Warsztatowo - golf mk1 vs trabi
herakles - 2009-07-29, 17:29 Temat postu: golf mk1 vs trabi witam
o ile różni się golf mk1 od trabiego szerokością zawieszenia z przodu?
bo prawdopodobnie będę miał dostęp do golfa po SWAPie z silnikiem KR i czy dałoby się to przerzucić przez przerabiania półosi itp
pozdro
Maciek - 2009-07-29, 19:10
Dało by się, pewnie czemu nie. Trzeba tylko wór piniendzy i kolesia który ci przespawa kielichy zawieszenia, całą podłogę, wstawi wózek z wv itp. Półoski to koszt ok 200pln a przy takim swapie to drobne :P Bierz całego Golfika bo waszystko idzie 100 razy szybciej jak masz kompletny osprzęt.
bRq - 2009-07-29, 19:32
Raczej sie nie da. Golf jest szerszy okolo 10cm (jak nie lepiej).
Poszukaj sobie w necie fot zlotego traba 1.8T i zobacz jak on ma wstawione kielichy z mk3 ;)
TrabiVR6 - 2009-07-29, 21:06
bRq napisał/a: | zlotego traba 1.8T i zobacz jak on ma wstawione kielichy z mk3 |
Z polo 6N :-P
herakles - 2009-07-29, 21:27
to te kielichy sa jakos w tyl przespawane?
bRq - 2009-07-30, 10:32
z tego co widac dolozona jest tez sciana grodziowa, wiec moze takie zludzenie :roll: ogladalem na zywo, ale nie przygladalem sie az tak dokladnie :)
herakles - 2009-07-30, 10:35
no zauwazylem ze jest tam tez cos wiecej ;) moze tam gdzies pod kokpitem wentylacje uchowal
to po co wlasciwie trza kielichy wstawiac z czegos innego?
swoja droga 180 KM w trabiku.. masakra ;d nie wspomne o polskim VR6 ;d
bRq - 2009-07-30, 11:10
Nie wiem po co, moze zeby miec wszystkie lapy silnika orginalne razem z calym wozkiem itd. Moze zeby zalozyc cale zawieszenie z 6N/corrado.
TrabiVR6 - 2009-07-30, 11:47
bRq napisał/a: | Nie wiem po co, moze zeby miec wszystkie lapy silnika orginalne razem z calym wozkiem itd. Moze zeby zalozyc cale zawieszenie z 6N/corrado. |
Miedzy innymi też (nastepnego tez tak zrobie ) A po drugie u faszystow powyzej 80KM w trabancie na ori klamotach nie dadzą TUV u Dlatego chlopcy spawaja caly front od polo lupo itp.
herakles - 2009-07-31, 11:32
ahm to teraz wiem wiecej ;) dzieki i pozdro ziomale
swoja droga z czego dawaliscie tarcze itp do swoich trabikow? i z czego zwrotnice z przodu i co zostalo oryginalne?
bRq - 2009-08-01, 11:21
orginalne podluznice :D
wahacze przerobione (zmieniony swozen na wiekszy - 19mm)
zwrotnice z golfa 2 gti/passata 35/ corrado itp
tarcze j/w - wentylowane 256x20
zaciski j/w - Girling ;) (chyba 52)
tyl komplet tarcze, piasty itd. z golfa 2/3 gti
tiso - 2009-08-01, 12:31
golf 3 gti ma tarcze tyl na 5 srub z tego co wiem
TrabiVR6 - 2009-08-01, 12:56
tiso napisał/a: | golf 3 gti ma tarcze tyl na 5 srub z tego co wiem |
Nie wszystkie GTI :-P
Ja mam taką samą konfiguracje jak bRq :D
bRq - 2009-08-01, 20:30
mk2/mk3 GT tez maja tarcze z tylu i 4x100
marszal - 2009-08-01, 23:25
Ja tyl mam od pasata b3 2.0 a zaciski od audi a4
przod komplet od pasata b3
herakles - 2009-08-03, 14:48
a wejda takie tarcze w 3nastki? ;d
tiso - 2009-08-03, 14:49
jezeli tarcza jest 239mm to chyba wejdzie ale jak jest 256 to minimum 14
herakles - 2009-08-03, 15:31
aaa.. no to w takim razie z czego mozna wsadzic takie ktore sie zmieszcza w 3nastkach?
TrabiVR6 - 2009-08-03, 20:05
Z golfa Mk2 -3 do 100KM i wtedy pasuje na trabantowy swozen wahacza
herakles - 2009-08-03, 20:33
o to fajnie
a sa jakies takie ktore sa wentylowane?
Sqall - 2009-08-03, 21:28
jeśli chodzi o mk3 to raczej nie do 100 a mniej PS. mój wujek ma anglika 90ps diesel i 13nie założysz.
TrabiVR6 - 2009-08-03, 22:03
Diesle sa cięższe wiec mogo byc wieksze :] Wentylowane 239 tylko polo lub golf z ABS do pojemnosci 1.6 oczywiscie mk3i to w rocznikach powyzej 96 w mk2 nie wystepowaly chyba wentylowane 239 chyba ze w pierwszych gti ale tego nie wiem na 100%
bRq - 2009-08-03, 22:06
mk1 GTi, Polo g40, mk2 1.6 i wzwyz (procz GTi).
herakles - 2009-08-04, 00:27
dzieki :)
|
|
|