[1.1] Gleba |
Autor |
Wiadomość |
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-05-01, 23:51
|
|
|
Nie łaska poczytać te kilka stron wcześniej?
Jak nie chcesz mieć dużo do przerobienia to kup sobie oryginał nowy.... |
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-10, 20:09
|
|
|
Głupie pytanie, ale czy skrócenie tłoczyska załatwia sprawę? Przy max dojebce nie nawala dekiel o górna poduszkę?
Ja dla pewności kupiłem do wartka krótsze amorki gazowe z obawy właśnie o to.
Kod: | http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e5ad49f972d3dd7.html |
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-05-10, 23:50
|
|
|
u mnie przy bardzo mocnej glebie i bez odbojow nic nie walilo z 1.3 pod maska.
Jedras1991, od czego to amory takie krociotkie ? :roll: |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-10, 23:53
|
|
|
T3 |
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 35 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-05-11, 13:42
|
|
|
dobrze wiedzieć :) Gdzie takie cuś dostać? |
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-11, 14:59
|
|
|
W sklepie?
Ja kupiłem w venom24, jako jedyni chcieli mi odpisać jakie ma wymiary... |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 31 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2010-05-11, 15:01
|
|
|
Łada sie chowa :D do przodu byly by akurat bo przy dobrej glebie nawet łada dobija ;/ tylko czy to by do traba przypasiło |
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-11, 15:07
|
|
|
są grubsze o jakieś 12-3mm w średnicy i średnica gwintu to m10. Do tego są znacznie sztywniejsze i dają opór w nacisku więc lekko utwardzają. To jest tylko jakieś 6cm różnicy. |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-05-11, 17:29
|
|
|
Ciekawe. Wreszcie coś nowego :D
A tutaj z innym mocowaniem jakieś LINK |
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-11, 19:23
|
|
|
Bo to są zdjęcia poglądowe, nie TYCH amortyzatorów :debil: . |
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-11, 22:04
|
|
|
ale one przypasuja do 601?? hakuna matata moze faktycznie beda lepsze niz lady??!!:) |
_________________
|
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-11, 22:47
|
|
|
Osobiście nie mam pojęcia. W trabantach nie siedzę, wiem tylko z grubsza co i jak. |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 31 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2010-05-11, 23:20
|
|
|
Jedras to moze podaj wymiary :] porówna się do ładowatych.
ale cena i tak będzie atrakcyjniesza wziac od Łady amory, chodz ich "twardosc" i jakosc to nawet za 30 zl jest drogo : D |
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-12, 12:20
|
|
|
Cholera musiał bym go wyciągnąć, może jakoś w tym tyg to zrobię. Generalnie na zdjęciu widać proporcje w porównaniu do org od wartburga.
Możecie mnie olśnić zdjęciem tych z łady?
Tak to wygląda zmontowane. |
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-06-07, 15:38
|
|
|
i jak kombinowal ktos z tymi amorami?? |
_________________
|
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2010-09-11, 10:43
|
|
|
A czy do Trambka pasuje jakiś Gwint od jakiegoś VW tak zeby nie przerabiać czy nie obejdzie sie bez przeróbki ;>? A jezeli tak to z czego najłatwiej dopasować? i co wymienic ??
pzdr |
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-09-11, 11:35
|
|
|
Ponti89, przód pasuje polo 86c z tego co wiem ale gwint do polo to baaaardzo ciężki i drogi temat :-/ a tył to niewiem |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-09-11, 12:34
|
|
|
eMTi gówno prawda. Żaden gwint plug'n'play nie pasuje. Zawsze trzeba przerabiać mocowania. Do końca przyszłego tyg postaram się zrobić HOW TO bo akurat składam gwint :) |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2010-09-11, 12:59
|
|
|
O prosze ;) to byłoby bardzo fajnie ;) :D
A jeżeli na tył gwintu się nie da to co najlepszego byście proponowali ;>? |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-09-11, 13:27
|
|
|
Kto powiedział, że się nie da :)
Amory trab utwardzone skrócone/amory z poldka + tuleja gwintowana i spawanie i jest gwint. Patrz tematy: Brq, VR6, Marszal. |
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-09-11, 17:34
|
|
|
Sqall napisał/a: |
Amory trab utwardzone skrócone/amory z poldka + tuleja gwintowana i spawanie i jest gwint. Patrz tematy: Brq, VR6, Marszal. |
i jedno tipo takie jeździ i ja zaczynam niedlugo składać takie cudo
Cytat: | eMTi gówno prawda. Żaden gwint plug'n'play nie pasuje. | no to sory za w prowadzeni w błąd mówie to co słyszałem ;-) |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
marszal
DDR: trabant polo
Wiek: 40 Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 220 Skąd: Jasło koło Osobnicy
|
Wysłany: 2010-09-11, 21:53
|
|
|
eMTI w tym tipie to ten gwint to jakos mi sie niebardzo widzi chodzi mi o jakosc |
_________________ Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić. |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 31 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2010-09-12, 12:20
|
|
|
eMTi napisał/a: | i jedno tipo takie jeździ i ja zaczynam niedlugo składać takie cudo | hohoo ;] zobaczymy co z tego wyjdzie..
marszal napisał/a: | eMTI w tym tipie to ten gwint to jakos mi sie niebardzo widzi chodzi mi o jakosc | dlaczego nie? chodzi ci o to ze jest nie obspawany tylko przyłapany w paru miejscach ? |
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-09-12, 16:09
|
|
|
Aren napisał/a: | zobaczymy co z tego wyjdzie.. | sam jestem ciekawy |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
eSCeZeto
DDR: Trabant 1.1 91'
Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 6 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2011-04-09, 22:14
|
|
|
Przewertowałem temat i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Czy ktoś z Was, przerabiał temat sanek w 1.1 ?
Chodzi mi o mocniejsze posadzenie trampka właśnie 1.1 i jednak te sanki trochę przeszkadzają.
Jest jakiś patent na to ? |
_________________ Przód 6 J
Tył 8 J :D
Nisko, szeroko, twardo (takie są założenia) |
|
|
|
|
|