Zdjêcia trabantów RAT |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Kumpelek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-14, 14:24
|
|
|
no pewnie, a w rata to w ogóle nie trzeba kasy pakowac itp.:/ :/ i ju¿ widaæ ¿e to by³oby gówno na ko³ach a nie rat. Nie masz kasy to stary nie tykaj siê Trabantów. tyle w temacie |
|
|
|
|
kuzyn353
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-14, 16:33
|
|
|
Czyli potwierdza siê moja teoria na temat powstawania ratów :)
Zrób normalnego, je¿d¿±cego Trabanta. Za rok czy dwa sobie polakierujesz i porobisz tapicerki jak bêdziesz chcia³. |
|
|
|
|
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-14, 16:41
|
|
|
u mnie po mie¶cie myka Golf I, ca³y zapuszczony rdz±, stela¿ na baga¿e, walizki na dachu , snopek siana i przekrzywiona tablica rej itp, ciekawie to wygl±da ale w przypadku traba nawet jak bym mia³ ich 100 to ani jednego bym tak nie zrobi³. Zwyczajnie mi szkoda tych pojazdów. Przewa¿nie ka¿dy doprowadza traba do ¶wietno¶ci a to jako¶ idzie w ca³kiem innym kierunku. |
|
|
|
|
JOHNEK
Go¶æ
|
|
|
|
|
kuzyn353
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-14, 17:44
|
|
|
Pamiêtamy :) Po³ama³ siê w drodze powrotnej do domu ze zlotu Bieszczady1
brzyyyyyyyyyyydal :P |
|
|
|
|
Kumpelek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-14, 18:27
|
|
|
no tak i co? by³ kozakiem, swoje zrobi³, z³ama³ siê i tyle z niego. |
|
|
|
|
J.J.
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-14, 18:40
|
|
|
chcia³bym by chocia¿ 1/3 polskich ratów/germanów przejecha³a tyle km co on :)
|
|
|
|
|
JOHNEK
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-14, 21:25
|
|
|
a no a z tego co mi wiadomo po czesci to jest plan by wrocil na polskie i nie tylko polskie drogi i kulal kolejne setki km:) a co do zrobienia jeden z 1 z takim negiem z clearem pod maska i innymi hard core rozwiazaniami |
|
|
|
|
J.J.
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-14, 22:21
|
|
|
jedyny fakt jest taki, ¿e w 2006 roku 6h przed wyjazdem do Zwickau on nie je¼dzi³.
du¿o wtedy siê zrobi³o prowizorki byle siê do kula³. a jak wiadomo. prowizorka trzyma najlepiej i najd³u¿ej :)
silnik by³ tam zajebisty.
hamulce równie¿.
¶wiat³a dzia³a³y.
reszty nie by³o :)
jedyne co siê w nim zmienia³o to to, ¿e wêdrowa³ coraz ni¿ej i apogeum osi±gn±³ w Zawozie w 2008 roku. |
|
|
|
|
Kumpelek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-14, 23:13
|
|
|
No w³a¶nie! i ja mam tak± cich± nadzieje, ¿e w koñcu J. pogonisz kogo trzeba i G0 wróci na drogi..
Bo jest to chyba pierwszy w Polsce zrobiony Trampek w tym stylu i tak kozacko wygl±daj±cy, z pomys³em. :)
Trzymam szczerze kciuki za wskrzeszenie go :) |
|
|
|
|
Mateusz ¯u³towski
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-15, 09:11
|
|
|
Kumpelek, czego siê spinasz? My¶lê, ¿e na rata posz³oby jednak trochê mniej funduszy ni¿ na odnowienie na orygina³. A je¶li uwa¿asz ¿e wysz³oby z tego gówno to sobie popatrz co zrobi³em z wie¶niaczonym ogarem 200
http://bikepics.com/members/mlodyellow/ |
|
|
|
|
Kumpelek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-15, 10:24
|
|
|
A ja my¶lê, ¿e na dobrego rata posz³o by tyle samo funduszy. na dobrego, a nie na gówno na ko³ach. ¯eby to fajnie wygl±da³o itp to trzeba mieæ pe³no pomys³ów w g³owie... Poza tym sama szeroka stal to wydatek oko³o 100z³ od felgi, do tego jeszcze trzeba oponê dobraæ, id±c dalej.. resor przedni-klepanie+skrócenie u kowala to koszt przy dobrych wiatrach 100z³, do tego trzeba albo robiæ tylny resor albo znów rozmy¶laæ co zrobiæ ze sprê¿ynami. i to kolejne koszta.
no to ju¿ nam daje w szybkim przeliczeniu:
4x100z³ felgi = 400z³
2x100z³ resory = 200z³
Tematu opon nie przerabia³em wiêc nie wiem, ale przyjmijmy ¿e po 150z³ za sztuke.
4x150z³ opony = 600z³
Papier ¶cierny i jakie¶ inne chu**twa to kolejne parê stówek a nie dyszek.
Jeszcze pewnie przy robieniu zawieszenia, jak ruszysz wszystko to wyskoczy Ci jaki¶ przewód hamulcowy spêkany który nale¿a³o by wymieniæ, potem jak bêdziesz chcia³ odpowietrzyæ to urwiesz odpowietrznik i trzeba bêdzie nowy cylinderek kupiæ i tu znów kolejne koszta...
Trabant to nie Romet o którym wspominasz. Tu jest o wiele wiêcej czê¶ci. Tak jak do Romka kupisz ok³adziny hamulcowe komplet na moto powiedzmy za 40z³, to do Trabanta za tyle kupisz jeden cylinderek hamulcowy.
Nie chcê Cie do tego zraziæ, ale jak chcesz gówno robiæ to po prostu lepiej ³adnie go umyj, wypoleruj, i doprowad¼ do jako takiego zadbanego stanu. Lepiej to bêdzie wygl±da³o, ni¿ kolejny z dupy, nie dopracowany szczur. |
|
|
|
|
Kêdzior
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-15, 11:05
|
|
|
kupno samochodu 600 z³
czê¶ci do hamulców 500 z³ (nie wszystko jeszcze mam)
progi+wymiana ok 500 z³
Nowa maglownica- 100 z³
nowe dr±¿ki- 60 z³
przeróbka resorów+ tuleje- ponad 300
to nie wszystko co zrobi³em, wypisa³em tyle ile pamiêta³em a to juz daje 1560 z³.
Muszê wsadziæ jeszcze 2 razy tyle ¿eby by³o jak trza. Jak nie wiêcej. Pomin±³em nowe wahacze które mia³em a warte s± ze 200-300 z³ oraz wiele innych nowych czê¶ci które poprostu mia³em na stanie. Za ta kasê mo¿na kupiæ ³adnego cwajtakta albo w miarê nie zajechan± polówkê. rat nie jest tani± opcj± wbrew opinii wielu osób. Nie chce nikogo zniechêcaæ bo fajnie siê je¼dzi tak± wylêgarni± tlenku ¿elaza, jednak zbyt wiele osób my¶li ¿e kupi trabanta za 200 z³ obni¿y go i w cenie 500 z³ bêdzie mia³o fajny samochód do lansowania siê bo przecie¿ raty takie modne. |
|
|
|
|
kuzyn353
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-15, 13:32
|
|
|
Hehe, to wychodzi na to ¿e najlepiej jest kupiæ super zadbanego Trabanta od dziadka z szopy. Daæ za niego 2000. Zetrzeæ mu wosk papierem ¶ciernym, Oblaæ rozpuszczalnikiem i obni¿yæ zawieszenie za 500.
Wyjdzie taniej :D |
|
|
|
|
Kumpelek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-15, 17:47
|
|
|
;( |
|
|
|
|
|