CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

Ogólnie - Zdjêcia trabantów RAT

Mateusz ¯u³towski - 2010-07-11, 15:36

Witam, poszukuje zdjêæ trabantów w stylu RAT, wyszuka³em kilka tutaj

http://forum.vwgolf.pl/vi...ghlight=trabant

Ale troszkê ma³o tych zdjêæ. Szuka³em jeszcze na flickr ale tam tego od groma i teraz co¶ mi to muli strasznie, wiêc nie wytrwa³em do koñca tych zdjêæ. Chcia³bym siê jeszcze od Was dowiedzieæ, co mo¿na zrobiæ w stronê szczura w trabancie, ¿eby to rzeczywi¶cie nie wygl±da³o jak z³om, który stoi z 30 lat pod chmurk±...

Pozdrawiam mlodyellow

fabisia - 2010-07-11, 17:18

Szczur grzybcia :)
Kêdzior - 2010-07-11, 19:09

tu masz kilka fotek mojego. chocia¿ jemu jeszcze trochê brakuje.
Ma³y601 - 2010-07-11, 19:49

http://trabantowy.prohost.pl/gs/forum/viewtopic.php?t=1439

http://trabantowy.prohost...opic.php?t=1101
Linki do projektów dwóch szczurów :).

Ma³y601 - 2010-07-11, 19:54

Aha i jak chcesz robiæ szczura to po pierwsze : ZWIÊKSZ GLEBE !!! A po drugie to przytrzyj papierkiem np 500 na mokro, przypal np. plakiem tak jak aren. No i co wi±¿e siê z ekstremaln± gleb± w dobrym szczurze (jak bêdziesz nim je¼dziæ) musisz karmiæ go spawem inaczej siê z³amie. Tyle ode mnie PozDDRawiam.
Dymatorek - 2010-07-11, 21:11

kêdzior a tapicera to widzê na wypasie :D
Kumpelek - 2010-07-11, 21:18

Szkoda, ¿e w Polsce to w wiêkszo¶ci te niby 'raty' to po prostu rozpadaj±ce siê, zniszczone Trabanty i nic wiêcej. Fakt, takie przes³anie jest tego stylu aby auto tak wygl±da³o, ale równie¿ przes³aniem jest to, ¿e auto powinno bezpiecznie siê poruszaæ itp.. a z dziurami w pod³odze itp to to ¶rednio bezpieczne.
magik - 2010-07-11, 22:13

bo raty u nas w Polsce robi siê od d..y strony. Wygl±d najwa¿niejszy, mechnika le¿y. Zamiast sie czego¶ nauczyæ to siê zdjêcia ogl±da i marszczy bena i biega po papier .... ale ¶cierny do OBI :D
Mateusz ¯u³towski - 2010-07-11, 23:24

A co Wy by¶cie robili z takiego egzemplarza? Rat czy ogarn±æ go z wierzchu, ew leciutka gleba i pomykaæ nim?

trab1
trab2
trab3
trab4
trab5

kuba_krakow - 2010-07-12, 01:21

kêdzior rz±dzi :)
Bartek Dobrzyñski - 2010-07-12, 08:00


ten jest mistrzem :) Piêkny

kuzyn353 - 2010-07-12, 08:33

Brzydkie, ble... :)
Nie widzia³em jeszcze "rata" który by mi siê podoba³. Wszystkie wygl±da³y jakby z lenistwa albo braku pieniêdzy kto¶ wybra³ taki w³a¶nie wizerunek.
Podoba³by mi siê z zewn±trz rat a w ¶rodku full eksklusif, ³±cznie ze skór± i ekranami LCD + mocne audio. Wtedy ca³o¶æ by³aby kozacka, a nie ¶mietnikowa. Ale takie zrobienie samochodu mo¿e byæ dro¿sze ni¿ doprowadzenie do normalnego, ³adnego stanu.

kuzyn353 - 2010-07-12, 08:38

A w ogóle to szczurki to bardzo ³adne stworzonka :)

Szczury

magik - 2010-07-12, 08:39

tego mistrza widzia³em w Zwickau na ¿ywo wgl±da³ jak wyci±gniêty z jeziora :).
Kêdzior rz±dzi owszem. Ale ten trabant jest zrobiony mechanicznie tak jak nale¿y. I nie jest to rozpadaj±ce siê g....o. To trabanciarz a nie trabantowy podjarek :]

magik - 2010-07-12, 08:41

mi³o kogos pochwaliæ wreszcie :)
Kumpelek - 2010-07-12, 09:11

Mateusz ¯u³towski- na pocz±tek to go umyj. a jak nie masz kasy to kup lepiej malucha ni¿ marnowaæ Trabanta na kolejne szczuropad³o.
Dymatorek - 2010-07-12, 10:21

kolega b-boy-trabi móg³ nie myæ swojego po powodzi :D wymiót³ by wszystkich :D
magik - 2010-07-12, 14:40

albo rat 1 kóñ mechaniczny, chciaz to ratmoro :)
http://www.trabi.sk/galer...ge=DSC07655.JPG

Mateusz ¯u³towski - 2010-07-12, 16:44

My¶la³em o tym ¿eby go umyæ, ew przejechaæ tak jak pisze m³ody601, papierem ¿eby by³ matowy, lekka gleba i na górê w³a¶nie baga¿nik. I tyle z rata. Ten z campingiem mi siê podoba, ale jednak a¿ taki desperat nie jestem, bo by mi go zniszczyli pod blokiem ;/
maxxx601 - 2010-07-12, 18:11

Wydaje sie dobrzm materialem na rata, stoi w suchym i ma swoj klimat. Zdrowy chyba z tego co pokazales
Kumpelek - 2010-07-12, 19:29

Jak ma kwitn±æ pod blokiem to uwierz mi, ¿e sam z siebie zrobi siê ratem:/ niestety sprawdzone potwierdzone. 3lata uczy³em s±siadów jak maj± siê obchodziæ z moimi Trabami i teraz ani jednego auta nie ruszaj±...
Bogdan 611 - 2010-07-12, 20:50

Ja te¿ siê z chamstwem nie patyczkuje,ju¿ próbkê mieli,teraz czeka ich najlepsze:)
Mateusz ¯u³towski - 2010-07-12, 22:55

Niestety ale nie posiadam gara¿u ani wiaty ani nic podobnego, bd musia³ na razie trzymaæ go pod blokiem ew pod jak±¶ p³acht± i powoli doprowadzaæ do stanu u¿ywalno¶ci. Pogadam z lud¼mi z £odzi oni mi doradz± w któr± stronê pod±¿aæ z tym egzemplarzem. A je¶li rat, to co zrobiæ? Wystarczy zmatowiæ lakier i lekka gleba? Czyta³em w linkach od m³odego601, ¿e przy glebie trzeba co¶ tam spawaæ ¿eby trab siê nie rozlecia³, o czym konkretnie mowa bo nikt nie pisze tego wprost :(
grzybcio - 2010-07-12, 23:02

je¿eli chcesz dobrze to musisz go wyspawaæ to jest podstawa, ja teraz bêdê robi³ co¶ z autem i pierwsze co to blacharz, uzupe³nianie ubytków a drugie to wzmacnianie ca³ej budy... i niech mnie za to zlinczuj± ale jak nisko to musi byæ po³atany!!!!
Mateusz ¯u³towski - 2010-07-12, 23:18

To¶ mi wyja¶ni³... Co konkretnie trzeba spawaæ i czemu akurat przy glebie a¿ tak podatne jest na puszczanie spawów? Ten trab ma blachê w stanie perfekto z tego co widzia³em...
grzybcio - 2010-07-12, 23:39

To tylko wzmocnienia ;] to zale¿y od szko³y i od rozumu tego co spawa ja osobi¶cie nie wiem jak ale ju¿ wiem w których miejscach wstêpnie, na ró¿nych stronkach niemieckich i nie tylko podpatrywa³em co i jak wzmacniaj± w rajdowkach. poszperaj i wybierz co¶ sam. a po co ?? wiesz ¿e im twardsza gumka tym latwiej peknie
DzorDz601 - 2010-07-13, 09:04

Co do wzmocnien to podstawa jest wyspawanie budy czyli tak gdzie blachy sie ³acza punktowo spawasz co zapobiega rozjechaniu sie budy. Wa¿ne te¿ sa rozpórki zarówno z przodu jak i z ty³u. Jeszcze mo¿esz bardziej bude wzmocnic przez swoje w³asne pomys³y masz tu kilka pomys³ów innych ludków

http://www.fotosik.pl/sho...5aace0d5da59624
http://www.fotosik.pl/sho...110f50a65072bab
http://www.fotosik.pl/pok...d829db8daf.html

Mateusz ¯u³towski - 2010-07-13, 14:22

dobra jako¶ mi to o¶wietli³o sprawê, bd rozmy¶la³ jak ju¿ bd mój i bd mia³ chêci, ¿eby ze mn± wspó³pracowaæ ;) dziêki ch³opaki ;)
Ptak - 2010-07-13, 17:42

jak na moje to skoro buda blachy "perfekto" to id¼ w orygina³. mycie i polerka lakieru czyni± cuda. wtedy sie zastanów czy nie poszukaæ na niego przednich b³otników pod kolor i robiæ go na cukiereczka:)
Mateusz ¯u³towski - 2010-07-14, 13:58

no z bud± licho bo ma ró¿ne duro wiec musia³by zawitaæ do lakierni, nie wiem jak z silnikiem i czê¶ciami, ogólnie ¿eby robiæ na orygina³ to trzeba du¿o funduszy których teraz brak. Muszê pogadaæ z do¶wiadczonymi lud¼mi bardziej na ¿ywo, du¿o wiêcej info w krótszym czasie xD
Kumpelek - 2010-07-14, 14:24

no pewnie, a w rata to w ogóle nie trzeba kasy pakowac itp.:/ :/ i ju¿ widaæ ¿e to by³oby gówno na ko³ach a nie rat. Nie masz kasy to stary nie tykaj siê Trabantów. tyle w temacie
kuzyn353 - 2010-07-14, 16:33

Czyli potwierdza siê moja teoria na temat powstawania ratów :)
Zrób normalnego, je¿d¿±cego Trabanta. Za rok czy dwa sobie polakierujesz i porobisz tapicerki jak bêdziesz chcia³.

Dymatorek - 2010-07-14, 16:41

u mnie po mie¶cie myka Golf I, ca³y zapuszczony rdz±, stela¿ na baga¿e, walizki na dachu , snopek siana i przekrzywiona tablica rej itp, ciekawie to wygl±da ale w przypadku traba nawet jak bym mia³ ich 100 to ani jednego bym tak nie zrobi³. Zwyczajnie mi szkoda tych pojazdów. Przewa¿nie ka¿dy doprowadza traba do ¶wietno¶ci a to jako¶ idzie w ca³kiem innym kierunku.
JOHNEK - 2010-07-14, 16:43

a G0 TRABI ??!! zapomnieliscie??
http://picasaweb.google.c...316470296421506 http://picasaweb.google.c...318302170924658 http://picasaweb.google.c...318315878513762 jedyny kelner z parkinsonem jakie znam:P http://picasaweb.google.c...320913755735362

kuzyn353 - 2010-07-14, 17:44

Pamiêtamy :) Po³ama³ siê w drodze powrotnej do domu ze zlotu Bieszczady1
brzyyyyyyyyyyydal :P

Kumpelek - 2010-07-14, 18:27

no tak i co? by³ kozakiem, swoje zrobi³, z³ama³ siê i tyle z niego.
J.J. - 2010-07-14, 18:40

chcia³bym by chocia¿ 1/3 polskich ratów/germanów przejecha³a tyle km co on :)
trabant.trojmiasto.pl

JOHNEK - 2010-07-14, 21:25

a no a z tego co mi wiadomo po czesci to jest plan by wrocil na polskie i nie tylko polskie drogi i kulal kolejne setki km:) a co do zrobienia jeden z 1 z takim negiem z clearem pod maska i innymi hard core rozwiazaniami
J.J. - 2010-07-14, 22:21

jedyny fakt jest taki, ¿e w 2006 roku 6h przed wyjazdem do Zwickau on nie je¼dzi³.
du¿o wtedy siê zrobi³o prowizorki byle siê do kula³. a jak wiadomo. prowizorka trzyma najlepiej i najd³u¿ej :)
silnik by³ tam zajebisty.
hamulce równie¿.
¶wiat³a dzia³a³y.
reszty nie by³o :)
jedyne co siê w nim zmienia³o to to, ¿e wêdrowa³ coraz ni¿ej i apogeum osi±gn±³ w Zawozie w 2008 roku.

Kumpelek - 2010-07-14, 23:13

No w³a¶nie! i ja mam tak± cich± nadzieje, ¿e w koñcu J. pogonisz kogo trzeba i G0 wróci na drogi..
Bo jest to chyba pierwszy w Polsce zrobiony Trampek w tym stylu i tak kozacko wygl±daj±cy, z pomys³em. :)
Trzymam szczerze kciuki za wskrzeszenie go :)

Mateusz ¯u³towski - 2010-07-15, 09:11

Kumpelek, czego siê spinasz? My¶lê, ¿e na rata posz³oby jednak trochê mniej funduszy ni¿ na odnowienie na orygina³. A je¶li uwa¿asz ¿e wysz³oby z tego gówno to sobie popatrz co zrobi³em z wie¶niaczonym ogarem 200

http://bikepics.com/members/mlodyellow/

Kumpelek - 2010-07-15, 10:24

A ja my¶lê, ¿e na dobrego rata posz³o by tyle samo funduszy. na dobrego, a nie na gówno na ko³ach. ¯eby to fajnie wygl±da³o itp to trzeba mieæ pe³no pomys³ów w g³owie... Poza tym sama szeroka stal to wydatek oko³o 100z³ od felgi, do tego jeszcze trzeba oponê dobraæ, id±c dalej.. resor przedni-klepanie+skrócenie u kowala to koszt przy dobrych wiatrach 100z³, do tego trzeba albo robiæ tylny resor albo znów rozmy¶laæ co zrobiæ ze sprê¿ynami. i to kolejne koszta.
no to ju¿ nam daje w szybkim przeliczeniu:
4x100z³ felgi = 400z³
2x100z³ resory = 200z³
Tematu opon nie przerabia³em wiêc nie wiem, ale przyjmijmy ¿e po 150z³ za sztuke.
4x150z³ opony = 600z³
Papier ¶cierny i jakie¶ inne chu**twa to kolejne parê stówek a nie dyszek.
Jeszcze pewnie przy robieniu zawieszenia, jak ruszysz wszystko to wyskoczy Ci jaki¶ przewód hamulcowy spêkany który nale¿a³o by wymieniæ, potem jak bêdziesz chcia³ odpowietrzyæ to urwiesz odpowietrznik i trzeba bêdzie nowy cylinderek kupiæ i tu znów kolejne koszta...
Trabant to nie Romet o którym wspominasz. Tu jest o wiele wiêcej czê¶ci. Tak jak do Romka kupisz ok³adziny hamulcowe komplet na moto powiedzmy za 40z³, to do Trabanta za tyle kupisz jeden cylinderek hamulcowy.
Nie chcê Cie do tego zraziæ, ale jak chcesz gówno robiæ to po prostu lepiej ³adnie go umyj, wypoleruj, i doprowad¼ do jako takiego zadbanego stanu. Lepiej to bêdzie wygl±da³o, ni¿ kolejny z dupy, nie dopracowany szczur.

Kêdzior - 2010-07-15, 11:05

kupno samochodu 600 z³
czê¶ci do hamulców 500 z³ (nie wszystko jeszcze mam)
progi+wymiana ok 500 z³
Nowa maglownica- 100 z³
nowe dr±¿ki- 60 z³
przeróbka resorów+ tuleje- ponad 300

to nie wszystko co zrobi³em, wypisa³em tyle ile pamiêta³em a to juz daje 1560 z³.
Muszê wsadziæ jeszcze 2 razy tyle ¿eby by³o jak trza. Jak nie wiêcej. Pomin±³em nowe wahacze które mia³em a warte s± ze 200-300 z³ oraz wiele innych nowych czê¶ci które poprostu mia³em na stanie. Za ta kasê mo¿na kupiæ ³adnego cwajtakta albo w miarê nie zajechan± polówkê. rat nie jest tani± opcj± wbrew opinii wielu osób. Nie chce nikogo zniechêcaæ bo fajnie siê je¼dzi tak± wylêgarni± tlenku ¿elaza, jednak zbyt wiele osób my¶li ¿e kupi trabanta za 200 z³ obni¿y go i w cenie 500 z³ bêdzie mia³o fajny samochód do lansowania siê bo przecie¿ raty takie modne.

kuzyn353 - 2010-07-15, 13:32

Hehe, to wychodzi na to ¿e najlepiej jest kupiæ super zadbanego Trabanta od dziadka z szopy. Daæ za niego 2000. Zetrzeæ mu wosk papierem ¶ciernym, Oblaæ rozpuszczalnikiem i obni¿yæ zawieszenie za 500.
Wyjdzie taniej :D

Kumpelek - 2010-07-15, 17:47

;(
Kalisz / eutyfronik - 2010-07-15, 18:59

przynajmniej Kêdzior nie poniesiesz wydatków na tapicerkê ;-)

wiele osób my¶li ¿e kupi trabanta za 200 z³ obni¿y go i w cenie 500 z³ bêdzie mia³o fajny samochód do lansowania siê bo przecie¿ raty takie modne ale¿ bêd± mieli bed±, tyle ¿e na jeden sezon...

Mateusz ¯u³towski - 2010-07-15, 22:30

W takim razie idê w orygina³ :P Jak siê znajdzie wiêcej funduszy (o wiele wiêcej) to znajdzie siê kolejny trab do RAT-owania ;) Dziêki ch³opaki ;) a zdjêcia dalej mile widziane, chêtnie siê nakrêcê jeszcze bardziej
Bartek Dobrzyñski - 2010-07-16, 21:42

Z ciekawo¶ci:
A ma kto¶ patent jak wyhodowaæ mech na babancie?

Kumpelek - 2010-07-16, 22:34

my¶lê, ¿e jedzenie dla rybek i inne specyfiki mog± w tym pomóc, plus polewanie wod±
Qbs - 2010-07-16, 23:15

trabant musi mieæ matowy lakier i staæ pod pyl±cym drzewem. jaka¿ brzoza czy co¶.
maxxx601 - 2010-07-17, 11:21

Tylko ¿eby jaki¶ alergik nim nie je¼dzi³ :P:P:P
kuzyn353 - 2010-07-17, 12:58

psucie trabantów...
Bogdan 611 - 2010-07-18, 23:58

¶wiete s³owa
fabisia - 2010-07-19, 10:48

ale dupa no... kumpelek chcia³bym zauwa¿yæ ¿e Twój trab wygl±da jak rat powoli bo jest podrapany i zglebiony... wed³ug Twoich kryteriów to ju¿ jest rat. Poza tym bajki piszesz o resorach widocznie masz bardzo drogiego kowala, mój mi zrobi³ resory razem ze skracaniem za jedyne 40 z³ ty³ i 60 przód to jest 100 za oba. A pisanie ¿e rat komu¶ siê nie podoba to trudno nie mo¿esz mówiæ nikomu jak ma traba zrobiæ, powiedz bolkowi ¿e zepsu³ traba 600 bo go poszerzy³... albo kuzyn który w³o¿y³ 353 i te¿ nie ma orygina³u tylko skundlone auto?? gówno prawda, ka¿dy który w³o¿y do polówki maskê od cfaja lub lampy z ty³y albo okr±g³e zderzaczki to te¿ siê nie zna i marnuje kolejne egzemplarze...

Jedna prawda jest taka ¿e trzeba zrobiæ porz±dnie nie wa¿ne w jakim stylu, je¶li chce mieæ rata to niech zrobi rata nie wszystkim siê musi podobaæ ale znajd± siê tacy którzy bêd± podziwiaæ.

Ja swojego zrobi³em z traba który sta³ 5 lat pod chmurk± i go tylko obni¿y³em i pozak³ada³em jakie¶ duperelki z ró¿nych modeli. Nie jest to perfekcja ale czy to rat czy te¿ nie je¶li siê nie ma od razu kasy to trzeba robiæ czê¶ciowo. Mi siê podoba kilku ludkom te¿ siê podoba i to mnie cieszy, a reszta bêdzie podziwia³a mo¿e mojego innego traba który bêdzie zrobiony w innym stylu.

Co do kosztów, kêdzior czy od razu wyrzuci³e¶ 1560 z³ za jednym razem?? Je¶li siê ma kase od razu to mo¿na wybrzydzaæ a jesli nie to robi siê powoli...
a w ogóle ju¿ mnie dra¿ni ten temat.

grzybcio

Kumpelek - 2010-07-19, 12:29

no widocznie mam drogiego kowala. Resory robiê w firmie Kowalex w Czêstochowie. Resor jest ³adnie wyczyszczony, sklepane ka¿de pióro z osobna i ka¿de piórko ³adnie przesmarowane i ja uwa¿am, ¿e ta cena za t± robotê jest ok. Je¼dzi³em na resorze który by³ klepany na zimno itp i siê ugina³ jak cholera, a teraz jak mam od kowala, to nie istnieje dla mnie co¶ takiego jak strza³y w pompe hamulcow± itp.
Grzybcio chyba masz z³y dzieñ. heh nawet przez my¶l mi nie przesz³o, ¿e mój Trab mo¿e byæ ratem.. chyba po prostu zbyt du¿o na zlocie wypi³e¶ i go nie ogl±da³e¶.
To,¿e jest tu i tam porysowany to nie oznacza, ¿e to rat, auto by³o wypolerowane i stosunkowo zadbane zaczynaj±c od nowych kloszy, wypolerowanych listewek itp itd.
a to, ¿e chrup³o mu troszkê progi to ju¿ nie moja wina;p szukam orygina³ów albo dobrze dorobionych, niestety nic ju¿ od kwietnia nie mogê znale¼æ w sensownych pieni±dzach dlatego auto stoi i siê nie wybiera na zloty ju¿. Zreszt± co ja tu bêdê mówi³, ja nie mam pracy, ani jaki¶ super dochodów wiêc robiê i dbam jak mogê. Ale Grzybcio na Twoje mo¿liwo¶ci to ten Rat Twój to co najmniej jest nêdzny.
a w ogóle to mnie ju¿ dra¿nisz Grzybcio i takie uwagi to lepiej na zlocie mów- na ¿ywo, a nie odzywasz siê tylko wtedy jak masz jaki¶ interes.

fabisia - 2010-07-19, 13:10

niestety kolego kumpelek jeszcze nigdy mi w niczym nie pomog³e¶, na zlotach upijasz siê nieco bardziej ni¿ ja.
Mój nie jest zrobiony mój po prostu taki jest a mo¿liwo¶ci mam takie same jak i Ty. Resor sam mo¿e zobaczysz i sam zdecydujesz czy jest dobrze zrobiony. Ogólnie kolega który pyta³ jak zrobiæ rata z traba za ¶mieszne pieni±dze i to nie znaczy ¿e ma pakowaæ w traba za 200z³ 5tys z³ tylko ¿eby sobie sukcesywnie d±¿y³ do osi±gniêcia zamierzonego w przybli¿eniu celu.

I spróbuj komu¶ powiedzieæ ¿eby nie kupowa³ trabanta bo go nie staæ na zrobienie go tak jak TY by¶ sobie ¿yczy³. A sam robisz powolutku bo te¿ Ciê nie staæ na od razu wywalon± kase i mnie te¿ na to nie staæ i te¿ robiê powoli. I nie o to chodzi ¿e chcê Ciê obra¿aæ czy Twojego traba. Niech spróbuje a my mu pomó¿my czy chce rata czy orygina³a. Go¶æ chcia³ zobaczyæ raty wiêc niech siê wypowiedz± RATOWICZE.

fabisia - 2010-07-19, 13:45

zapomnia³em napisaæ ¿e to pisa³em ja grzybcio a nie fabisia!
Kumpelek - 2010-07-19, 13:47

Wypraszam sobie, na ostatnich Borowianach to Ty siê bardziej opi³e¶, ja ju¿ z upijania wyros³em. Zreszt± widaæ na filmikach od Machoonego jaki Ty ma³o pij±cy jeste¶, haha. ale to nie o tym temat.
a co do pomocy, jakby¶ jej potrzebowa³ i bym móg³ pomóc to bym pomóg³ jak ka¿demu Trabanciarzowi.
Ale Ty tylko potrafisz wybe³kotaæ tak jak w Krakowie, czy mam tapicerke, albo jak na Borowianach czy mam klamkê. a skoro nie mam to @!#$ mi w dupê.
Ale osobiste sprawy itp to zostawmy do obgadania na ¿ywo, na jakim¶ spocie/zlocie.

A co do w±tku. Chcia³em po prostu napisaæ, jakie¶ przybli¿one koszta itp i opiera³em siê jedynie na moich jaki¶ tam informacjach, a Ty na pewno wiêcej w ten w±tek nie wnios³e¶.
Problem polega na tym, ¿e w Polsce ma³o kto robi porz±dnie. Wiêkszo¶æ Trabów w Polsce to kupa szpachli i jako taki lakier, a mechanika jak ju¿ Magik wspomnia³- le¿y. a co dopiero jak kto¶ robi rosta.
Chcia³bym zobaczyæ kogo¶ kto do Traba w stylu Rat w POLSCE wsadza np piêknie wyremontowany silnik od Magika.
Je¿eli ju¿ autor w±tku wspomina³ o obni¿onym zawieszeniu to powiedzia³em... a co to w sumie za obni¿enie, sklepanie samych resorów? a gdzie amory inne itp? przyda³o by siê jeszcze tuleje powymieniaæ itp itd.
Jedyne co to zasugerowa³em szerokie felgi.. ale to w³a¶nie wed³ug mojego gustu, bo dobrze obni¿ony Trabant na seryjnych ko³ach i jeszcze Pneumatach to wygl±da co najmniej kupiasto. Mo¿na by to porównaæ do wysokiej kobiety z krótkimi nogami.
No nic tyle mia³em do powiedzenia.
I Grzybcio tak jak mówi³e¶ niech tu siê wypowiedz± ratowicze, czyli po³owa w³a¶cicieli Trabantów w Polsce m.in ja :P

fabisia - 2010-07-19, 14:38

Tak Kumpelek masz racje...
Mateusz ¯u³towski - 2010-07-19, 15:30

Widzê, ¿e siê prê¿nie rozwinêli¶cie :P jak ju¿ napisa³em idê w orygina³ i powoli bd go restaurowa³ jak siê uda i mam nadzieje, ¿e skoñczy jak ogar conajmniej.
Kêdzior - 2010-07-19, 17:33

O @!#$ !! ONI NA ZLOCIE PILI ALKOHOL !!!!!! Jak tak mo¿na
Ma³y601 - 2010-07-19, 18:01

Bez sensu jest to licytowanie kto mniej czy wiêcej wypi³ ehh...
gonzo - 2010-07-19, 20:49

ja siê pytam gdzie byli w tym czasie rodzice!
Kumpelek - 2010-07-19, 22:59

Grzybcio skoñczy³, ja skoñczy³em, a Wy siê podniecacie piciem na zlocie. BEZ SENSU MA³Y601 :]
Ma³y601 - 2010-07-20, 15:59

Jak kto¶ chce zdjêcia ratów/cultów/germanów czy innego tuningu to polecam:
http://www.flickr.com/groups/89311824@N00/pool/
http://pf31.pappenforum.d...her/index3.html

XXL24H - 2010-10-02, 00:44

Ja nie robiê rata ani super tuningu ze swapem a ju¿ w³o¿y³em 2500 bez nowych zimówek licz±c i wszystko robiê sam! Wydajê kasê tylko na materia³y i czê¶ci a stal do przeróbek nadwozi mam w domu za fri. A tu jeszcze piaskowanie, lakiernik, przebudowa zawieszenia i swap. No i niech mi kto¶ powie ¿e trabi nie jest drogi (ojciec kupi³ go za 400z³). Ale fajnie ¿e ludzie kupuj± i d³ubi± i ratuj± autka a¿ trochê im to zajmuje to trudno! Nie ka¿dy jest Kulczyk, ja te¿ nie! :\
J.J. - 2010-10-02, 11:34

mówie Ci, ¿e trabant nie jest drogi.
przez hmm prawie ju¿ 6 lat, nie wyda³em du¿o ( do 1500 ) na naprawy.
fakt faktem teraz powoli (:D) przyda³by siê remont, ale ka¿dy remont ci±gnie za sob± wiêksza sumkê.

kuzyn353 - 2010-10-03, 10:28

Jêdrek jeszcze trochê i z koro bêdziesz mia³ flinstona :D Tak¿e ja nie wiem czy Twój trampek to dobry przyk³ad ;)
J.J. - 2010-10-08, 19:04

jest imo zajebisty przyk³ad taniego w eksploatacji samochodu :)
Heniu Portier - 2010-10-08, 23:51

http://bi.gazeta.pl/im/9/8484/z8484949X,-Czerwony-szlam--na-Wegrzech.jpg
Bogdan 611 - 2010-10-09, 08:38

Fajne Polo:)
magik - 2010-10-18, 10:03

no ale Jêdrek sam naprawiasz i wydajesz jedynie na cze¶ci, niekiedy uzywane :) wtedy siê zgodze ¿e w takiej opcji "sam naprawiam" to jest tanie auto. Ale trzeba miec fach w rêku. Laik nie ogarnie tak jak Ty. pzdr
J.J. - 2010-10-19, 18:13

Tomku, ja w tym aucie naprawdê nic nie musia³em naprawiaæ.
Jedynie to co ka¿dy umie tj wymieniæ ³ozyska, klocki, szczêki, bêbny, sprzêg³o czy ¶wiece.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group