Strona G│ˇwna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U┐ytkownicyU┐ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
[601] pali B. du┬┐o
Autor WiadomoŠ
JaJer
GoŠ
Wys│any: 2011-04-23, 10:35   

--- ale paln┬▒┬│e┬ babola!
- gdy kable zap┬│onowe s┬▒ odwrotnie za┬│o┬┐one to silnik nie pracuje!!!
Nawet nie da si├¬ uruchomi├Ž, jedynie czasami strzeli i tyle.
Pozdrawiam.
 
 
igraszek05
GoŠ
Wys│any: 2011-04-23, 11:34   

JaJer ma racje,silnik by strzeli i tyle.Iskra pojawia┬│a by si├¬ przy przep┬│ukiwaniu cylindra ;).Silnik mog├¬ odpali├Ž go dopiero po wlaniu paliwa w ga┬╝nik inaczej mo┬┐na kr├¬ci├Ž i kr├¬ci├Ž i nie zagada
 
 
magik
GoŠ
Wys│any: 2011-04-23, 12:04   

rozgrzej silnik porz┬▒dniej jak ju┬┐ go odpalisz. A p├│┬╝niej wykonaj pomiar ustawienia zap┬│onu. Ksi┬▒┬┐ka podaje ┬┐eby ustawia├Ž go po przejechaniu co najmniej 25 km. Wi├¬c musi sobie troch├¬ popracowa├Ž. Przerwa na przerywaczach ok 0,45 mm jak dasz 0,4 mog┬▒ by├Ž k┬│opoty z ustawieniem najcz├¬┬Âciej przy drugim cylindrze
 
 
igraszek05
GoŠ
Wys│any: 2011-04-23, 13:18   

Ja mam modu┬│ elektroniczny zap┬│onu.
 
 
JaJer
GoŠ
Wys│any: 2011-04-23, 14:13   

- jak masz elektronika to te┬┐ nale┬┐y osobno ustawia├Ž zap┬│on do poszczeg├│lnych cylindr├│w!
Robi siê to tak:
- Pierwszy cylinder ustawiasz za pomoca ca┬│ej okr┬▒g┬│ej p┬│ytki aparatu.
- Drugi cylinder ustawiasz za pomoc┬▒ dosuwania/przysuwania p┬│ytki z halotronem do osi aparatu.
Zobacz, ┬┐e w┬│a┬Ânie ta p┬│ytka jest mocowana na dwie ┬Âruby i ma specjalne wyci├¬cie na ┬Ârubokr├¬t. Juzujesz obie ┬Âruby, w wyci├¬cie wk┬│adasz ┬Ârubokr├¬t i manewrujesz p┬│ytk┬▒ jak chcesz. Jedna ┬Ârubka stanowi o┬ obrotu, druga jest tylko blokuj┬▒ca (pierwsza te┬┐).
Jask co┬ niejasne to pytaj ┬Âmia┬│o.
Pozdrawiam.

PS
Panuje b┬│├¬dne poj├¬cie, ┬┐e "elektronika" nie potrzeba ustawia├Ž - nie daj si├¬ na to nabra├Ž!
Elektronika trzeba koniecznie prawid┬│owo ustawi├Ž!
 
 
igraszek05
GoŠ
Wys│any: 2011-04-23, 19:46   

W┬│a┬Ânie zauwa┬┐y┬│em,┬┐e regulacja zap┬│onu na rozgrzanym silniku jest kluczowa do dobrej pracy ca┬│ego silnika.Na pocz┬▒tku gdy silnik by┬│ zimny i uda┬│o si├¬ go odpali├Ž to na wolnych gas┬│ jednak po rozgrzaniu ju┬┐ nie by┬│o takich numer├│w ┬┐eby gas┬│ czy co┬Â.A takie pytanko-normalne,┬┐e wessa┬│ 1,5L paliwa w 10min pracy na wolnych obrotach ?
 
 
magik
GoŠ
Wys│any: 2011-04-24, 09:56   

ale elektronika tez ustawiam na zagrzanym ;)
 
 
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo┐liwoÂci zmiany postˇw lub pisania odpowiedzi
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Nie mo┐esz za│▒czaŠ plikˇw na tym forum
Mo┐esz Âci▒gaŠ za│▒czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 12