Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[601] nie ma si³y: ga¼nik? zap³on?
Autor Wiadomo¶æ
Lary
Go¶æ
Wys³any: 2011-01-28, 08:59   

Witam.
Ja mia³em ca³kiem podobne objawy i okaza³o siê ze kranik by³ zatkany i paliwo za wolno sp³ywa³o. Jak sta³ to sobie ³adnie pyrka³ a jak przychodzi³o do jazdy to mêka pañska brak mocy palenie na jeden cylinder itd.Chod¼ twoje grzebanie w ga¼niku te¿ dajê do my¶lenia.
 
 
maxxx601
Go¶æ
Wys³any: 2011-01-28, 12:04   

Zap³on, na 100% - obejrzyjcie po prostu kabelki do zap³onu przy pasku klinowym (lubi± siê przecieraæ) i przy wej¶ciu do puszki (na mrozie s± sztywne, lubi± pêkn±æ) zamiast grzebaæ na chybi³-trafi³ :)
 
 
za¶ciankowy
Go¶æ
Wys³any: 2011-01-28, 21:44   

Do ga¼nika zajrza³em dopiero po awarii. W sumie ¶wiece do wymiany mam. Wygl±daj± trochê kiepsko. Kupi³em nowe. Jutro wymieniê. Przewody sprawdzi³em, s± ok. Kranik, wczoraj czy¶ci³em, przewody sprawdzi³em. By³o tam trochê syfu. Zw³aszcza w kraniku. Zobaczê zatem jutro czy bêdzie dobrze.
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-01-30, 20:27   

je¶li chodzi o silnik trabanta to s± g³ównie 2 usterki albo paliwo albo iskra. Metoda naprawcza po nitce do k³êbka. Pierwsze co, wykrêca siê ca³y kranik i przegl±da przegl±da przep³yw z baku, dalej przewód ew przep³ywomierz i na koñcu ga¼nik . Je¶li chodzi o iskrê, najpierw ¶wiece, przerwy, kable, kabel od cewek do zap³onu i na koñcu p³ytka i ew jej regulacja. Tak w du¿ym skrócie
 
 
Qba
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-16, 20:57   

Odkopiê nieco wa³kowany temat.

Otó¿ kupi³em sobie trupka(601 de luxe 84r), który sta³ 12 lat, ale z ma³ym przebiegiem, g³ówinie po to, ¿eby wzi±æ z niego silnik.

Postanowi³em, ¿e zanim wyjmê i roz³o¿ê silnik, sprawdzê jak chodzi. Wiedzia³em, ¿e jak sta³ tyle czasu to nie odpali tak ³atwo, wiêc od razu wymieni³em: kable, cewki, ¶wiece, ga¼nik, filtr powietrza, przewód paliwowy. Po morderczej walce z kranikiem nadszed³ czas na odpalenie dziada (oczywi¶cie zanim zacz±³em krêciæ sprawdzi³em, czy nie jest zatarty i wpu¶ci³em wcze¶niej strzykawk± nieco oleju bezpo¶rednio do garów).

A PROBLEMEM MOIM JEST TO, ¿e pali tylko na jeden cylinder.

Najwiêksz± przeszkod± jest to, ¿e trab stoi 60km od Warszawy i mam mo¿liwo¶æ doje¿d¿ania tam ¶rednio raz na miesi±c na parê godzin.

Jajer napisa³ wcze¶niej, ¿e palenie na jeden gar jest przywar± stoj±cych elektroników (06.84 to ju¿ chyba zap³on elektronik?), a on stoi w dodatku od grudnia w wilgotnym gara¿u.

Czy s±dzicie, ¿e przyczyn± jest co¶ z zap³onem?
 
 
Qba
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-16, 21:17   

Przypomnia³o mi siê, ¿e to raczej nie elektronik, bo nie ma czarnej skrzynki. Nie zagl±da³em pod puszkê(a mog³em - mo¿e styki za¶niedzia³y?).
Wcze¶niej raz chodzi³ na obu cylindrach.
 
 
kuzyn353
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-16, 23:53   

No to prawdopodobnie sam znalaz³e¶ przyczynê :)
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2011-04-17, 08:14   

Oba, jak chcesz to z przyjemno¶ci± siê z Tob± przejadê i odpalimy dziada, chcesz nim wracaæ do domu ? Pisz na prv lub kom 607960624.
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,79 sekundy. Zapytañ do SQL: 12