(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Mój helmucik
Autor Wiadomość
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-07-19, 11:30   

Jest temat o zabezpieczaniu... Przeczytaj sobie bo temat wałkowany już milion razy. Aren gada żeby nie dawać baranka, a ja już kilka aut tak zabezpieczałem i jest bardzo dobrze. Daj coś w stylu: podkład reaktywny+antykorozyjny+baran. Nic z pędzla... z pedzla to jedynie masa na spawy :)
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-07-19, 14:59   

szkoda kasy :roll: poza tym dzordz pisal ze nie ma kompresora
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-07-19, 16:01   

Na co Ci szkoda kasy? Na zabezpieczenie auta? Jak już robić to konkretnie...a kompresor można pożyczyć.
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-07-19, 16:39   

co ci da takie zabezpieczanie spodu jak w srodku profili dzieją się cuda??? prosze cie
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2012-07-19, 16:52   

zalewasz konserwacją, która działa na rdze.
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-07-19, 17:12   

Aren nie zjadłeś wszystkich rozumów... nie wpieraj ludziom ze baran i podkłady reaktywne to strata kasy.
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2012-07-20, 00:21   

Kompresor jest już w drodze do mnie :) Tak samo jak migomat:) Mój plan na zabezpieczenie spodu to
- 2 warstwy reakrywnego
- uszczelnienie spawów
- baran
- czarny akryl

Na blacharce, zabezpieczeniu i lakierze nie będę oszczędzał. Wolę zrobić raz i porządnie.
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2012-07-20, 08:19   

no robione na najwyższym poziomie dalej tak trzymaj
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-07-20, 09:00   

Spoko, poziomy :}
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2012-07-20, 09:21   

http://nel71.blogspot.com/search/label/noxudol polecam ;)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-07-20, 11:05   

Dzordz, z racji że reaktywny jest dość drogi ja czasem jeszcze daje coś na reaktywny, zwykły tlenkowy czerwony. Chemicznie nie wiem czy się gryza ale u mnie w kilku autach tak było i jest spoko. Reaktywny daje 1-2warstwy (są cienkie) i na to tlenkowy ("pro forma"). Z tego co pamiętam 1L reaktywnego to koszt około 70pln.

Jeśli piaskowałeś coś to bardzo dobrym podkładem jest epoksydowy (jeśli dobrze pamietam). Mam to u siebie i polecam w 100000%!

Pamiętaj oczywiście aby wszystko dobrze umyć i odtłuścić :)

Pozdro!
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2012-10-03, 12:25   

Pytanie dla tych co glebili tył traba na resorze.

1- Mam płaski resor czy muszę go skracać ??
2- Czy przy płaski resorze z przodu, tył na płaskim nie będzie za wysoko?? Jak tak to zostaje mi tylko wycięcie wahacza i usunięcie lub zastąpienie niższą poduszki ??

Resor przedni biorę z mojego starego niebieskiego i chcę żeby nowy na resorze z tyłu glebił tak samo jak stary niebieski.
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-10-03, 15:08   

trzeba przyciąć i przeklepać tył bo jezeli masz oba na prosto to tył będzie sterczał. Poduchy wywal :P
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2012-11-18, 19:32   

Nowa dawka wieści z frontu.

Trochę miałem przestój ale nie próżnowałem zbierałem fanty.
Nowe półki pod zderzak i pas przedni- zdjęć brak
Gumki i tuleje do zwrotnic



Poduchy tylnego wahacza i sworznie



Śrubki i czopy



Sprzęgło do 353



Wypiaskowane i proszkowo pomalowane sanki oraz małe elementy



Odnowione wahacze z nowymi czopami i łożyskami



Całość już na aucie



A tak wygląda na kołach



Już nie długo mają wpaść do mnie chłopaki z Klema Custom Garage i pomóc w ogarnięciu kilku spraw blacharskich.

Brak lodówki w garażu zmusił mnie do znalezienia innego sposobu chłodzenia piwa

_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
mlodyellow 

DDR: Trabant
Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 8
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-11-18, 19:36   

Super felunek! życzę szybkiego końca projektu! ;)
 
 
 
blacHa 


DDR: 601.353
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Poznań WLKP
Wysłany: 2012-11-18, 20:04   

a ja sie zastanawialem co to za znajomy na fejsie zdjecia dodaje :P

no ładnie, ładnie panie;) oby tak dalej, będzie konkret :D
_________________

 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-11-18, 20:22   

fajnie bedzie, dobra robota
 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2012-11-19, 06:28   

good job
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-11-19, 22:01   

Nie myślałes moze zeby tył wiekszy neg zrobic?
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2012-11-22, 10:09   

Nie jestem fanem wielkich negatywów, poza tym ma być wsadzone 353 i ma zadupiać,
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2012-11-22, 17:54   

Good job jak to napisał lisek, Good job!

Widzę ,że masz litrowe p66 :-D powoli do przodu i kiedyś szał będzie.
_________________
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2013-11-15, 17:53   

Po długiej ale owocnej przerwie wracamy do pracy nad autem. A zostało zrobione.
- silnik rozkręcony sprawdzony
- buda ospawana
- podstawki pod klatkę zrobione
- rury na klatkę kupione i pocięte.

Foto story obrazujące zakres prac.






Mam jeszcze jedną sprawę. Wie ktoś z was gdzie mogę kupić kopyt, kamienie, wzorniki do giętarki na rurki 1 i 1/8 cala (~38 mm ) i 1 i 1/4 cala (~48 mm).
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
marszal 


DDR: trabant polo
Wiek: 40
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 220
Skąd: Jasło koło Osobnicy
Wysłany: 2013-11-16, 09:25   

Giętarkę skołuj od jakiegoś instalatora albo pożycz kamienie jeżeli masz cala resztę.
Dałeś trochę za dużo śrubek na stopach na głównych wystarczy po 3 szt a z tylu 2szt jak robisz wg zal J to pamiętaj o powierzchni stopek pierwsza 120cm2 ta na gore 60cm2 to masz takie minimum. Nie wiem jakie rury kupiłeś ale w Krakowie są fajne rury po które my musimy dymać bo jeżeli kupiłeś gazowe to są ciężkie, gazówka wazy 3kg metr a ta druga 1.7kg a cena prawie ta sama.
_________________
Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić.
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-11-16, 11:18   

Lakierowanie proszkowe na wielki + !

Śrubek nigdy za duzo, tylko te flansze jakies małe :P
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2013-11-16, 12:23   

Klatka jest robiona wg zał J. Podstawki są cięte w cnc i są to kwadraty o boku 11 cm wiec podstawka ma 121 cm2. Śruby to 10-tki kalsa 10,9 czyli szersze i lepsze niż w J. Dlaczego 4. Bo tak mi się podobało a po drugie klatka będzie zapewne skręcana wiec wole jej nie spawać do budy. W przypadku mniejszej ilości śrub stopkę klatki przyspawuje się do podstawki/domku w budzie.

Co do rur to nie są rury gazowe bo one są ciągnione na ciepło. Polowałem i w końcu kupiłem rury ciągnione na zimo z odpowiednią zawartością węgla i wytrzymałością na rozciąganie tak jak zał J mówi.

Giętarkę mam tylko odpowiednich kopyt mi brak. I z chęcią bym takie kupił bo będą nam w garażu potrzebne bo następne klatki czekają do zrobienia.
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12