ga¼nik po regulacji, silnik chodzi równo lecz mam problem z zalewaniem ¶wiec. Przed regulacj± tego nie by³o. Docisnê mocniej peda³ i gdy silnik nie jest dostatecznie rozgrzany to ga¶nie. Jak delikatnie dozujê to siê wkrêca na obroty. Co z tym zrobiæ? Denerwuj±ce to jest strasznie bo przyspieszenie jest bliskie zeru, dociskam peda³ a on siê zaczyna dusiæ :/ |
|
|
|
|
Igorsky
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-05, 13:46
|
|
|
a ¶wiece wymieni³em. |
|
|
|
|
XXL24H
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-05, 21:23
|
|
|
Za³ó¿ nowe ngk gdyby same ¶wiece nie pomog³y (w co w±tpiê to jeszcze kable i kopu³ka do czyszczenia). |
|
|
|
|
Igorsky
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-06, 14:17
|
|
|
¶wiece zak³ada³em nowe NGK. Wymiana kabli i kopu³ki pomo¿e? jaki to ma wp³yw? |
|
|
|
|
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-06, 16:44
|
|
|
.... zacznij od sprawdzenia prawid³owo¶ci zap³onu.(pasek rozrz±du i prawid³owo¶c ustawienia tak¿e)
To wszystko co powinienes zrobiæ, a nastêpnie odpalaj silnik.
Wszelkie wymiany ¶wiec itp. niczemu nie pomog±.
Wymiana ¶wiec bêdzie mia³a taki sam skutek jak wymiana ¶wiec w samochodzie s±siada - nadal silnik nie bêdzie pracowa³.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|