(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: J.J.
2008-10-28, 00:11
trabiCustomizer
Autor Wiadomość
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2007-05-21, 07:56   trabiCustomizer

chciałem zaprezentować wszystkim mój projekt, nad którym pracuje obecnie o nazwie trabiCustomizer. Zapewne wielu z was widziało busSelect'ę (link) pomyślałem więc dlaczego by nie zrobić takiego programu z trabantem w roli głównej? I tak właśnie zrobiłem... a właściwe dopiero robię.

Mój projekt to prosty flash'owy programik, który pozwala na dokonywanie przeróbek trabanta. Pomysł niezbyt wyszukany ale mam nadzieję, ze się spodoba. Póki co zaprezentuje jako przedsmak całości screen.

Premiera już wkrótce:)

screen
Ostatnio zmieniony przez GermanStyle.pl 2007-10-08, 16:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Piter
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-21, 12:53   

a kombi tez bedzie?
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2007-05-21, 13:12   

jasne... kombi również... 601 i 1.1

kombi
Ostatnio zmieniony przez eljot87 2007-05-21, 13:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2007-05-21, 13:14   

szacunken :]

ale ciut poprawic mozna sedana :]


gtw
chcesz zrobic www:D?
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2007-05-21, 13:18   

co do www to może moja flash'ówka znalazła by miejsce gdzieś na serwerze GermanStyle.pl? :oops: adresik by mógł być wtedy całkiem ładny i oczywiscie w programiku dodam logo German Style.pl:)

i jakie poprawki powinienem zrobiś w sedanku?
Ostatnio zmieniony przez eljot87 2007-05-21, 13:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2007-05-21, 13:19   

spx
serwer przedluzylem o rok =]
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2007-05-21, 13:21   

ok... trzymam za słowo;>... jak tylko skończę to myślę, że jakośto załatwimy:D
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-21, 13:58   

ooo jak super :) kiedys pytalem na starym forum o to zeby sie ktos podjal tegoale nikt nie potrafil.

dzialaj kolego, dzialaj..
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 29
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2007-05-21, 14:17   

troche roboty bedzie jeszcze z poprawkami aut. trzeba zrobic org fele :mrgreen: ogolnie wypas. działaj !!
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2007-05-21, 14:27   



1 te progi jakies dziwne
2 klamka ciut przykrootka ( ps wstawisz 4 opcje klamek:>? alu 1 alu 2 plastik i bez :P? )
3 slupek nie rowno idzie =]
4 to tamto troche za szerokie i maska za szybko ucieka i nie ma wycieraczek :P
5 za dluga ciut chyb a ramka
6 zderzak szerszy od tylniego =]

=)

sorki ze sie czepiam;d ale i tak szacunken bo ja lepiej bym nie zrobil =] ale moj wrodzony pedantyzm do niektorych rzeczy mnie nawet wkurwia :P
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2007-05-21, 15:14   

spoko... dzięki za wskazówki bo to bardzo ważne... starałem się żeby było ok i korzystałem z wielu fotek i rysunków technicznych jakie w necie znalazłem.

co do progów i słupka to wiem, że nie wyglądają ok ale to dlatego, że o nie jest standardowe zawiesenie na tym obrazku przód opuszczony jest w dół względem tyłu stąd przesunięcia

klamki oczywiście będą w 4 opcjach zderzaki też;>
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-05-21, 15:15   

bedzie mozna zrobic szpachla ? :-P
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Mihu 
DDR< >HGT


DDR: 3x 601
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 15
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2007-05-21, 15:18   

będzie masakra ;-) ;-) Życze szybkiego i owocnego zakończenia programu
_________________
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2007-05-21, 15:20   

trabanty mialy 5 zderzaqw ;p
3czescowe
jajo
owal
kwadrat
plastik xD
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-05-21, 15:21   

i wszystkie orginalne :P a ja np. nie mam org :-P
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
KajteK 

DDR: szukam
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 42
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2007-05-21, 15:36   

wielkie GUT z tego pmysłu jest ;-)

a co do zderzaków to jeszcze wersje chromowane przeciez były ;-)

i nie zapominajmy ze było tak ze wlotów na tylnym słupku nie było :-)
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 29
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2007-05-21, 15:54   

tia i maska troche za malo wystaje. ;-)
 
 
 
spider 
znany też jako karaś

DDR: 601 z '74
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 79
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-05-21, 15:55   

hehe faktycznie kiedys bylo duzo prosb o zrobienie tego na podstawie trabanta i o ile sie niemyle ktos cos tam mial probowac (ale chyba nie z gs tylko cs)..
podziewiam i czekam na efekty :mrgreen:
jak skonczysz to juz niebedzie mang w podpisach :lol:
wiec czekam.. ;-)
 
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2007-05-21, 15:56   

Jendrej napisał/a:
trabanty mialy 5 zderzaqw ;p
3czescowe
jajo
owal
kwadrat
plastik xD


a mógłbyś jakies foteczki zarzucić?
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2007-05-21, 16:02   

3czesci http://www.trabant.cz/prospekt.php?klic=63
jajo http://www.trabant.cz/prospekt.php?klic=72
owal http://www.trabant.cz/prospekt.php?klic=101
kwadrat http://www.trabant.cz/prospekt.php?klic=62
plastik http://www.trabant.cz/prospekt.php?klic=97

no i kibel =] http://www.trabant.cz/prospekt.php?klic=149
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2007-05-21, 16:11   

ooo super:) wielkie dzięki to sporo ułatwi... a czy te rodzaje zderzaków i ewentualnie innych części miały związek z latami produkcji? da się to jakoś pogrupować?

aaa i czy 3 częściowy zderzak patrząc z boku różni się od ovala?
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2007-05-21, 16:17   

jesli chcesz jak tym gdzie sie garba modyfikowalo to tam tez byly lata produkcji :)
gdzies to bylo rozpisane w latach nie wiem ale zmiany wizualne jesli chodzi o roczniki

pisze o zmianach co widac z boku :]/frontu tylu i srodka nie pisze

3czesciowe zderzaki i brak wlotow powietrza na slupach w latach 60
pozniej jajowate zderzaki do 2 polowy lat 70
potem wlazly owalne i ciensze klamki
gdzies w 2polowie 70 brak kapsli na kolach
pod koniec juz 70 czy poczatek 80 kwadratowe zderzaki czarne gumy maskujace i plastikowe klamki

no i wzorki na felgach =] i rozne rodzaje kapsli ;)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-21, 16:26   

Zlookaja na ta strone http://www.trabant.cz/pro...od=1955&do=1991

masz tu wszystkie prospekty z podzialem na lata i idealnie mozna wszystkie szczegoly poogladac. Zrob jak najwiecej oryginalnych dodatkow z uwzglednieniem kolorystyki wszelakich elementow.

jak masz pytanai to wal do mnie smailo bo ja troche ta oryginalnoscia pochloniety jestem i wiem conieco o dodatkach wystepujacych na przestrzeni lat w trabantach.

co do projektu to mam pare zastrzezen np nie podobaja mi sie nadkola (te wytloczenia w blotnikach, felgi i tak te elementy ktore juz ktos wymienil.
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2007-05-21, 16:26   

jeśli nie uda się zdobyć jakiegoś podziału na lata to po prostu zrobię nadwozie i wszystkie te elementy do samodzielnego wyboru będą... i jeszcze jedno pytanko... maska z 1.1 wygląda jakoś inaczej z boku niż maska z 601 prawda?

dzięki qbs za tastronkę i w ogólę dzięki wszystkim za uwagi. postaram sięnie dać plamy i zrobić wszystko jak należy

a jak powinny wyglądać nadkola?
Ostatnio zmieniony przez eljot87 2007-05-21, 16:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-21, 16:28   

prawda ale to musisz poszperac w necie

iiii nie zapomnij o lusterku :)
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13