To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - [601] Sedan by GoTi

GoTi - 2014-07-05, 19:16
Temat postu: [601] Sedan by GoTi
Siema :)
Jest to Trabant 601 w DR z 1971roku :P Na trabanta nakrecilem sie na droppedzie w przybrodzinie rok temu wczesniej jezdzilem e36 compact "złomek" po czym trafila sie opcja zamiany na owego trabanta po czym odrazu sie zgodzilem 2dni pozniej trabant przyjechal do mnie ze slaska. Ogolnie caly czas walcze zeby go odbudowac. W planie ostatnio bylo obnizenie dachu ale blacharz ktory go spawa odradza mi bardzo mocno to i juz sam nie wiem :/
Planu nie ma bo caly czas sie zmienia :) napewno ma byc szeroko mialo byc nisko ale wchodzi air wiec troche pipa ale co tam :D

Od razu po zakupie:










































pozdro :)

GoTi - 2014-07-09, 15:26

walka trwa


J.J. - 2014-07-09, 15:28

czemu nie wykorzystałeś tamtych drzwi ?
pingor - 2014-07-09, 17:01

Że ci się chciało spawać drzwi, ja bym kupił drugie i tyle
Bolsiarz - 2014-07-09, 17:31

Ta, ale czasem nie idzie spasowac do budy innych drzwi :)
GoTi - 2014-07-09, 18:53

te spawanie drzwi to pikus :) prawie mam nowe i sa ok :) ale lewe mialem 2 pary i w kazdych mi cos nie pasowalo wiec z 2 wyszly jedne :)
GoTi - 2014-07-15, 20:47

hmm?

GoTi - 2014-08-01, 19:24

pierwsze elementy pomalowane :D

alucarD - 2014-08-03, 10:57

tył będziesz poszerzać ?
czy może taki efekt ?

GoTi - 2014-08-03, 17:22

jak bym tak zrobil to by byla koza :D
pingor - 2014-08-03, 23:44

GoTi napisał/a:
jak bym tak zrobil to by byla koza :D


A no dokładnie ;D

Chyba że zaadoptować łuk od błotnika przedniego, żeby zniwelować spłaszczenie wtedy można by zrobić 4x rant do rantu. Przy ori błotnikach auto będzie wyglądać mega śmiesznie

GoTi - 2014-08-04, 17:37

pingor moze i to nie glupi pomysl ale napewno by to wygladalo dziwacznie a przy szybkim ar mial bym wsyzstkie blotniki obite :P a druga rzecz jaka rzezba szpachle nei szpachle jak by mialo sie opierac o kolo popelalo by z czasem
GoTi - 2014-08-04, 19:52

gladkooo

alucarD - 2014-08-04, 21:14

można by kombinować i by zrobił żeby szybko opuszczał przed rantem, a potem powolutku zejść do rantu na postoju
roboty by było....
ale efekt trochę nie pasuje do trabanta

GoTi - 2014-08-04, 21:29

alucarD dokaldnie :) wachacz musi zejsc az sie oprze o podloge :) i kolo bedzie sie chowac jak to zawsze jest :)
Bross - 2014-08-05, 14:50

Co do deski ja bym użył szpachli aluminiowej (na felgach mam i nic nie pęka.)
dobrze by było gdybyś z tyłu otwory zaślepił szpachlą z włóknem (Fiber Novol)
Tak to ok ale serio z doświadczenia wiem co pęka ,a co nie :D

Powodzenia w pracy przy dobrym projekcie.

GoTi - 2014-08-05, 21:17

hmm jakie otwory ? :D wszystko zaspawane a szpachla bedzie jeszcze szlifowana ;)

i dzieki mysle ze kiedys wyjedzie :D

pingor - 2014-08-05, 22:39

Ja spawałem deskę w 1.1 na to szpachel - popęka !!!
Włókno szklane - to dobra rada jak nie chcesz robić 2 razy (ja niestety muszę ale i tak plan się zmienił w między czasie, ale na pewno teraz będę podklejał też włóknem)

Bross - 2014-08-05, 23:11

nie wszystko zaspawane - zostały co najmniej 2 niezaspawane i nie zaszpachlowane otwory po ramce ozdobnej. (nie żebym się czepiał)

Zanim pomalujesz dospawaj sobie od dołu półkę na włączniki . bo później będziesz kombinował jak koń pod górę.
półka będzie niewidoczna jak dobrze pomyślisz.


GoTi - 2014-08-06, 16:34

hmm zadne otwory bo ten daszek bedize zlaozony jak i schowek z klapka ;)
a co do tych rpzelacznikow to wiem ale u mnie tylko jeden od swiatel i nic wiecej :P

pingor - 2014-08-06, 18:59

A włącznik kompresora i jakieś takie gdzie ukrywasz ?
Manometrów nie będziesz mieć na wierzchu?

GoTi - 2014-08-06, 19:34

jaki wlacznik ? :P cisnieniowy wlacznik z czyjniekiem i nie msuze nic wlaczac :D steruje samo na kiedy wlaczyc kiedy wylaczyc :) a co do manometrow to albo schowek albo gdzies miedzy fotelami nie wiem tego jeszcze :) a sterowanie to z centralnego zrobione a co do stalego to na kablu cos odpinanego;p
alucarD - 2014-08-06, 20:30

Radzę ci zrobić jak bross mówi
choć by ci przełączniki teraz nie były potrzebne
to jednak z czasem znajdzie się rzecz którą byś chciał uruchomić za pomocą przełącznika...

pingor - 2014-08-06, 21:46

Szerokiej drogi jak ci się presostat załączy na wyłączonym silniku :D
To jest chyba najgorsza rzecz jaka może być kompresor na stałe podłączony bez pstryczka pod ręką. A dwa alternator i tak nie generuje na postoju tyle prądu ile potrzeba i kompresor zjada prąd z aku. Ja swój staram się załączać tylko jak jadę. Presostat mam na pstryczka elektryczka ;)

Pod siedzeniem manometry hmmm i co lusterko do tego damskie żeby wyregulować zawieszenie do jazdy hahahahahhaha

Nie powiem wygląd może i będzie ideał bo wszystko gdzieś pochowasz ale praktyczne to to na pewno nie będzie ...

GoTi - 2014-08-06, 21:57

pingor dobrze bedzie :) a manometry nie pod tylko miedzy fotelami :P chodzilo tam gdzie reczny (jeszcze nie wiem czy bedize on :P ) wiec nie wiem gdzie te manometry ale to narazie jest pikus bo to sa duperele ;)
a co do praktycznosci nie potrzebuje tego trab to czysty fun nie do jazdy na codzien



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group