[601] silnik + obnizanie |
Autor |
Wiadomość |
RafaÂł Bk
Gość
|
Wysłany: 2004-06-20, 16:46
|
|
|
witam!
mam takie dwie sprawy:
pierwsza:
wiec jak zapalam traba oczywisce silnik jest zimny to pali mi na jednej siecy dopiero po rozgrzaniu sie zaczyna palic na 2 , ale jak bede odpalal cieply silnik to wszystko jest ok. pali na dwie swiece! zmienialem swiece, przewody te ktore ida od cewek do swiec, zaplon jest napewno dobrze ustawiony, cewki tez sa sprawne w 100% sprezanie jest w normie!! czy ktos ma jakies pomysly? a moze trabanty tak maja :> ??
druga sprawa?!
chce obnizyc traba, ale nie bardzo wiem jak to zrobic.
w trabie mam jeszcze resory, wiem ze mozna wyciagnac ktores pioro, ale mam takie pytanie ktore to musi byc aby obnizyc traba o jakies 5-10 cm
juz kozystalem z opcji szukaj i niestety nic na ten temat nie ma.
pozDDRawiam :) |
|
|
|
|
ApostoÂł
Gość
|
Wysłany: 2004-06-20, 16:57
|
|
|
Co do pierwszego pytania. Niestety jest to twoja usterka. Powinny palic dwie swiece, niestety niewiem co sie stalo. Co do drugiego, radzilbym niewyciagac, a raczej dolozyc jeszcze jedno pioro na tyl i jedno lub dwa do przodu. Oddac je do kowala, azeby je nieco wyprostowal. Jesli sie dobrze orientuje niemoga byc sklepane na prosto.
milej pracy :0 |
|
|
|
|
ApostoÂł
Gość
|
Wysłany: 2004-06-20, 17:13
|
|
|
http://www.cartoontrabant.pl/inne/tuning.php
poczytaj bo to juz co nie co bylo |
|
|
|
|
Newwer
Gość
|
Wysłany: 2004-06-20, 18:25
|
|
|
Nie wyciÂągaj piĂłra!!!, Oddaj wszystko do kowala, moÂżesz ewentualnie dodatkowo zastosowaĂŚ dÂłuÂższe Âśruby z przodu i podkÂładki pod resor....POZDRAWIAM, mozesz tez kupic sportowe amorki do traba koszt to cos koÂło 400zÂł za 2 sztuki, dostepne sa w szczecinie w ccf, pytaÂłem o nie kiedys, obniÂżajÂą one traba o 5 cm ale jak poprawiaja trakcje samochodu!!! ;] |
|
|
|
|
WojtuÂś D
Gość
|
Wysłany: 2004-06-20, 18:50
|
|
|
resoey mozna sklepac samemu (sprawdzono) i mozna je wyprostowac, dokladajac piĂłra, zawias dziala poprawnie (czytaj : sportowo- brak komfortu i trzymanie na zakretach o wiele wiele lepsze ale na rĂłwnej drodze)-tez sprawdzone :) co do amorkĂłw, nie trzeba wydawac duzej kasy, aby ich dzialanie przy obnizonym zawieszenu bylo poprawne- wystarczy dobrac krĂłtsze od innego samochodu - to tez juz sprawdzono :)
Udanego tjuninga zycze!! |
|
|
|
|
RafaÂł Bk
Gość
|
Wysłany: 2004-06-20, 19:51
|
|
|
a wiece moze od jakiego samochodu beda pasowaly takie amorki?? czy ktos juz to robil?
pozdrawiam |
|
|
|
|
RafaÂł Malinowski
Gość
|
Wysłany: 2004-06-20, 21:30
|
|
|
proponuje tez sprĂŞÂżyny seryjne zamieniĂŚ na twardsze np dla maniakĂłw od poloneza Âżuka,!!! |
|
|
|
|
GrzegorzB
Gość
|
Wysłany: 2004-06-20, 22:04
|
|
|
Sprezyny - szczegolnie do Traba z 2 resorami... |
|
|
|
|
Newwer
Gość
|
Wysłany: 2004-06-20, 22:40
|
|
|
sprezyny w tym trabie to chyba w siedzeniach chcesz wymieniĂŚ;] |
|
|
|
|
trabi23
Gość
|
Wysłany: 2004-06-20, 23:55
|
|
|
to i tak jest pikus
cos wam powiem ostatnio do kumpla przyjechala babka Clio (prosto z raju) z kompletem sprezyn na tyl bo takie jej gosc w sklepie sprzedal i takei byly w katalogu wiec chciala sobie wymienic
tyle ze clio nie ma sprezyn tylko belke skretnÂą.....
i ciekaw jestem co to za katalog??
"How to zedrzec pieniÂądze z nieznajÂących sie" |
|
|
|
|
WojtuÂś D
Gość
|
Wysłany: 2004-06-21, 01:12
|
|
|
U mnie jezdza z Âłady, ale podchodzÂą z poloneza podobno, niewiem bo nawet niewidzialem jak amorki w polonezie wygladajÂą... |
|
|
|
|
morti
Gość
|
Wysłany: 2004-06-22, 21:08
|
|
|
ijeee Wojtus zdradzil tajemnice Wielkiego Blekitu |
|
|
|
|
WojtuÂś D
Gość
|
Wysłany: 2004-06-23, 17:23
|
|
|
A co bede trzymal dla siebie:) kto ma jakies malutkie pojecie to sobie cos dopasuje, zadnych specjalnych umiejetnoÂści tutaj nietrzeba. |
|
|
|
|
|