[601] ekonomizer |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Kuba C.
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-21, 19:49
|
|
|
Mam pytanie jestem posiadaczem zielonej ¿aby :) rocznik 84 kupi³em ekonomizer bo fabrycznie nie ma i czy da siê go zamontowaæ do mojej maszyny i jak tak to jak mam to zrobiæ krok po kroku i co gdzie pod³±czyæ?? |
|
|
|
|
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-21, 19:57
|
|
|
s³uchaj wszystko siê da ale lepiej bêdzie jak bêdzie pod to oryginalna wi±zka. Pro¶ciej bêdzie wymieniæ przedni± praw± wi±zkê i wtedy pod³±czyæ ten sprzêt bez ¿adnego k³opotu i my¶lenia który kabel do czego |
|
|
|
|
Kuba C.
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-21, 21:27
|
|
|
Rozumiem. A teraz nastêpne pytanko skoro tak gdzie mogê kupiæ oryginaln± wi±zkê tych przewodów?? |
|
|
|
|
Kuba C.
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-21, 21:31
|
|
|
Mo¿e masz jakie¶ namiary na kogo¶ kto chce co¶ takiego pchn±æ za rozs±dn± cenê albo gdzie tego szukaæ??? |
|
|
|
|
XXL24H
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-21, 21:53
|
|
|
A turbinkê do ekonomizera masz? |
|
|
|
|
maciek (macq)
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-21, 22:28
|
|
|
E tam, ju¿ nie przesadzajcie z tymi wi±zkami, tam jest sze¶æ kabli z tego co pamiêtam, wszystko piêknie opisane na forum, stworzenie nowego okablowania to zajmie mo¿e z godzinê. |
|
|
|
|
Bary³
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-22, 12:26
|
|
|
Poszukaj na szrotach, wyszarpanie wi±zki z trampka to 5 minut, a bêdziesz mia³ orygina³.
A tak jak pyta³ XXL24H masz przep³ywomierz???
To jest najwa¿niejszy element, nie licz±c wska¼nika. |
|
|
|
|
Kuba C.
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-22, 13:08
|
|
|
Aha super bo nie mam, czyli w zasadzie brakuje mi najwa¿niejszego na to wychodzi ¿e nie mam nic :) a za tym przep³ywomierzem patrzy³em ale nic nie znalaz³em. no có¿ widzê ¿e najlepiej bêdzie w tym momencie od³o¿yæ to na pó³kê w piwnicy i poszukaæ reszty ¿eby skompletowaæ ca³o¶æ i wtedy wróciæ do tematu chyba ¿e kto¶ ma lepszy pomys³. |
|
|
|
|
XXL24H
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-22, 14:23
|
|
|
O ile sam wska¼nik da siê od czego¶ podpi±æ (temat by³ chyba na forum elektrody nie wspominaj±c CT) to z przep³ywk± jest gorzej bo to jest najczê¶ciej psuj±cy siê element ca³ego systemu. Najlepiej poczekaj na lepsze czasy i zostaw co masz na pó³ce a za "turbinka" te¿ pacz po szrotach razem z wi±zk± :D |
|
|
|
|
Kuba C.
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-22, 15:49
|
|
|
Dziêki za wszystkie porady wnioski i wskazówki. pozrawiam |
|
|
|
|
Galant - YuLaS
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-23, 09:01
|
|
|
Podsumowuj±c:
schemat na stronie klubu jest tu:
link
MWG - to przep³ywomierz , powinien byæ na prawym nadkolu za kierunkowskazem,
AZG - to puszka na desce rozdzielczej
Q - opcja , to p³ywak w baku , wymaga ekonomizera z czerwon± okr±g³± diod± przy czujniku ¶wiat³a (przejrzysta dioda)
Zasilanie 12V by³o pod³±czone do silnika wycieraczek styk 54 (widaæ to na schemacie). |
|
|
|
|
Pietrek "ELV15&a
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-09, 00:17
|
|
|
A ta przejrzysta dioda to czujnik jakiego ¶wiat³a? |
|
|
|
|
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-09, 04:24
|
|
|
A (zdania nie zaczyna siê od A) ta przejrzysta dioda to czujnik ¶wiat³a jakie jest aktualnie w kabinie i na dodatek pada na wska¼niki.
Jak jest jasno to pozosta³e diody ¶wiec± jeszcze ja¶niej, a jak ¶wiat³a jest mniej to diody nie musz± jasno ¶wieciæ i s± "przygaszone" - proste, prawda?
£atwo sprawdziæ jak to dzia³a:
zas³aniasz palcem czujnik ¶wiat³a i widzisz co dzieje siê z pozosta³ymi diodami, czyli jak zmienia siê natê¿enie ¶wiat³a emitowanego w³a¶nie przez te diody.
Wa¿ne jest by podczas tych prób pozosta³e diody ¶wieci³y.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|