Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[601] pali B. du¿o
Autor Wiadomo¶æ
JaJer
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-23, 09:35   

--- ale paln±³e¶ babola!
- gdy kable zap³onowe s± odwrotnie za³o¿one to silnik nie pracuje!!!
Nawet nie da siê uruchomiæ, jedynie czasami strzeli i tyle.
Pozdrawiam.
 
 
igraszek05
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-23, 10:34   

JaJer ma racje,silnik by strzeli i tyle.Iskra pojawia³a by siê przy przep³ukiwaniu cylindra ;).Silnik mogê odpaliæ go dopiero po wlaniu paliwa w ga¼nik inaczej mo¿na krêciæ i krêciæ i nie zagada
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-23, 11:04   

rozgrzej silnik porz±dniej jak ju¿ go odpalisz. A pó¼niej wykonaj pomiar ustawienia zap³onu. Ksi±¿ka podaje ¿eby ustawiaæ go po przejechaniu co najmniej 25 km. Wiêc musi sobie trochê popracowaæ. Przerwa na przerywaczach ok 0,45 mm jak dasz 0,4 mog± byæ k³opoty z ustawieniem najczê¶ciej przy drugim cylindrze
 
 
igraszek05
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-23, 12:18   

Ja mam modu³ elektroniczny zap³onu.
 
 
JaJer
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-23, 13:13   

- jak masz elektronika to te¿ nale¿y osobno ustawiaæ zap³on do poszczególnych cylindrów!
Robi siê to tak:
- Pierwszy cylinder ustawiasz za pomoca ca³ej okr±g³ej p³ytki aparatu.
- Drugi cylinder ustawiasz za pomoc± dosuwania/przysuwania p³ytki z halotronem do osi aparatu.
Zobacz, ¿e w³a¶nie ta p³ytka jest mocowana na dwie ¶ruby i ma specjalne wyciêcie na ¶rubokrêt. Juzujesz obie ¶ruby, w wyciêcie wk³adasz ¶rubokrêt i manewrujesz p³ytk± jak chcesz. Jedna ¶rubka stanowi o¶ obrotu, druga jest tylko blokuj±ca (pierwsza te¿).
Jask co¶ niejasne to pytaj ¶mia³o.
Pozdrawiam.

PS
Panuje b³êdne pojêcie, ¿e "elektronika" nie potrzeba ustawiaæ - nie daj siê na to nabraæ!
Elektronika trzeba koniecznie prawid³owo ustawiæ!
 
 
igraszek05
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-23, 18:46   

W³a¶nie zauwa¿y³em,¿e regulacja zap³onu na rozgrzanym silniku jest kluczowa do dobrej pracy ca³ego silnika.Na pocz±tku gdy silnik by³ zimny i uda³o siê go odpaliæ to na wolnych gas³ jednak po rozgrzaniu ju¿ nie by³o takich numerów ¿eby gas³ czy co¶.A takie pytanko-normalne,¿e wessa³ 1,5L paliwa w 10min pracy na wolnych obrotach ?
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-24, 08:56   

ale elektronika tez ustawiam na zagrzanym ;)
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytañ do SQL: 13