(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
Trabant PICK-UP 1.1
Autor Wiadomość
fazi 

DDR: Trabant 1.1 pickup
Wiek: 44
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-10, 16:22   

I wcale nie były przedłużane...
Ten niebieski jest trochę dłuższy.
Widziałem oryginalnego pickapa, ogólnie ok ale miał chu...ową klapę z tyłu
Ze zdjęciem teraz jest problem bo leży na boku.

@Sqall - ten niebieski ma alu ryfle!!!

@aren - specjalnie dla Ciebie

trabant-betoniarka-642-OBRAZKY.PL.jpg
Plik ściągnięto 547 raz(y) 20,09 KB

 
 
 
Zdunsky 


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-10, 17:33   

Już nie przesadzaj, dwie osie wystarczą w zupełności. :D

Sprawdz to.
http://tablica.pl/oferta/...D5-ID1rJ3x.html
Gość chyba z rok chce to sprzedać i jakoś nie może.
_________________
Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni.
 
 
 
fazi 

DDR: Trabant 1.1 pickup
Wiek: 44
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-10, 18:30   

widziałem ją stoi 50km ode mnie. jest raczej kiepska. gość sprzedaje chyba ze 2 lata
 
 
 
Przemas601 

DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-10, 20:02   

Myślałem o trabie pick up i miałem pomysł,żeby przedłużyć go o 20cm pomiędzy osiami,żeby optycznie lepiej wyglądał i żeby można było przesunąć ścianę za fotelami.
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-01-10, 20:57   

 
 
 
dzikU 


DDR: Trabant 601 z 70
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-11, 14:55   

Ja bym wydłużył przed tylnymi kołami nie za bo to kiszka bedzie taki zwis na końcu.

Naprawdę mógłby być kozacki.. :)
 
 
 
fazi 

DDR: Trabant 1.1 pickup
Wiek: 44
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-11, 22:22   

przedłużka z tyłu odpada ponieważ za nadkolem trabant się zwęża i żeby zachować linię to za bardzo bym go zwężył, a to będzie wyglądał raczej słabo

Cięcie przed nadkolem spowoduje wydłużenie rozstawu osi i osłabi i tak osłabioną konstrukcję i musiałbym od nowa przerabiać wszystkie wzmocnienia które w tym miejscu występują...
 
 
 
dzikU 


DDR: Trabant 601 z 70
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-12, 02:07   

dwa profile zamknięte wzdłuż trampka i bedzie dobrze ;)

dodatkowym wzmocnieniem mogą być nowe progi z grubszej blachy
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-01-12, 10:36   

Fazi troche przesadzasz, tak jak dziku mówi dwa profile zamknięte i już bedzie git. Wydłuz go chociaz kawałek bo bedzie lipa z proporcjami auta.
 
 
 
Przemas601 

DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-12, 12:39   

co za problem wzmocnić trabiego po przedłużeniu,nie będziesz przecież z niego robił sześciometrowej limuzyny.
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2014-01-12, 13:48   

Pomysł z wydłużaniem trabanta jest dosyć ryzykowny i bardzo pracochłonny. Ja bym popracował nad tym środkowym słupkiem, jest za szeroki. Ale pewnie bez niego nie będzie miejsca w środku na fotele.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
fazi 

DDR: Trabant 1.1 pickup
Wiek: 44
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-12, 14:29   

Maciek masz rację bo będę ciął przy tylnej ścianie a tam jest punkt styku tylnej ściany, progów i podłogi. Tylna ściana jest tak zrobiona żeby Trampek się nie poskładał. Ale damy radę :-)

Co do tylnego słupka to jest minimum jeżeli chodzi o szerokość bo tak jak mówi Maciek w środku nie będzie miejsca, a chcę tam wsadzić fotele od Audi A8. Przymierzałem od mojej A8 i wejdą ;-)

Damy radę towarzysze, damy radę !!!!
 
 
 
dzikU 


DDR: Trabant 601 z 70
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-12, 18:09   

jak nie zaryzykujesz i nie umoczysz łap po szyje to nie będzie efektu ;)
 
 
 
fazi 

DDR: Trabant 1.1 pickup
Wiek: 44
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-15, 14:21   

Witam ponownie.
Tniemy, spawamy, działamy!

Na początek spawam ramę rozsuwaną, do której zamocuję trampka, przetnę, rozsunę i wstawię wstawkę i zespawam. Zdemontuję Trampka z ramy. Proste prawda ;-) Stali trochę u mnie leży więc mam z czego ramy robić. ;-) Rama jest dwa razy cięższa od Trabiego :-) Jak ktoś będzie chciał zrobić 6-metrową limuzynę to zapraszam :-)

Zwiększy się rozstaw osi o 28cm. Mój diagnosta i rzeczoznawca się ucieszą :-)
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2014-01-15, 14:44   

foty foty :)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
fazi 

DDR: Trabant 1.1 pickup
Wiek: 44
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-15, 15:15   

Na razie tajemnica ;-) Foty później
 
 
 
fazi 

DDR: Trabant 1.1 pickup
Wiek: 44
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-18, 16:58   

Gotowy

trabant__pick_up_1_1_polo_registered_in_poland_1990_1_lgw.jpg
Plik ściągnięto 850 raz(y) 58,95 KB

 
 
 
dzikU 


DDR: Trabant 601 z 70
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-18, 21:36   

nie rób z nas ciemnoty :P
 
 
 
fazi 

DDR: Trabant 1.1 pickup
Wiek: 44
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-19, 12:46   

no dobra, taki żarcik ;-)
kilka fotek, tylko jakość słaba bo telefonem robione :-(
Zdjęcia
 
 
 
fazi 

DDR: Trabant 1.1 pickup
Wiek: 44
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-20, 14:59   

Trampek przecięty.
Najpierw potraktowaliśmy go palnikiem, teraz równanie szlifierką. Potem spawanie, dużo spawania, ponieważ gość od którego go kupiłem "zrobił blacharkę". Chyba pomylił Trabanty :-) Tu się wszystko sypie!
kilka dodatkowych fotek

Zdjęcia

Jeszcze mam pytanie:
Montował już ktoś z Was lusterka i szyby elektryczne?
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-01-20, 21:49   

Ostro widzę idziecie
 
 
 
Przemas601 

DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-20, 21:57   

Piękna robota,doskonały pomysł z tym żeby go postawić na ramie.
 
 
 
j3drus 


DDR: Polo Turbo
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 81
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-01-20, 21:59   

Jakoś mam mieszane odczucia co do tego przedłużania. Dla mnie Trabant przynajmniej z wyglądu powinien nim pozostać...
Co do elektrycznych szyb; zamontowałem w poprzednim Polo, działało bez problemów ;D A siłowniki zostawiłem sobie do obecnego Traba. Są to siłowniki uniwersalne dosyć płaskie.
 
 
 
fazi 

DDR: Trabant 1.1 pickup
Wiek: 44
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-20, 22:42   

j3drus - kształt Trabanta pozostanie, tylko nieco wydłużony ;P
 
 
 
dzikU 


DDR: Trabant 601 z 70
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-21, 00:27   

Tak trzymać! Rama zapewni, ze będzie prosty i bardzo ułatwi robote.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14