CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

Technicznie - czy to pier¶cienie

bypass - 2004-06-22, 17:27

Witam!!
mam pytanie:
W tamtym roku pojecha³em trabem (cztery osoby i plecaki,namioty itp)do Boszkowa ok 170 km od mojej cha³upy dojecha³ bez problemów .
Ale jak wracali¶my w 3 os bez niczego to zaczo³ s³abnaæ.Myslalem ze normalnie nie dojedzie (zrobil siê dziwnie cichutki).
Od tamtej pory taki slaby zosta³ i niewiem o co chodzi ,zadna regulacja nie pomaga.
Czy to mog± byæ pier¶cienie? Ci¶nienia nie mierzy³em.
Mieli¶cie co¶ takiego?!.O co tu chodzi
Dzieki i pozdro!!!

trabi23 - 2004-06-22, 17:38

ja mialem identyczyprzypadek tyle ze jechalem 100km z 2 i wrcaLEM 100KM W 3 OSOBY I DOSTAL W DUPKE troche i 20km przez domkeim zeslabl calkiem

po szlifie i wymialnei tlokow i pierscieny wszystko wrocilo do normy aaaa i zaplon sie przestawil
poprubuj najpierw przy zaplonie moze to tylko to

bypass - 2004-06-22, 18:47

zmierze ci¶nionko i zobacze mam nadzieje ze pier¶cienie wystarcz±,bez szlifu
A tak przy okazji to nominaly zalozyc(szlif czyba nie by³ robiony nigdy)?
i jakie ci¶nienie to padaczka
dzieki pozdro!!!

kuba_krakow (WLADZIO) - 2004-06-22, 19:13

je¿eli masz ci¶nienie 6 z hakiem to silnik do szlifu. ma byæ oko³o 7,5 na ka¿dym garnku.

DDR

nobel - 2004-06-22, 20:52

jak ocenisz stan tlokow i cylindrow to bedziesz wiedzial jakie zalozyc. bo na cylindry z wielkim progiem nie bedziesz zakladal. komplet cylindrow tlokow i piercieni ze swozniami kosztuje 300z³.

powodzenia w robieniu - to sama przyjemnnsd=qeihjg


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group