Alan
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-05-23, 08:30
|
|
|
Heh... J.J. .... to¶ mnie zasmuci³ :( . Jak by¶ mia³ fotki, to podrzuæ, ok?
Kumpelek: co do rozwiniêcia "przede wszystkim taniej" - jak pisali inni, Trabant sta³ siê samochodem dla tych co maja kasê na utrzymanie auta. Zrobi³ siê samochodem zabytkowym i ka¿dy sprzedawca drze z kupca ile wlezie. Niestety nie dysponuje a¿ tak± kas±, ¿eby mieæ dwa samochody: do codziennego u¿ytku i Trabant do je¿d¿enia w niedzielê. Dla mnie mój Trabi pracowa³ ca³y czas jako jedyny (twarda sztuka) i spisywa³ siê znakomicie. Niestety jaka kolwiek awaria wi±za³a siê ze sporymi wydatkami (przyk³ad: ch³odnica do 1.1 = 470z³, a w tym samym czasie ch³odnica do Mercedesa (chyba "okularnik") = wówczas za¶piewali mi 210z³. Jest ró¿nica? No w³a¶nie.
W Skodzie mam wszystko praktycznie za ¶mieszne pieni±dze (kpl. klocków ham. = 36z³, t³umik = 49z³ itp, itd.). A poza tym mam wersjê 1.3, wiêc serwisów nie odwiedzam; wszystko mogê i robiê sam. Poza tym, autko - co ciekawe - ma nakulane ju¿ ~196.000km i nadal ma plomby na silniku. Nie wiem czy Trabi wytrzyma dwie¶cie tysiêcy bez grzebania w silniku :( .
Niestety... prawda jest taka, ¿e dla mnie Trabant sta³ siê za drogi w utrzymaniu i za ma³y w u¿ytkowaniu. Ale jako drugiego - gdybym tylko móg³ i mia³ mo¿liwo¶ci - chêtnie bym trzyma³ np. 601 :) - dla niedzielnych wyjazdów. Niestety nic z tego.
I w³a¶nie dlatego Trabi zosta³ wymieniony na tañszy w utrzymaniu, nie mówi±c o ekonomii, szybko¶ci, komforcie, ciszy w aucie i wielu innych drobiazgów.
PS: hehehe, zaraz bêdzie znów wojna, ¿em odszczepieniec ;-P
---------
Zapraszamy na nowe forum
forum.cartoontrabant.pl
G_mode |
|