To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Historia - [601] Uniwersal 1978

Zdunsky - 2011-11-21, 03:04

diabeł siedzi w detalach...
Geras - 2011-11-22, 17:36

aaa ja myslalem ze w piekle ]:>
bRq - 2011-11-23, 22:12

Aren napisał/a:
co do koloru, to niech ktos sobie maluje w taki sam jak moj, :lol: :lol: ale z pewnoscią nie bedzie to taki sam trabant :}

Trabanty 16V maja takie kolory :lol:

To jest Trabant Eljota:

Aren - 2011-11-24, 12:40

bRq napisał/a:
Aren napisał/a:
co do koloru, to niech ktos sobie maluje w taki sam jak moj, :lol: :lol: ale z pewnoscią nie bedzie to taki sam trabant :}

Trabanty 16V maja takie kolory :lol:

To jest Trabant Eljota:
Obrazek




no wlasnie maja calkiem inne :} a geras juz wczesniej wspominal o trabie eljota

swoja droga calkiem niezle robi go

rafal - 2012-01-27, 10:18

Lisek daj jakiś up w temacie
Geras - 2012-02-09, 18:20

i jak tam ci idzie :?: pokaz cos :-P
lisek - 2012-02-17, 14:15

mały up w temacie w ziołem się za mechanikę założeniem było że wszystko ma być wymieniane na nowe (wiadomo rzeczy typu przewód hamulcowy metalowy itp. nie wymieniałem bo nie widziałem sensu) pierwsza rzecz zakupiłem jakieś części:
następnie coś tam porozkręcałem i mechanika okazałą się nie wiele lepsza niż buda foto:





coś tam nawet czyściłem ręcznie ale szybko odpuściłem a że miałem fajna opcje wszystko co stalowe wypiaskowałem a aluminium wyszkiełkowałęm:





dalej przednia za wiecha jest już praktycznie gotowa brakuje resora który wiozę w sobotę do kowala, drążków kierowniczych bo czekam na resor, wiatraka i obudowy silnika (wiatrak muszę wypolerować i pomalować, a obudowę mam już wyspawana tylko pomalować ale pogoda nie sprzyja :-/ na foto skrzynia się nie świeci bo nachuchałem przez przypadek an nią a stoi w komórce gdzie jest taka sama temperatura jak an zewnątrz :-P






wpadło parę gratów najważniejszy czyli grill st typ
teraz wpadły mi 3 kołpaki st typ, małe kołpaki te co zasłaniają otwór w kole, chrom wycieraczki, chrom klamki z wartburga 353 i trochę drobnego badziewia ale na razie trwaj prace nad tym wiece niedługo pokaże.
w sumie jak się wyrobie to w sobotę wkładam zawiechę do budy i składam, najgorsza sprawa na ten moment to kable bo to dla mnie istna dżungla ale powoli walczę. niedługo kolejny up pozdro.

Geras - 2012-02-17, 15:16

noo ja z kablami to mialem najwiekszy dym ;] wczoraj jeszcze bawilem sie z przekaznikiem od swiatel tera dziubie zajebiscie ;] kable opanowane ;p ile dales za atrapke tez takiej szukam ;[ o ile wachacze wachacze zrobiles wiecej :?:
lisek - 2012-02-17, 16:44

atrapa okazyjnie wyszła 100zł, co do wahaczy chyba 2,5cm dokładnie nie pamiętam
Aren - 2012-02-17, 18:21

dobra robota, na zywo pewnie o wiele lepiej wyglada bo zdjęcie z lampą zrobiles ;)


a temperatury są coraz lepsze wiec niedługo ruszysz z malunkami



aa, wlasnie przed chwilą mialem tel ze tylny zderzak kumpel ma jak co, ale to w nastepnym tygodniu dam ci znac bo nie jezdze do niego.


wpadasz po graty jak do kowala bedziesz jechać?

lisek - 2012-02-17, 21:13

taa zajadę na pewno tylko nie wiem konkretnie kiedy czy sobota czy niedziela będę dzwonił
Kula - 2012-02-18, 01:49

wszystko ładnie pięknie :)

ale sztywne przewody i tak bym wymienił na nowe. Ori są stalowe i gniją :P

lojciec14 - 2012-02-18, 14:17

Nie polecam gum półosi mocowanych na tych opaskach... Na pewno nie na białych. Czarne są wytrzymalsze, to raz. Dwa lepsze są metalowe obejmy, do półosi. Mieliśmy na warsztacie już kilka przypadków kiedy te opaski się zwyczajnie zrywały, albo luzowały.. nie wiem, jak doświadczenie innych w tej kwestii, ale dla mnie szkoda przegubów...
lisek - 2012-02-18, 15:40

Kula, ja mam przewody aluminiowe, lojciec14, nie nie na pewno nie będzie odpierdalania takiej maniany tylko teraz chwyciłem to na trytki złapałem żęby mi nie zrywało gumy a u mnie w sklepie nie maja tych metalowych do przegubów tylko może zamówić, ale za tydzień pójdę do normalnego sklepu i kupie metalowe opaski na pewno nie będzie tak jak teraz to tylko chwilowo
lisek - 2012-03-06, 18:34

no w miarę ogarnąłem lakier do tego poziomu że mi się morda śmieje ]:>
PS. malowanie w garażu :D

dzikU - 2012-03-06, 19:51

Jaki masz pistolet?
Bross - 2012-03-06, 19:54

Wahacze powiadasz ,że 2,5cm przedłużone szkoda ,że jeszcze niema fotki jaki jest neg bo...

...bo znalazłem moje stare wahadła i chciałbym za ich pomocą ładnego nega zrobić :D
ogółem wszystko ładnie i pięknie sporo nowych części widzę ,porządny kawał Dobrej roboty.

Trabancik 16V Eljota jest zajebisty :D

eljot87 - 2012-03-06, 20:38

Bross napisał/a:
Trabancik 16V Eljota jest zajebisty :D

jeszcze 16V się nie dorobiłem

lisek - 2012-03-06, 20:45

pistolet był pożyczany z lakierni sata wiem że kosztuje grubo ponad 1k. bross może w weekend pokaże jak to będzie wyglądał neg. co do roboty w sumie po rozkręceniu auta co do śrubki aż żal zakładać jakieś stare części eksploatacyjne czy wkręcać brudne śruby części czy inne rzeczy które psuje efekt końcowy bo od malowanych aut jest sporo ale chodzi o dbałości o szczegóły bo one decydują o efekcie końcowym
Bross - 2012-03-06, 22:22

Sam jestem na etapie kupowania i czyszczenia śrub, zakładaniu prawie każdej części nowej.. ale to niestety nie dla mnie i nie mój Trabi. (aż chcę moje 353 wypiaskować i zrobić odnowa)
Wiem co czułeś trzymając brudną śrubę w ręku patrząc na czyściocha jakim jest Twój Trabi. Lakier naprawdę wygląda fajnie tylko szkoda ,że musiałeś włożyć sporo pracy po lakierowaniu by tak wyglądał. (kwestia wprawy lakierniczej)
Jedyne co z krytykuje to ten brązowo Miniowy kolor (czerwony tlenkowy) pewnie ,że monitor przekłamuje ale kto wie ... Może to lakier ten sam co na dachu. heh :D

lojciec14, dosłownie zgadzam się z Tobą w kwestii "Trytytków" na gumach półosi. szkoda se syf robić pare zrywów i spadają gumy. reszte grafitowego syfu można sobie dopowiedzieć, także Ja już lisekowi, współczuje Czyszczenia i roboty na nowo.

lisek, Mam nadzieje ,ze chwilowo to tak złapałeś i co ważniejsze nie zapomnisz tego zmienić na stalowe obejmy albo chociaż na dupny cybant.
Inaczej zapowiada Ci się niezłe czyszczenie po pierwszym zrywie więc jak będziesz czyścił grafit i przeguby polecam Ci środek "PER" myje się tym na zimno i na ciepło (podgrzewasz we wiadrze) ma wtedy największą skuteczność ,zmywa bezwzględnie każdy smar nawet ten "50letni" łącznie ze smołą i inymi ropopochodnymi... [na zimno dłużej się myje].
Niestety trudno kupić ale jest łatwiej dostępny jak zakazane "TRi"

lisek - 2012-03-07, 06:37

przeguby były wymyte do zera i był nowy smar grafitowy tryrki były chwilowo ponieważ nie miałem metalowych obejm a u mnie w motoryzacyjnym tez nie mieli a nie miałem dostępu do innych sklepów trytki są już zamienione na metalowe opaski(nie wiem jak to się nazywa wiem ze się ściska szczypcami i zaklepuje młoteczkiem :D )
bRq - 2012-03-08, 15:42

Dobrze lakier polozony :) w garazu tez mozna to dobrze zrobic... najwazniejsze jest - dobra reka i woda na podlodze :lol: Jak nie masz reki to mozesz nawet w komorze malowac a i tak bedzie do szynki.
Aren - 2012-03-27, 20:19

pochwal sie co nowego
Aren - 2012-05-07, 17:05

ty sam pokaz co robisz a nie kazdego pytasz :-P i nie mow ze nic bo dobrze wiemy ze działasz.


Po maturach wezme rafala i wpadniemy do ciebie

lisek - 2012-05-07, 18:44

a no działam dam up na weekend a wpadajcie zapraszam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group