(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Sedan by GoTi
Autor Wiadomość
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-07-05, 18:16   [601] Sedan by GoTi

Siema :)
Jest to Trabant 601 w DR z 1971roku :P Na trabanta nakrecilem sie na droppedzie w przybrodzinie rok temu wczesniej jezdzilem e36 compact "złomek" po czym trafila sie opcja zamiany na owego trabanta po czym odrazu sie zgodzilem 2dni pozniej trabant przyjechal do mnie ze slaska. Ogolnie caly czas walcze zeby go odbudowac. W planie ostatnio bylo obnizenie dachu ale blacharz ktory go spawa odradza mi bardzo mocno to i juz sam nie wiem :/
Planu nie ma bo caly czas sie zmienia :) napewno ma byc szeroko mialo byc nisko ale wchodzi air wiec troche pipa ale co tam :D

Od razu po zakupie:










































pozdro :)
Ostatnio zmieniony przez GoTi 2014-10-09, 21:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-07-09, 14:26   

walka trwa

 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2014-07-09, 14:28   

czemu nie wykorzystałeś tamtych drzwi ?
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-07-09, 16:01   

Że ci się chciało spawać drzwi, ja bym kupił drugie i tyle
 
 
 
Bolsiarz 

DDR: Trabant
Wiek: 104
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 110
Skąd: Obora
Wysłany: 2014-07-09, 16:31   

Ta, ale czasem nie idzie spasowac do budy innych drzwi :)
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-07-09, 17:53   

te spawanie drzwi to pikus :) prawie mam nowe i sa ok :) ale lewe mialem 2 pary i w kazdych mi cos nie pasowalo wiec z 2 wyszly jedne :)
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-07-15, 19:47   

hmm?
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-01, 18:24   

pierwsze elementy pomalowane :D
 
 
 
alucarD 
Krzysiek

DDR: trabant 1.1
Wiek: 32
Dołączył: 16 Lut 2013
Posty: 28
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2014-08-03, 09:57   

tył będziesz poszerzać ?
czy może taki efekt ?
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-03, 16:22   

jak bym tak zrobil to by byla koza :D
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-08-03, 22:44   

GoTi napisał/a:
jak bym tak zrobil to by byla koza :D


A no dokładnie ;D

Chyba że zaadoptować łuk od błotnika przedniego, żeby zniwelować spłaszczenie wtedy można by zrobić 4x rant do rantu. Przy ori błotnikach auto będzie wyglądać mega śmiesznie
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-04, 16:37   

pingor moze i to nie glupi pomysl ale napewno by to wygladalo dziwacznie a przy szybkim ar mial bym wsyzstkie blotniki obite :P a druga rzecz jaka rzezba szpachle nei szpachle jak by mialo sie opierac o kolo popelalo by z czasem
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-04, 18:52   

gladkooo
 
 
 
alucarD 
Krzysiek

DDR: trabant 1.1
Wiek: 32
Dołączył: 16 Lut 2013
Posty: 28
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2014-08-04, 20:14   

można by kombinować i by zrobił żeby szybko opuszczał przed rantem, a potem powolutku zejść do rantu na postoju
roboty by było....
ale efekt trochę nie pasuje do trabanta
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-04, 20:29   

alucarD dokaldnie :) wachacz musi zejsc az sie oprze o podloge :) i kolo bedzie sie chowac jak to zawsze jest :)
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-08-05, 13:50   

Co do deski ja bym użył szpachli aluminiowej (na felgach mam i nic nie pęka.)
dobrze by było gdybyś z tyłu otwory zaślepił szpachlą z włóknem (Fiber Novol)
Tak to ok ale serio z doświadczenia wiem co pęka ,a co nie :D

Powodzenia w pracy przy dobrym projekcie.
_________________
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-05, 20:17   

hmm jakie otwory ? :D wszystko zaspawane a szpachla bedzie jeszcze szlifowana ;)

i dzieki mysle ze kiedys wyjedzie :D
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-08-05, 21:39   

Ja spawałem deskę w 1.1 na to szpachel - popęka !!!
Włókno szklane - to dobra rada jak nie chcesz robić 2 razy (ja niestety muszę ale i tak plan się zmienił w między czasie, ale na pewno teraz będę podklejał też włóknem)
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-08-05, 22:11   

nie wszystko zaspawane - zostały co najmniej 2 niezaspawane i nie zaszpachlowane otwory po ramce ozdobnej. (nie żebym się czepiał)

Zanim pomalujesz dospawaj sobie od dołu półkę na włączniki . bo później będziesz kombinował jak koń pod górę.
półka będzie niewidoczna jak dobrze pomyślisz.

_________________
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-06, 15:34   

hmm zadne otwory bo ten daszek bedize zlaozony jak i schowek z klapka ;)
a co do tych rpzelacznikow to wiem ale u mnie tylko jeden od swiatel i nic wiecej :P
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-08-06, 17:59   

A włącznik kompresora i jakieś takie gdzie ukrywasz ?
Manometrów nie będziesz mieć na wierzchu?
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-06, 18:34   

jaki wlacznik ? :P cisnieniowy wlacznik z czyjniekiem i nie msuze nic wlaczac :D steruje samo na kiedy wlaczyc kiedy wylaczyc :) a co do manometrow to albo schowek albo gdzies miedzy fotelami nie wiem tego jeszcze :) a sterowanie to z centralnego zrobione a co do stalego to na kablu cos odpinanego;p
 
 
 
alucarD 
Krzysiek

DDR: trabant 1.1
Wiek: 32
Dołączył: 16 Lut 2013
Posty: 28
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2014-08-06, 19:30   

Radzę ci zrobić jak bross mówi
choć by ci przełączniki teraz nie były potrzebne
to jednak z czasem znajdzie się rzecz którą byś chciał uruchomić za pomocą przełącznika...
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-08-06, 20:46   

Szerokiej drogi jak ci się presostat załączy na wyłączonym silniku :D
To jest chyba najgorsza rzecz jaka może być kompresor na stałe podłączony bez pstryczka pod ręką. A dwa alternator i tak nie generuje na postoju tyle prądu ile potrzeba i kompresor zjada prąd z aku. Ja swój staram się załączać tylko jak jadę. Presostat mam na pstryczka elektryczka ;)

Pod siedzeniem manometry hmmm i co lusterko do tego damskie żeby wyregulować zawieszenie do jazdy hahahahahhaha

Nie powiem wygląd może i będzie ideał bo wszystko gdzieś pochowasz ale praktyczne to to na pewno nie będzie ...
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-06, 20:57   

pingor dobrze bedzie :) a manometry nie pod tylko miedzy fotelami :P chodzilo tam gdzie reczny (jeszcze nie wiem czy bedize on :P ) wiec nie wiem gdzie te manometry ale to narazie jest pikus bo to sa duperele ;)
a co do praktycznosci nie potrzebuje tego trab to czysty fun nie do jazdy na codzien
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13