To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - trabi Szczecinek

john'ek - 2009-09-06, 11:58

giiiit
tiso - 2009-09-14, 18:47

no i w koncu dorwalem aparat i sa fotki :D

marszal - 2009-09-14, 19:11

a gdzie jest serwo od hampli bo nie widze
i od czego masz chłodnice bo jakas taka fajna mala

tiso - 2009-09-14, 19:22

serwa niema poniewaz musze zobaczyc czy sama pompa nie pociagnie bo powinno tak tez dzialac a chlodnica jest od golfa GTI tego co silnik bralem
marszal - 2009-09-14, 20:03


ja zamowilem od golfa gti i jakas wieksza sie wydaje

a co do hampli powodzenia w zatrzymaniu zestawu bez serwa juz wole dac jakies od fiata niz zadne

Aren - 2009-09-14, 20:08

powodzonka :] a co robisz z poszerzonymi stalowkami od 601 ? bo widze ze lezy jeszcze obok traba
Kula - 2009-09-14, 20:34

tiso napisał/a:
serwa niema poniewaz musze zobaczyc czy sama pompa nie pociagnie bo powinno tak tez dzialac



jesteś hardkorem... działać zadziała ale z siłą herkulesa będziesz musiał napierać na pedał żeby ze 150 zatrzymać to to... daj kawał rury, przedłóż popychacz, i serwo umieść w okolicach linki/siłownika sprzęgła i na pewno będzie bezpieczniej...

ja zakładam do siebie jak najmocniejsze heble będę w stanie wsadzić a bede miał w porywach 60KM i mniejszą masę.

marszal - 2009-09-14, 20:58

jak mialem 1.3 i w 4 0soby przyszlo nagle hamowac to nie byla rewelacja a co dopiero przy 1.8 gti szczerze pomysl nad serwem
tiso - 2009-09-14, 21:17

no zobaczymy jak to bedzie bo jezeli bede mial wydajna pompe hamulcowa to bedzie dobrze a jezeli nie to trzeba bedzie wstawic serwo
eljot87 - 2009-09-14, 21:39

nie wiem czy wiesz na czym polega działanie serwa i czy rozumiesz co ci powyżej koledzy zasugerowali...
Kruchy - 2009-09-14, 22:34

Pojedź kawałek jakimś normalnym autem z góry z wyłączoną stacyjką, parę razy przyhamuj. Pierwsze depnięcia będą spoko, ale potem to nie wiem czy byś auto dwoma nogami zahamował z większej prędkości zapierając się o słupki i trzymając kurczowo kierownicy. To, że auta takie jak Wartburg czy Trabant hamują bez serwa dość lekko, nie oznacza, że gdzie indziej będzie tak samo. Ja tam się nie znam, ale kiedyś się inaczej od początku pompy konstruowało po ty by działały bez wspomagania.
bRq - 2009-09-15, 02:28

Kruchy to nie jest tak jak piszesz. Serwo dziala tak, ze jak nie ma podcisnienia (silnik nie chodzi) to pogarsza hamowanie. Jak nie ma serwa to hamuje sie lepiej. Do codziennej jazdy wiadomo, ze wygodniej jest z serwem. Moj trab zatrzymywal sie praktycznie w miejscu. Nie mialem serwa, ale mialem hamulce jak z golfa 1 z nacinanymi tarczami i klockami. Polecam, bo hamowanie jest na prawde duzo lepsze na nacinanych tarczach i dobrych klockach (aktualnie mam taki sam zestaw, ale juz z Golfa 2 - wieksza tarcza i inne zaciski).
Skoro konstruowali inna pompe bez serwa a inna z serwem to dlaczego pierwszy golfa (7x) zamiast serwa mialy kawalek rurki (przedluzka) ? Pozniej montowali do tej samej pompy serwo, bo wygodniej bylo hamowac.

http://brqzg.wrzuta.pl/fi...komania_3_-_os1 - 0:33 co prawda tutaj jest troche na piachu, ale na asfalcie tak samo blokowalo kola. :roll: ABS juz mam wypracowany w nodze :P

Bez serwa bedziesz musial mocniej cisnac pedal - z nim bedzie poprostu wygodniej hamowac. Wzmocnij pedal hamulca lepiej, bo widze, ze go nacinales.

A druga sprawa - klatka. Tylny krzyz - czemu masz go tak nisko? Trzeba bylo dac rozporke do tylnego palaka glownego. Mam nadzieje, ze pod kazda rure bedziesz dawal blache min 3mm ?
Jakiej srednicy masz rury?
Czemu nie zainwestujecie w otwornice do metalu ? I ty i marszal macie sciane grodziowa potyrana, a ja mam ladny otwor 48 na rure (cale 30pln na otwornice wydalem).


Tak czy inaczej zajebista robota :)

tiso - 2009-09-15, 12:55

bRq klatka jest wykonanawedlug załacznia J dla kierowcy z pilotem dlatego mam tak krzyz bo tak pisalo a blacha tez bedzie wszystko w swoim czasie bo klatka jeszcze nie do konca pospawana a rure na klatke mam 50mm aha otwory na rure przez sciane grodziowa robilem malym przecinakiem i narwet ladnie wyszlo bo akurat nie mialem otwornic
bRq - 2009-09-15, 14:11

Spoko, dzialaj, bo efekt juz jest ciekawy ;)
Silnik juz odpala? Jezdzi? ;)

tiso - 2009-09-15, 17:34

jeszcze nie odpala bo musze klatke zrobic do konca a wlasciwie zostalo przyspawac mi juz tylko rure zamiast deski i rozpurke tylnych kielichow bo dzisiaj juz wszystko prawie pospawalem i jak skoncze to zaczne ukladac dopiero tak jak maja byc kabelki
marszal - 2009-09-15, 19:37

dzialaj bedzie grubo byle hajsu ci starczylo :P
tiso - 2009-09-15, 20:17

o pieniadzach przy takim hobby to sie nie mysli tylko jak sie ma to wszstko sie wklada w to a jak sie niema to projekt stoi :D dzisiaj zamowilem kubelki i kierownice z odsadzeniem pasy szelkowe SPARCO 3 punktowe juz czekaja na zamontowanie :D
marszal - 2009-09-15, 20:35

hobby to rybki a trab to konkretna zajawka
mi zabraklo i jeszcze 8 rat do spalacenia kredytu :P

tiso - 2009-09-17, 17:27

fotki robione w trakcie spawania klatki :D

eljot87 - 2009-09-17, 19:33

dziury w słupkach tylnych mógłbyślepiej zaspawać;p
Aren - 2009-09-17, 19:51

dobra robota powodzonka
bRq - 2009-09-17, 19:54

Poki co buduje sie Trabant w moim stylu ;) Zobaczymy co dalej :)
eljot87 - 2009-09-17, 20:04

btw... czemu masz skracany bak z 1,1?
bRq - 2009-09-17, 20:35

skracany? mi on na org wyglada :)
eljot87 - 2009-09-17, 20:55

mi nie.. widać miejsca spawów i w ogóle... http://www.fotosik.pl/pok...0a0ced7a02.html


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group