[(S)] RS 800 Poszukiwane dane. |
Autor |
Wiadomo¶æ |
qba_601
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-08, 23:22
|
|
|
Witam.
Generalnie jak to siê mówi mam pomys³a, aczkolwiek do realizacji sami niezbedne dane/rysunki dotycz±ce wesolego silnika rs800, g³ównie chodzi mi o rysunki
ludzie we wsi mowi± ¿e niemcy wkladali do glowicy dwie swiece, wszystko fajnie tylko jak :) tzn czy jak, oba nowe otwory czy tylko jeden ?
i takie tam inne, podobny temat odnosnie bloku i dwóch gazników,
jesli ktokolwiek ma cokolwiek by³bym wdzieczny. |
|
|
|
|
TrabiVR6
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-09, 02:06
|
|
|
Generalnie jest to zupelnnie inny silnik. Pocz±wszy od karterów a na g³owicach koñcz±c.Gdzies w necie trafilem kiedy¶ na fotografie pokazujace ró¿nicê miêdzy seri± a RS,ale ich niestety nie zapisa³em i teraz ¿a³uje ;/ |
|
|
|
|
Galant - YuLaS
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-09, 14:14
|
|
|
Ogl±da³em go w muzeum w zwickau. Mia³ 3 cewki , ale trzecia by³a jako zapas. W g³owicach by³o po 1 ¶wiecy. Dwie ¶wiece wymagaj± przeróbki g³owicy - taki zabieg mo¿na spotkaæ w silnikach przerabianych do motolotni, przez to silnik ma byæ bardziej niezawodny ni¿ mocniejszy. RS800 mia³ mocno wysilony silnik jego zadaniem by³o dojechaæ do koñca wy¶cigu. |
|
|
|
|
machoony
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-09, 16:18
|
|
|
Yulas: rajdu.
mam gdzies homologacje FIA, jak znajde to wrzuce. |
|
|
|
|
qba_601
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-10, 01:31
|
|
|
przeróbka g³owicy to nie problem (mam chwilowe dojscie do fajnej zabawki wiec chcia³bym to wykorzystaæ ), wiem ze madziaty tez wciskaja druga swiece, chodzi o to pod jakim katem, wydaje mi siê ze ma to znaczenie, a niechcia³bym odkrywaæ ameryki, umiejscowienia par swiec mo¿e byc n+1 :)
przefrezowanie karteru te¿ wchodzi w rachubê, korci mnie niesamowicie "przedzielenie" silnika pod dwa gazniki, |
|
|
|
|
J.J.
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-10, 12:09
|
|
|
jak masz mo¿liwo¶æ siê baw siê :)
do tego wydech banan obowi±zkowo :) |
|
|
|
|
Qbs
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-10, 16:05
|
|
|
to mo¿e zrealizuj tunig wg tej instrukcji , bo do tej pory nie zosta³ profesjonalnie zrealizowany przez nikogo chyba jeszcze. |
|
|
|
|
qba_601
Go¶æ
|
|
|
|
|
qba_601
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-10, 22:00
|
|
|
FIA 5142 ..rok panski 63-64 |
|
|
|
|
klakson
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-13, 22:32
|
|
|
Je¶li dobrze pamiêtam obecne umieszczenie ¶wiecy jest najbardziej korzystne, dodatkowa ¶wieca poprawiæ mo¿e tylko niezawodno¶æ przy wiêkszym sprê¿aniu (z pewno¶ci± takowe bêdzie:) - ale to moje lu¼ne pomys³y
Podzieliæ silnik pod 2 osobne ga¼niki ? a jak rozwi±¿esz rozrz±d ? najpopularniejszym rozwi±zaniem by³oby przerobienie cylindrów na sterowanie t³okiem i pod³±czenie do nich ga¼ników. Mo¿e kto¶ wymy¶li³ jakie¶ inne sterowanie, ale obecnie brak mi jest jakiegokolwiek pomys³u.
Jak na moje nieposkromione przez naukê przeczucie mo¿na by by³o zacz±æ od zwiêkszenia pojemno¶ci przy obecnym skoku t³oka i dopasowaniu odpowiednio wiêkszego zasilania z ga¼nikiem. Reszta przy tym to "kosmetyka" :)
Ale czy to bêdzie lataæ ?
Qbs -owa propozycja jest faktycznie ciekawa, jest precyzyjnym przeniesieniem opisu modyfikacji 2t ze "¶wiata motocykli" i innych artyku³ów o optymalizacji silników z jedynie s³usznej epoki :)
Widaæ ¿e wiosna idzie ;) |
|
|
|
|
Zbyszek 601
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-15, 13:35
|
|
|
Mo¿na daæ membrany. |
|
|
|
|
Galant - YuLaS
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-17, 22:55
|
|
|
dwa ga¼niki i sterowanie t³okiem..
Proszszszszszsz:
|
|
|
|
|
klakson
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-19, 01:07
|
|
|
jakiesz to proste :) |
|
|
|
|
wnuq
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-20, 19:58
|
|
|
ke? |
|
|
|
|
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-25, 08:59
|
|
|
z pó³ roku temu widzia³em na czeskich stronach blok pod dwa ga¼niki tak a propos.Siermiê¿nie to wygl±da³o na oko. |
|
|
|
|
|