To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - [601] Mój helmucik

Sqall - 2013-11-16, 23:09

W takim razie robota na poziomie :)
marszal - 2013-11-28, 21:08

Beje grubo ale bardziej w rally :D
Dzordz - 2014-04-07, 18:23

W chwili wolnego zrobię wam mały up.

Silnik ogarnięty:
-Nowe szpilki głowicy, planowanie i polerka głowicy, uszczelki termostaty regeneracja pompy wody. Złożenie w całość i przymiarka do auta.

Porównanie z R6 3.0 z bmw

Matowanie środka i zabezpieczenie epoksydem

Zabawa w cleanlook-a

Blacharka - Nowy pas przedni i półki na zderzaki

Przymiarka zderzaka


Dalsze zabawy pistoletem i epoksydem

BBS RS do trabanta za duże


Wszystkie prace wykonuje w Klema Custom Garage gdzie od 2 lat pracuje.
Słabo mam czas cokolwiek tu wrzucać ale na funpage garażu https://www.facebook.com/KlemaCustomGarage często znajdują się zdjęcia postępu prac.

Bross - 2014-04-07, 20:54

Dzordz, tylne duro masz już przyklejone ?
Przy tylnym pasie masz jakieś szczeliny , jeśli już przyklejone uzupełnij gumą boll'a.

Na razie ogarnąłeś Kawał Dobrej Roboty

Zastanawia mnie czy ta czerwona Tlenkowa ,to coś starego czy dodatkowo "ciapracz" czymś Minio podobnym. Starczy Epoxyd.

Dzordz - 2014-04-07, 21:20

Na ten czas nic nie jest klejone :)
pingor - 2014-04-07, 22:59

BBS RS ładnie wchodzą do trabiego :D co ty mówisz ;) wyglądał by zacniutko
Dzordz - 2014-08-24, 18:55

Niestety dla trampa dostałem kontrakt za granicą i wyjechałem. Więc na dzień dzisiejszy stoi on w suchym magazynie. Przed wyjazdem została skończona blacharka oraz został zabezpieczony epoksydem a w profile zamknięte poleciał strumień konserwacji.

Projekt nie będzie jednak porzucony!! Prace trwają z zagranicy. Nawiązałem kontakt z kolegami Cechami z Trabime.cz. Kombinujemy z tylnymi wahaczami, próbuję ich namówić żeby przesunąć mocowanie resoru w dół co da większą glebę oraz możliwość regulacji wysokości auta. Kupiłem już od nich przedni wahacze z regulacją i jak Mama pisała już są w domu. Zobaczymy jak to wygląda w Październiku kiedy zawitam na chwilę do kraju.

Jest też plan założenia tarcz do tyłu. Z nudów zaprojektowałem taki adapter, który powiekszy glebę o 3 cm. Co o nim sądzicie


W zimie auto ma zaplanowaną wizytę w http://race-cages.pl/index.php wiadomo po co :)

pingor - 2014-08-24, 23:09

Zrobiłem dokładnie ten sam numer z adapterem. Ty też planujesz ją rozumiem założyć od wewnętrznej strony wahacza żeby kolo nie zostało wypchnięte. Jedynie co ostrzegam cie ze ja zrobiłem tak adapter ze przy maksymalnym opuszczeniu zacisk opiera mi się o okucia amortyzatora - pomysl o tym żebyś ich nie robił dwa razy. Wydaje mi się ze śruby od czop miałem tak jak Ty równo a nie pod kątem czyli musiał byś je obrócić tak żeby zacisk zszedł Ci niżej. Największy plus takiego rozwiązania jest ze obniżasz auto nie robiąc większego negatywu. Lepiej uniknąć zbytnich negatywów bo nie da się szybko na tym jeździć auto jest "nadpobudliwe"
Dzordz - 2014-08-25, 12:32

Nie boję się ocieranie o amora gdyż u mnie jest resor więc jest sporo miejsca pomiędzy kołem a lagą. Będę mocował go normalnie, bo zależy mi na wypchaniu koła bez używania dystansów.
J.J. - 2014-08-25, 13:07

Dzordz napisał/a:
Kombinujemy z tylnymi wahaczami

to pomyśl jeszcze o regulacji długości ramienia, które idzie do dzwonka, na środku auta co by zbieżność poprawić :)

fajno, że do przodu :)

Dzordz - 2014-08-29, 15:57

Kolejna partia zabawy w Cadzie 3D.
Adapter na tarcze przód:

Taką klatkę mniej więcej będę chciał zbudować. Rysunek bardziej koncepcyjny aniżeli inżynieryjny.



Projekt naby gotowy do wykonania.


Robię takie projekty bo okazało się że mój znajomy co tnie w CNC zakupił ostatnio frezarkę CNC i na razie nie chce nic wykonywać dla klientów dopóki nie nauczy się jej obsługi. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Szukam jeszcze rysunków kryz do połączenia silnika 353 ze skrzynią trabantowa. Jak macie coś to mi prześlijcie albo tu wrzućcie.

Sqall - 2014-09-02, 23:41

Fajne projekty robisz. Mozna sie do Ciebie zgłosić jesli będę cos potrzebował?
Dzordz - 2014-09-03, 00:21

Nie widzę problemu:)
Dzordz - 2014-09-09, 11:15

Siemka.

Po pierwszej wypłacie i przeglądnięciu ebay-a w UK, noszę się z zamiarem kupna felg. I teraz pytanie czy wejdzie. Pamiętając że auto będzie w stylu classic-street racing, które najlepiej. Wszystkie kosztują w granicy 200 funtów.
W moim trabim mam tarcze z przodu i z tylu będą tarcze lub bębny z VW.
Interesują mnie następujące felgi:
13x8

13x8

13x7

13x8

Planuje na nie założyć opony 175 50 13 najchętniej Yokohama A539
Dodatkowo znalazłem inspiracje na deskę. Jak się wam wydaje będzie takie wykończenie współgrało z charakterem auta??

m o r t i - 2014-09-09, 12:09

felgi piękne i klasyczne

uwazaj co by nie były do mini bo ono ma rozstaw 4x101,cos

a deska mało racingowa moze by tak kiere z rally ??

Dzordz - 2014-09-09, 12:18

Nie boję się innego rozstawu. Jak coś to się nawierci inne otwory. Man tokarza co wierci takie rzeczy po 20 zł od koła bierze (tarcza i piasta). Do tego wbije się radełkowane szpilki i będzie. Więc to nie problem. Bardziej obawiam się o et tych felg i ich szerokość - 8 cali wydaje się dużo.

Co do kiery to mam inna :)

pingor - 2014-09-09, 15:49

Póki masz auto nie pomalowane możesz poszerzać nadkola do woli :D
Jednak przy felgach z małym ET albo i nawet ET na minusie raczej bym pomyślał o redukcjach od wewnątrz bo jak dasz 1,5 cm redukcje to jakbyś miał felgę na zewnątrz jeszcze o dodatkowe 0,5 cala :D

A do rajdówki za duży negat też nie dobry ;p

Maciek - 2014-09-10, 19:27

Zdecydowanie te pierwsze. Poza tym sam planuje założyć revolution (zdjęcie nr 2) 13x7 : )
Dzordz - 2014-09-12, 12:13

Puki co boję się je kupować z powodu et.
Pierwsze felgi mają et -7. Może to wyglądać słabo na aucie:(

pingor - 2014-09-12, 22:31

Obawiał bym się tego samego przy takim ET....
Bolsiarz - 2014-10-12, 15:57

jest i chyba mistrz drugiego planu? http://allegro.pl/bmw-318...4692921951.html

jak tam, coś się dzieje w temacie?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group