To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - [601] Mój helmucik

Dzordz - 2010-08-12, 20:11

Prawie każdy trab na glebie ma szeroka stal juz mi przeszła na nia zajawa. Opony mam 165 55 13 wiec o balonach nie ma co gadac
Dzordz - 2010-10-13, 11:28

zeby nie było ze nic sie nie dzieje to prezentuje postep prac nad helmutem:
po pierwsze primo:
- założyłem z przodu tarcze na adapterach wycinanych cnc, jest to komplet od opla kadeta
- wskoczył na front alus

- z tyłu mam juz gotowe bebny z piastami od opla astry f 1.4, zostana one zamacowane na specjalnym dystansie do wahacza i w ten sposób z orginalnego systemu hamulcowego nic nie zostanie bo papa już jest od cieniasa 1.1
- a wszystko to podyktowane nowy zakupem

Aren - 2010-10-13, 13:45

robi się ciekawie :-)
Kula - 2010-10-13, 15:01

kurde :roll:
Dzordz - 2010-10-13, 19:54

cały czas do przodu :) teraz mnie czeka gromadzenie czesci i potrzebnych mi elementów do swapa i clean looka pod macha
Dzordz - 2010-10-27, 14:17

chyba zaczyna mi pozytywnie odbijac i ide w jakość :) zakupiłem inne szeleczki stare na sprzedaż w bardzo atrakcyjnej cenie :) doszedł tez po problemach z pradem gajgerek sprawdzajacy ładowanie :)

oto nowe

Anonymous - 2010-10-27, 19:18

Nooo :D od razu lepiej, bo te z Jacky to z pupy są :-| No to mam nadzieję, że na SilesiFest będzie co oglądać :D kiedy drugi kubeł? jak tam z blacharką?;)
Sqall - 2010-10-27, 19:38

Ten kubeł pasuje bez problemu żadnego?
bRq - 2010-10-27, 20:07

zalezy co przez to rozumiesz :)
ja mialem takie 2 zamontowane.

Dzordz - 2010-10-28, 12:56

katowniki sroby nakretki podkładki szlifierka katowa jakies 2h pracy i kubeł w trabie.
Co do blacharki to narazie ogarne przód i jaskółke pod 353 i clean look. Potem wezne sie w koncu z tył nowy pas tylni juz mam w garazu szukam reperaturek nadkoli :0

Anonymous - 2010-10-28, 16:26

ja mam taki sam kubeł i u mnie zamontowanie zajęło jakieś 30min. Kątowniki z dziurami miałem;d udało mi się zamontować w oryginalne otwory Trabantowe:) także podłoga nie ucierpiała.
bRq - 2010-10-28, 18:02

Ja gdzies mam 1 szyne do takiego Bimarco C.
Dzordz - 2010-11-29, 06:49

kto powiedzial ze zima sie nie da na glebie jezdzic fakt ze robi sie za pług i jak wpadnie sie w kopny ciezki snieg to staje alternator i trab chce gasnac ale tak to nawet nawet prze do przodu no i ta natychmiastowa reakcja na zaciagnieta lape



Uploaded with ImageShack.us

Maciek - 2010-11-29, 10:55

Przedni napęd rządzi :) karejem mam problem podjechać na asfalt z pobocza :/ Napęd na tył+lekka szynka
Dzordz - 2011-01-11, 09:39

mam od was pytanie: Jak najlepiej wypolerować ranty felg alu. Chodzi i o schemat jakim papierem najpierw czy na mokro czy z pasta polerska, jakie pasty są najlepsze, jak chronić wypolerowany rant.... Bo mam już wypiaskowane felgi i zaczynam się z nimi bawić. Rant na pewno będę polerował co do środka felgi jeszcze nie wiem może machnę ją na biały mat. Jak ktoś ma inny pomysł na moją felgę tak aby pasowała do mojego auta, to proszę podaj swoją wizję
Kula - 2011-01-11, 15:24

po piaskowaniu to nie wypolerujesz tak łatwo :) znajomy kupił felgi po renowacji i chciał rant wypolerować. Zapomnij... papierem o mega grubej gradacji nie był w stanie dobrze wyrównać powstałych po piaskowaniu nierówności.

jeśli mimo wszystko chcesz spróbować to szukaj na innych forach. Jest parę tematów w których jest opisane co i jak. Chociaż nie każdy chce się dzielić swoimi tajnikami polerki :)

J.J. - 2011-01-12, 14:51

mogłeś je dać do szkiełkowania, nie zniszczyły by ci tak powierzchni :)
ewentualnie piaskiem z plaży :D wypas delikat :)

Zdunsky - 2011-01-13, 02:20

Ja robiłem tak. Po kolei: papier 60 potem 80, 120 albo 130, 200, 400, 800, 1600 potem pasta i wyda. ale czasu nie odzyskasz. Jedną fele robiłem od 14 do 23 czyli cały dzień. Wszystko poza polerowaniem pasta robiłem ręcznie. Nie mam aparatu bo zniknął ale chętnie bym ci zdjęcia pokazał. Niby spoko ale lustra nie na. Od siebie moge powiedzieć ze paste to kup Autosol bo takie białe czy zielone klocki z allegro to absolutnie nic a nic nie warte.
Dzordz - 2011-01-13, 10:51

a polerowałeś rant na aucie czy na jakimś warsztacie. Bo ja sobie już zaczołem zabawę z polerką. Podniosłem auto na kobyłki wrzuciłem bieg i koło się kręciło a ja tylko papierek w jednym miejscu trzymałem.
Sqall - 2011-01-13, 11:44

Bardzo dobrze zrobiłeś :) Zmieniaj papierki, a później pasta i gotowe :P
J.J. - 2011-01-13, 11:44

; D
Kula - 2011-01-13, 11:47

ja bym jeszcze użył 2000 i ewentualnie 2500. Pasę natomiast Automax bym jeszcze spróbował. Zawsze mam 2 pod ręką. Jak jedną nie idzie to myję felgę porządnie ludwikiem i próbuję drugą pastą.

Autosolem dobrze poleruje się felgi od Porsche i inne "lane" natomiast kute felgi to autosol najlepiej daje radę (BBS skręcane, i inne tego typu). Ręką lustro się wyciąga :) Jest jeszcze wiele innych past. Cały czas korci mnie wolfram ale to dużo żarówek bym potrzebował :P

Sqall - 2011-01-13, 14:30

Pokaż jak Ci wyjdzie polerka po piachu bo jestem ciekaw. Nieźle trzeba felgi zjechać po takim zabiegu :D
Aren - 2011-01-13, 22:40

Tez mnie czeka niedlugo polerka BBS RM, i wlasnie chce je do piachu oddac bo jest kurewstwo jakies na nich co scansolem nie idzie :|


czekam jak sqall na foto

J.J. - 2011-01-14, 07:52

szkiełkujcie! nie piaskujcie!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group