Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[(S)] pompa hamulcowa
Autor Wiadomo¶æ
¯bik
Go¶æ
Wys³any: 2010-02-14, 10:08   

wielkie dzieki za rade
 
 
¯bik
Go¶æ
Wys³any: 2010-02-14, 17:18   

jeszcze jedno kupilem zestaw naprawczy i wraz z duzymi gumkami sa jeszcze male, do czego one sa...
zdjecie
 
 
wartborgini
Go¶æ
Wys³any: 2010-02-15, 10:35   

najlepsza popma hamulcowa w tarabanancie - piepszn±æ mocniej z buta w pod³oge - i tak jest zgnita jak stare pruchno w stumilowym lesie wiêc wypadnie tam piêkna dziuuura (o ile ju¿ tam nie jest) i kolego piêkne hamulce ala fred flinston. Dodoatkow± zalet± tego jest to, ¿e mo¿na dodaæ pare koni z buta, szoruj±c buciorskiami pomagaæ w przy¶pieszaniu tego wehiku³u stwarzaj±cego wiecznie zatory w normalnym ruchu drogowym...

a jak nie to na z³om, bo tam jego miejsce od jakich¶ 20tu lat
 
 
¯bik
Go¶æ
Wys³any: 2010-02-15, 10:39   

no stary nie wiem co bierzesz ale musi byc niezle mocne :)

---

po takiej ripo¶cie nie usunê wpisu wartborginiego - hahahaha

G_mode
 
 
Dymatorek
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-15, 15:37   

mi te¿ ju¿ posz³y uszczelniacze na pompie nie ma mo¿liwo¶ci jej dobrze napompowaæ a jak wcisnê po czasie do deski podczas jazdy to mn± miota lewo prawo po jezdni. Czy zak³ada³ kto¶ pompkê z serwem do 1.1? Wchodzi ona bez problemu? i czy du¿o roboty z mocowaniem?
 
 
Bogdan 611
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-15, 20:42   

Na temat pompy z serwem to jest na CT pe³no tego wystarczy szukaæ, jest to nasz ulubiony temat. A swoj± drog± to jestem ciekaw czy serwo skraca droge hamowania czy tylko czyni prace peda³u l¿ejsz±,bo w rajdówkach czêsto celowo jest usuwane serwo ¿eby poprawiæ czucie peda³u.
 
 
Dymatorek
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-16, 18:47   

naby³em dzisiaj pompe z serwem od cc czy ma kto¶ jakie¶ foto jak wygl±da mocowanie tego ca³ego ustrojstwa do belki w miejsce starej zwyk³ej pompy?
 
 
Dymatorek
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-16, 18:56   

Zwracam siê z uprzejm± pro¶b± za co by³bym bardzo wdziêczny dobrodziejom za fotki poniewa¿ mia³bym mniej wiêcej na czym siê opieraæ, bazowaæ a pomy¶lunek g³ownie zajmuje mi sporo wiêcej czasu ni¿ jego wykonanie a czasu mam niewiele bo do matury trzeba siê przyuczaæ i je¼dziæ te¿ trzeba mieæ czym ;)
 
 
Hajs
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-16, 19:53   

Nie mam teraz foty, ale napiszê jak to jest u mnie.
Mam pompê z serwem taka jak w CC. Serwo jest zamontowane w odleg³o¶ci 5cm od ¶ciany grodziowej. Nie bawi³em siê w mocowanie tulei dystansowej miedzy serwem a ¶cian± na dwie ¶rubeczki, tylko dorobi³em z 5cm odcinka rury tulejê, a do niej dospawa³em z jednej strony kwadratowe mocowanie na 4 ¶ruby do serwa. Tulejê przyspawa³em wspó³osiowo do ¶ciany grodziowej. W razie awarii odkrêcam 4 ¶ruby i zdejmujê serwo.
Jedna uwaga: ¿eby uda³o siê zbli¿yæ serwo na 5cm musisz bardzo mocno nadkole wklepaæ. Trzeba je naci±æ a potem zespawaæ, inaczej ³atwo siê nie podda.

Bogdan 611 : "A swoj± drog± to jestem ciekaw czy serwo skraca drogê hamowania czy tylko czyni prace peda³u l¿ejsz±(...)"
Serwo nie skraca drogi hamowania. No, mo¿e minimalnie, bo szybciej zablokujesz ko³a z racji mniejszej si³y potrzebnej do wci¶niêcia peda³u. Serwo sprawia, ¿e hamujesz koñcem stopy z piskiem bez znacznego wysi³ku. Komfort nieporównywalny do orygina³u.
A je¶li kto¶ chce mieæ czu³y peda³, to polecam wymianê gumowych przewodów na te w stalowym oplocie. Ró¿nica du¿a, hamowanie pulsacyjne wiele ³atwiejsze, nie potrzeba ABS-u ;)
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-17, 22:15   

Witam a sk±d wzi±æ te przewody w stalowym oplocie i ile kosztuj±?
 
 
wnuq
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-18, 09:56   

a ja mam tak:
 
 
Dymatorek
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-18, 10:05   

a z czego ta pompka?
 
 
Dymatorek
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-18, 12:26   

a jak rozwi±zali¶cie kwestie bolca z oczkiem wchodz±cym do samego serwa ? jak to rozwi±zaæ przy pedale? i od samego serwa wychodzi wê¿yk bodaj¿e od podci¶nienia o ile siê nie mylê, gdzie go pod³±czyæ?
 
 
Hajs
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-18, 12:50   

Ja to oczko odci±³em i dospawa³em koñcówkê z Trabanta wraz z t± regulacj± d³ugo¶ci. Zamontuj serwo, ustaw ¶rubê regulacyjn± w po³owie gwintu,nastêpnie podeprzyj peda³ od ¶rodka i tak ten popychacz zespawaj.
Co do podci¶nienia, to wywierci³em dziurê w kolektorze ss±cym, nagwintowalem j± na gwint 1,25 i wkrêci³em w to metalowe kolanko. Uszczelni³em silikonem i jest dobrze.
Przy robieniu otworu w kolektorze pamiêtaj, by wierciæ tam, gdzie ¶cianki s± cienkie, inaczej uszkodzisz kana³y z p³ynem i bedzie problem.
 
 
Dymatorek
Go¶æ
Wys³any: 2010-03-18, 22:00   

serwo wisi tylko teraz powiedzcie które strony (lewy, prawy, przód ty³) pod jak± sekcje pod³±czyæ i gdzie najlepiej umiejscowiæ czujnik stopu?

Hajs ja zrobi³em inaczej, jak s± wide³ki przy pedale hamulca na takim sworzniu jakby czy tam bolcu, to skombinowa³em takie same wide³ki i jak jest to oczko w pompie to je delikatnie podszlifowa³em i na nie zamontowa³em te drugie wide³ki, otwór tego oczka ma taka sama ¶rednice jak otwór w wide³kach i sworzeñ idealnie komponuje wszystko razem i miêdzy pomp± a peda³em wide³ki po³±czy³em prêtem nagwintowanym narzynk± M8 obie strony wyregulowa³em i da³em kontrê, ¿adnego spawania i wszystko nawet sztywne ;)
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytañ do SQL: 12