CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

Technicznie - [601] nie dziala dmuchawa

robak - 2004-06-10, 02:02

Silnik odpala, slychac jakies odglosy (delikatnie) ktorych normalnie nie ma, nie kreci dmuchawa i alternator. Poza tym wsio ok :D Co to padlo i ile kosztuje naprawa (pi razy oko). Nie zadawajcie pytan czy cos widzialem ze cos tam cos tam, bo patrzlem na to teraz w nocy i gowno widac :) Mowcie prosze o domyslach co pieprznelo, a ja bede sprawdzal jak wroce z gorek :))
ZBuK - 2004-06-10, 07:50

A pasek klinowy jest? Mo¿e mu siê poluzowa³o b±d¼ pêk³o - jak to z gumkami zwykle bywa...
kuba_krakow (WLADZIO) - 2004-06-10, 13:55

je¿eli siê zatar³y ³o¿yska dmuchawy to jest przerypana robota (trzeba mieæ ¶ci±gacz do ko³a pasowego dmuchawy) bo mo¿na j± uszkodziæ. komplet ³o¿ysk kosztuje chyba oko³o 10 z³. Maj± to byæ ³o¿yska z powiêkszonym luzem!! Chyba 6202 ale nie jestem pewien. Mia³em kiedy¶ takie ale nie pamiêtam.

DDR

Wojtu¶ D - 2004-06-11, 00:11

jak sie nie kreci ani alternator ani dmuchawa to moze byc tez zerwany klin na kole pasowym walu korbowego.wymiana pociaga za soba rozlozenie silnika na drobne z tego co pamietam.
robak - 2004-06-11, 00:35

WojtusD: jestes najblizej sprawy o ile nie trafiles calkowicie.


Pasek jest... no juz nie przeginajmy z takimi domyslami ze sie poluzowal, czy zerwal, bo po piersze jest nowy,m a po drugie to sobie go od razu wymacalem. Co do rozbebeszania silnika na drobne, to pikus, ale ile beda kosztowaly czesci zeby to zagralo ponownie? Wystarczy sam klin czy cos sie rozpieprzylo przy okazji??

picia353 - 2004-06-11, 12:28

lezeli niechcesz zorbieraæ silniczka to OSTATECZNIE mozesz przewierciæ czop za ko³em pasowym i kawa³eczek wa³u pod ko³em pasowym cienkim wiert³em nastepnie nagwintowaæ otworek i wkrêciæ ¶rubeczkê o wzmocnionej wytrzyma³o¶ci.
Ale to robisz wylko w ostateczno¶ci jezeli niemasz mozliwo¶ci lub czasu rozebraæ silniczka. Mi to wytrzyma³o do koñca pracy silniczka:)

robak - 2004-06-11, 23:16

az tak sie nie pali i czas na rozbieranie silnika jest :)
Wojtu¶ D - 2004-06-16, 00:03

jesli juz to musisz mupic klin i ewentualnie kolo pasowe nowe, u mnie sie zdarzylo tak, ze otwor sie powiekszyl do rozmiarów takich ze 3 kliny by mozna bylo wsadzic :p ale to bedziesz wiedzial jak rozbierzesz- koszty- szczerze nie mam pojecia, ja kólek pasowych mialem pod dostatkiem wiec sobie poprostu z garazu wybralem, ale ze moj mial tylko luzy to wymienbialem dopiero jak sie silnik skonczyl.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group