Strona Główna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Problem z zapalaniem gdy silnik jest zimny..
Autor Wiadomość
Filuu
Gość
Wysłany: 2004-07-01, 21:06   

Problem wyglada tak.. trabant powiedzmy stal noc rano zeby go zapalic potrzebuje z 3 minut.. ba zeby zaczal cos lapac do 3 a do odpalenia powiedzmy 4.. wszystko by wskazywalo na pierscienie i tloki ze sa stare itd.. ale jest haczyk w tym ze wymienialem je jakies 3 tygodnie temu. gdy moj trabant sie nagrzeje to pali juz od "pierwszego" ale co z tym zimnym silnikiem eh.. prosze o pomoc.. jak widac moj trampek jest dosc sedziwy 1978 heh...
z gory dzieki pozdrawiam wszystkich trabanciarzy!
 
 
WojtuÂś D
Gość
Wysłany: 2004-07-02, 00:21   

a ssannie sie wlÂącza??
 
 
Filuu
Gość
Wysłany: 2004-07-02, 12:00   

wlacza.. i niestety nie daje to nic tzn moze cos daje ale i tak czas zapalenia jest kosmicznie dlugi
 
 
Bart
Gość
Wysłany: 2004-07-02, 16:35   

tzn. kreci kreci i zakrecic nie moze ?? bo jak tak to szukaj odpowiedzi w tematach ktore juz sa... bo bylo ich od c**** i ciut-ciut. Ale czesc odpowiedzi bedzie w stylu:
1. Ustaw zapÂłon...
2. moze "filtr paliwa" masz zapchany i paliwko wolno kapie (to chyba nie ale sprawdz)
3. Akumulator sÂłaby ? (ale to raczej nie)
4. ÂŚwiece stare...
5. Rozrusznik...ale jak kreci to odpada...problem rozrusznika i pojawia sie problem gaÂźnika i jego regulacji.
6. A moze linka od ssania jest kijowo ustawiona
Nic innego do gÂłowy mi nie przychodzi...
Pozdrawiam
 
 
Filuu
Gość
Wysłany: 2004-07-02, 17:48   

hm zdaje sie ze ostatni punkt z wymienionych powyzej ewentualnosci jest trafny.. gdy pomyrdam ssaniem do przodu do tylu jest juz duzo lepiej i po 30 sek mozna jechac =) dzieki wielkie za pomoc
 
 
Grzesiek N.
Gość
Wysłany: 2004-07-04, 21:46   

Ja miaÂłem baardzo podobny problem. Wszystko jest dobrze odkÂąd zmieniÂłem w moim Trabim ('82r) instalacje na 12v (m.in. rozrusznik, alternator, akumulator).
pozDDRowenia
GN
 
 
_Adam_
Gość
Wysłany: 2004-07-05, 09:20   

Witam !
Ja tez mam tego typu "problem".
Jak rano go odpalam to zawsze taki problem mam jak zimny.
Pierscienie to raczej nie beda bo ja przejechalem 1000 km po remoncie ( wszystko nominal ) i to nie robi roznicy .
Ja sprawe rozwiazalem w sposob nastepujacy :
kupiÂłem samostart ( polecam Shell ) po odkreceniu paliwa , psykam troszke samostartu do rurki loczacej filtr powietrza z gaznikiem i zapalam. Od tego momentu jak psykniesz nie czekaj dlugo bo samostart szybko paruje. Wtedy Trabi pali nawet jak mroz na polku i za pierwszym razem.

PS: Mam nadzieje ze to nic powaznego i samostart problem rozwiaze.

PozDDRowienia
Adam
 
 
WojtuÂś D
Gość
Wysłany: 2004-07-05, 23:53   

proponuje sprawdzic jednak zaplon, i wyczyscic dokladnie i ustawic gaznik, problem powienien zniknac
 
 
Filuu
Gość
Wysłany: 2004-07-06, 08:27   

samostart rzeczywiscie pomogl ale i tak dzis bede sie bawic z zaplonem i gaznikiem.. zobaczymy co z tego wyjdzie
 
 
kuba_krakow (WLADZIO)
Gość
Wysłany: 2004-07-09, 03:59   

zmierz kompresjĂŞ.
ma byĂŚ niecaÂłe 8 na kaÂżdym.
i dopiero mĂłw, Âże to nie pierÂścienie.
DDR
 
 
Pedros
Gość
Wysłany: 2004-07-09, 09:31   

Nigdy nie spotkaÂłem siĂŞ z takim kÂłopotem Ale co zrobiĂŚ gdy mĂłj trabi gÂłoÂśno haÂłasuje przypuszczam Âże ma tÂłumik od czegoÂś innego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13