[(S)] RS 800 Poszukiwane dane. |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek Sawicki
Gość
|
Wysłany: 2011-03-25, 20:14
|
|
|
kit wÂłoÂżyĂŚ silnik od tico (0.8 41km) albo matiz (0.8 51km) i bĂŞdzie RS800 :P
SzaleĂąstwo :D
Pozdrawiam :) |
|
|
|
|
Kumpelek
Gość
|
Wysłany: 2011-03-25, 20:56
|
|
|
do dwusuwa pasuje jedynie dwusuw.
do czterosuwa pasuje jedynie czterosuw.
i niech KAÂŻDY TRABANCIARZ wreszcie siĂŞ tego nauczy.! |
|
|
|
|
Bogdan 611
Gość
|
Wysłany: 2011-03-26, 14:51
|
|
|
Do ka¿dego auta da siê za³o¿yÌ praktycznie ka¿dy silnik(w granicach rozs¹dku) ale co to za przyjemnoœÌ jeŸdziÌ trabantem z motorem Tico to to jakby mieÌ dziewczynê z wackiem:) |
|
|
|
|
Krzysiek Sawicki
Gość
|
Wysłany: 2011-03-26, 21:37
|
|
|
spoko mam 601 w oryginale :)
co za porĂłwnanie :P a pomyÂśleĂŚ Âże taki pomysÂł chodziÂł mi po gÂłowie... fuj... |
|
|
|
|
magik
Gość
|
Wysłany: 2011-03-27, 09:23
|
|
|
na szczêœcie od pomys³u do realizacji d³uga droga. Ca³e szczêœcie ¿e 90 % trabanciarzy koùczy na marzeniach, najczêœciej koùczy siê wiedza praktyczna i w 99 % kasa i pomys³ zanika. Pamiêtaj auto kolekcjonerskie to 100% orygina³. Ka¿dy inny wczeœniej czy póŸniej zostanie zaje¿d¿ony |
|
|
|
|
magik
Gość
|
|
|
|
|
Asia & Andrzej
Gość
|
Wysłany: 2011-03-27, 22:03
|
|
|
bogdan a masz jakies porownanie w jezdzie czy dziewczyne z wackiem??kazdy robi co chce z swoim trabantem a po przyjezdzie na zlot to i tak najwiekszego wroga przyciaga by zobaczyc jak to zrobil.Kumpelek co do twojej uwagi by sie kazdy nauczyl to ty tez sie czegos naucz i pilnuj swojego traba by byl trabantem a nie np maszynka do frezowania asfaltu.Kazdy wlasciciel jakiegokolwiek auta robi z nim co chce i koniec.Jak ktos pyta o dane to czemu mu nie pomoc?Niech robi jak ma kase,checi i czas.Zrobi,spotkacie sie to bedziesz jednym z pierwszych co beda ogladac.Trabant to nie tylko silnik i zapamietajcie to sobie! |
|
|
|
|
Galant - YuLaS
Gość
|
Wysłany: 2011-03-28, 12:59
|
|
|
ten silnik jest (byÂł) na ebay,
- moc 60KM ,
- dodatkowe kana³y przep³ukiwania (doœÌ popularne w reichu)
- gaÂźnik Bing 84,
- zwiĂŞkszone sprĂŞÂżanie
- szpilki idÂące od karteru po gÂłowice |
|
|
|
|
Bogdan 611
Gość
|
Wysłany: 2011-03-28, 14:28
|
|
|
Ja siĂŞ spotkaÂłem dane Âże RS800 wersji torowej miaÂł 80KM i v-max 180km/h |
|
|
|
|
TrabiVR6
Gość
|
Wysłany: 2011-03-28, 22:13
|
|
|
180 to chyba na V biegu. |
|
|
|
|
Bogdan 611
Gość
|
Wysłany: 2011-03-29, 12:41
|
|
|
A chyba byÂła V do cwaja ktoÂś dawaÂł nawet foto tego czegoÂś. |
|
|
|
|
magik
Gość
|
|
|
|
|
maxxx601
Gość
|
Wysłany: 2011-03-29, 20:15
|
|
|
Tak magiku, mam jakiÂś skan wersji torowej miaÂła taki vmax i okoo 7-8 do paki. Ten z muzeum to wczesny rs, potem go trochĂŞ rozbudowali. GadaÂłem kiedyÂś z inÂż. GodulÂą z Krakowa i mĂłwiÂł Âże to realne osiÂągi 60-70KM z tym Âże ÂżywotnoÂśc to 3-4 godz. i 25-30l paliwa na 100 :D
do dwusuwa pasuje jedynie dwusuw.
do czterosuwa pasuje jedynie czterosuw.
i niech KAÂŻDY TRABANCIARZ wreszcie siĂŞ tego nauczy.!
W takim razie do czego pasuje wankiel? ByÂły wszak prototypy :P |
|
|
|
|
Kumpelek
Gość
|
Wysłany: 2011-03-29, 20:57
|
|
|
Andrzej:) wezmĂŞ do pod uwagĂŞ, miĂłd na moje serce:) |
|
|
|
|
Bogdan 611
Gość
|
Wysłany: 2011-03-29, 21:53
|
|
|
Akurat nie internetu,o V-max 180km/h dowiedzia³em siê z Classic Auto lub automobilisty i ta wartoœÌ jest wiarygodna bior¹c pod uwagê moc silnika a i za³o¿ê siê ¿e prze³o¿enia te¿ by³y zmienione. |
|
|
|
|
|