[(S)] pompa hamulcowa |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Hajs
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-18, 22:50
|
|
|
Twoja pompa ma 4 wyjscia. Moja ma 3. Jedna sekcja pod³±czona do trójnika, sk±d wychodzi na prawy przód i lewy ty³ a druga sekcja lewy przód i prawy ty³. Obojêtnie które ko³o do której sekcji, wa¿ne ¿eby przednie ko³a nie by³y zasilane z jednej.
Czujnik STOPu albo wkrêæ w pompê, albo zamontuj przy pedale w³±cznik. Mam tak u siebie. Zaleta jest to, ¿e ¶wiat³a STOP zapalaj± siê jeszcze przed rozpoczêciem hamowania :) |
|
|
|
 |
wnuq
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-18, 23:02
|
|
|
a to zrobi³em tak:
kolektor zaadoptowany od vw tak jak i pompa z serwem.¿adnego druciarstwa silikonu i spawania do grodzi itd.To co wa¿ne to w±¿ podci¶nienia musi byæ oryginalny i nie wolno go skracaæ itd.jest to wa¿ne.
i nie piszcie ¿e macie to dobrze bo co¶ tam... gdy¿ to s± hamulce i diagnosta ogl±daj±c auto ma obowi±zek wrêcz nie dopu¶ciæ auta do ruchu. |
|
|
|
 |
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-18, 23:28
|
|
|
wnuqu a od jakiego wagena ten k. dolotowy? bo wole kupiæ jak wierciæ otwory ;) |
|
|
|
 |
wnuq
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-19, 10:11
|
|
|
np golf II |
|
|
|
 |
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-30, 09:06
|
|
|
po pod³±czeniu wspomagania serwa po krótkiej trasie moje szczeki i klocki hamulcowe ¶wiec± siê na czerwono! Co robiæ? Mo¿e to byæ wina zbyt wysokiego podci¶nienia w serwie? |
|
|
|
 |
Bogdan 611
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-30, 14:39
|
|
|
Jak masz rozwi±zany trzpien? Moze masz zabardzo odkrecony i ca³y czas masz cisnienie w uk³adzie hamulcowym i dociskaja klocki do tarcz. |
|
|
|
 |
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-30, 16:33
|
|
|
nie mia³em tak dopóki nie pod³±czy³em serwa ;p |
|
|
|
 |
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-30, 19:33
|
|
|
cylinderki w szczêkach hamulcowych z przodu ani drgn± ;/ widzê te¿ ¿e przeguby pó³osi te¿ s± w nienajlepszym stanie, jakie¶ zamienniki s±? |
|
|
|
 |
Bogdan 611
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-30, 19:57
|
|
|
Z Skody s±,temat wa³kowany jakis czas temu przez Magika. |
|
|
|
 |
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-30, 20:46
|
|
|
ale co z Skody? cylinderki w zaciskach? |
|
|
|
 |
Bogdan 611
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-30, 20:51
|
|
|
przeg³uby. |
|
|
|
 |
Bogdan 611
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-30, 20:51
|
|
|
Tzn szklanki po³osi |
|
|
|
 |
XXL24H
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-30, 23:19
|
|
|
Dymatorek i co z tym serwem? Ju¿ nie blokuje? Ja mam zamiar jeszcze w tym tygodniu zak³adaæ od cc pompê. I chcia³ bym wiedzieæ czego mogê siê spodziewaæ!
Pozdro |
|
|
|
 |
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-30, 23:54
|
|
|
wiesz co , nie mam pojêcia co mog³o siê staæ a sta³o siê to na przodzie tylko, ty³ jest w porz±dku wiec wykluczam winê serwa... nie wiem czy przypadkiem siê nie zapiek³y jak testowa³em, ciul wie a z reszt± chyba wymieniê ca³± kolumnê McPhersona razem ze zwrotnic± i zaciskami na osprzêt z opla korasa tylko jeszcze muszê pomiary zrobiæ czy nie zak³adaj±c tego do siebie nie zrobiê sobie terenówki a na gwintowany mnie nie staæ specjalnie |
|
|
|
 |
XXL24H
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-03-31, 19:54
|
|
|
A ja w³a¶nie ci powiem ¿e to wina serwa no mo¿e nie samego serwa ale zaworów serwa. Ty³u ci nie przyblokowa³o bo albo masz wyjechane bêbny albo reduktory dobrze dzia³aj±. Co do serwa jest bardzo wa¿ne ¿eby zawór na wê¿yku podci¶nienia by³ odpowiednio ustawiany albo samo serwo na membranie ma zablokowany zaworek odpuszczaj±c. Ja dzisiaj chcia³em za³o¿yæ p±pe a na razie utkn±³em a monta¿u pompy hydraulicznego wysprzêglika.
A jak pod³±czali¶cie przewody hamulcowe, na krzy¿ czy przód i ty³? |
|
|
|
 |
|